Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en uskonut tarinoita naisista, jotka ovat viimeisillään tietämättään.. nyt se sitten tapahtui minulle ! raskaana ollaan, eikä hajukaan miten pitkällä

Vierailija
05.02.2017 |

heti alkuun mainittakoon että olen ihan järjissäni oleva, 39v nainen. kropan mallilta omenalihava, joten pistin sen ettei housujen vetskari mennyt kiinni lihomisen piikkiin. samoin närästys meni sen piikkiin, että roskaruoka on maistunut ja salilla käyminen jäänyt. tissit eivät ole kasvaneet yhtään, niitä kyllä särkee mutta oletin sen olevan hormonaalista. minulla kun aina olleet riesana epäsäännölliset kuukautiset ja vaihtelevat oireet ennen niitä/niiden aikana (joskus oksettaa, joskus pierettää, joskus koskee kamalasti jne jne).

lisäksi käytän ehkäisyä, minulla on kapseli käsivarressa ! joten en missään vaiheessa edes vitsinä ajatellut, että paksuna ollaan.

no, eilen menin sitten selkäsäryn ja jatkuvan pissatuksen tunteen takia sairaalan päivystykseen, epäilin pissatulehdusta. ottivat raskaustestinkin, ja oli se oli sitten positiivinen ! sulkeaakseen kohdun ulkopuolisen raskauden ultrasivat ja olen noin viikolla 20!! mikäli sitä unisen oloista, mutisevaa ukkoa oikein tulkitsin.. sain kuvankin mutten halunnut katsoa sitä¨, survoin ensin taskuun ja sitten hansikalokeroon . vedin kotiin varmaankin punaisia päin ja ylinopeutta.. lapsen isän täytyy olla ex, erosimme vuosi sitten mutta olemme välillä saunoneet ja verestäneet vanhoja muistoja. ja nyt on sitten saunatonttu mahassa kasvamassa.. kukkuu pulu, meille tulee beibi!

niin ja tämän exän kanssa meillä on siis ennestään kaksi lasta, 13 ja 10-vuotiaat. esikoisen kohdalla kuukautiset jäivät pois, oksentelin ja tissit kasvoivat kahdella kuppikoolla. toisessa raskaudessa taas oli voimakasta pahoinvointia ilman oksentelua ja repäisykipuja, ihan perinteisiä ja helposti tunnistettavia oireita siis !

saako nyt sanoa että voivitunjumalaitaperkele!!!!!!!!! mitä mie nyt teen? fiilis on että haluan vain työntää pään pensaaseen kuin strutsi, piiloutua tilanteelta. tuskin exäkään riemusta hyppii, 47v ukko!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsi on ainakin pelastunut abortilta. Onnea iltalähdestä :)

Vierailija
2/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän täytyy kyllä sanoa, että ei ole kyllä sinun syysi lainkaan, sinullahan oli ehkäisy kunnossa.

No nyt varmaan sitten alat pistää kotia valmiiksi vauvaa varten eikös niin? Haluaisitko itse palata exän kanssa yhteen vai vaikuttaako vauvan tulo teidän suhteeseenne oikeastaan mitenkään? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatpa ärsyttävältä henkilöltä.

Vierailija
4/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tähän täytyy kyllä sanoa, että ei ole kyllä sinun syysi lainkaan, sinullahan oli ehkäisy kunnossa.

No nyt varmaan sitten alat pistää kotia valmiiksi vauvaa varten eikös niin? Haluaisitko itse palata exän kanssa yhteen vai vaikuttaako vauvan tulo teidän suhteeseenne oikeastaan mitenkään? :)

en usko että palaamme yhteen.  kai minusta sitten tulee yh...  en tiedä yhtään, miten tämä exäni reagoi. haaveilee siitä, että kun jää eläkkeelle ostaa töllin  jostain lapin erämaasta, ei taida pikkulapsi sopia siihen suunnitelmaan !

a.p

Vierailija
5/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska nakki. Yksi vaihtoehto on antaa lapsi adoptioon, jos et sitä halua pitää.

Vierailija
6/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut vauvasta.

Tyttärelläni on ehkäisykapseli ja luki siitä ohjeesta ettei ole luotettava yli 70-kiloisilla.

Paljonko sinulla on ollut painoa ennen raskaaksi tuloa?

Miten kauan kapseli on ollut kädesssäsi?

Tyttö on kysynyt hoitajalta mitä tehdään jos hänen paino nousee, vastaus oli että vaihdetaan aiemmin. Tulkitsen siis niin että kapselin vaihtoväli on lyhyempi jos on yli 70 kg painoa.

Vierailija
7/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut vauvasta.

Tyttärelläni on ehkäisykapseli ja luki siitä ohjeesta ettei ole luotettava yli 70-kiloisilla.

Paljonko sinulla on ollut painoa ennen raskaaksi tuloa?

Miten kauan kapseli on ollut kädesssäsi?

Tyttö on kysynyt hoitajalta mitä tehdään jos hänen paino nousee, vastaus oli että vaihdetaan aiemmin. Tulkitsen siis niin että kapselin vaihtoväli on lyhyempi jos on yli 70 kg painoa.

kapseli oli tarkoitus vaihtaa ensi syksynä ! painoa oli sen laittamishetkellä noin 62kg, nyt noin 72kg.  laittamishetkellä ei  kyllä puhuttu mitään siitä, mitä tehdään jos paino nousee ..

a.p

Vierailija
8/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis ollut menkkoja viime kuukausina? Jos ne jäävät pois kokonaan niin luulisi sen herättävän epäilykset vaikka epäsäännölliset ovat olleetkin.

Vierailija
9/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi onnittelette ap:ta ei toivotusta raskaudesta?

Vierailija
10/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en usko että palaamme yhteen.  kai minusta sitten tulee yh...  en tiedä yhtään, miten tämä exäni reagoi. haaveilee siitä, että kun jää eläkkeelle ostaa töllin  jostain lapin erämaasta, ei taida pikkulapsi sopia siihen suunnitelmaan !

a.p

Kyllä se pikkulapsi aika on ohi ennen kuin mies eläkkeelle pääsee... Vai onko joku poikkeus?

Vierailija
11/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a.p

Lapsi ehtii kyllä aikuiseksi miehen eläkeikään mennessä, ei huolta.

Vierailija
12/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a.p

Kyllä se pikkulapsi aika on ohi ennen kuin mies eläkkeelle pääsee... Vai onko joku poikkeus?

näkö huonontunut rajusti, luulen ettei saa ammatissaan enää monta vúotta toimia vaikka muuten vireä mies onkin !

a.p

Vierailija
13/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti rauhassa mikä on järkevää. Jos päätät antaa lapsen adoptioon se on sinun henkilökohtainen asiasi. Ei kenenkään muun. Mieti millaista elämää haluat elää 5-10 vuoden päästä. Haluatko olla lapsen kanssa vai haluatko nauttia omasta ajasta.. Mieti rauhassa.

Vierailija
14/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen saunatonttu.

Vierailija
15/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki järjestyy. On perin ymmärrettävää olla sekaisin tuon uutisen jälkeen, mutta siinä vaiheessa kun lapsi syntyy olet varmasti jo ihan sinut asian kanssa.

Vierailija
16/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a.p

näkö huonontunut rajusti, luulen ettei saa ammatissaan enää monta vúotta toimia vaikka muuten vireä mies onkin !

a.p

Ois ainakin aikaa olla lapsen kanssa, jos ei enää töissä tarvitse käydä. :)

Vierailija
17/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain joskus luin muutamasta n. 48-53 kg painavasta nuoresta naisesta, jotka tulivat raskaaksi ehkäisykapselista huolimatta. Jäi silloin nettisurffailun jälkeen kuva, ettei ole kovin hyvä ehkäisy. Ei pelkkä paino ole automaattinen syy.

Kurja tilanne, ap. Itse pelkään kanssa koko ajan ehkäisyn pettämistä. Paljon tsemppiä, muuta en osaa sanoa. Vaikutat mukavalta ja hauskalta naiselta.

Mun lapsuudenperheeseen tuli iltatähti kun äiti oli 42, esikoinen (minä) olin 15. Iltatähti on rakkain ja läheisin sisarus minulle, rakkain ihminen koko maailmassa, vaikka aluksi olinkin tosi vihainen uudesta vauvasta (ehkä kuukauden), mutta vaihdoin mielipiteeni jo kauan ennen vauvan syntymää. Isot sisarukset tottuvat kyllä ja iloitsevat, sen voin luvata.

Vierailija
18/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että olette eronneet. Miten sinusta nyt tulisi vauvan myötä sen enemmän yh kuin jo olet? Ja tuon 47 v. ukon jäädessä eläkkeelle ei nyt syntyvä lapsi taida mikään ihan pikkulapsi enää olla kuten asian esitit. Ellei mies sitten ole eläköitymässä seuraavan 5 vuoden sisällä. Pieniä epäjohdonmukaisuuksia, jollaisiin kannattaa kiinnittää huomiota kun alkaa tarinoimaan.

Vierailija
19/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti rauhassa mikä on järkevää. Jos päätät antaa lapsen adoptioon se on sinun henkilökohtainen asiasi. Ei kenenkään muun. Mieti millaista elämää haluat elää 5-10 vuoden päästä. Haluatko olla lapsen kanssa vai haluatko nauttia omasta ajasta.. Mieti rauhassa.

Siellä ollaan taas kieli pitkällä valmiita ottamaan ap:n vauva, vaikka nainen on vain ensishokissa uutisesta. Lapsella on sitä paitsi jo kaksi täyssisarusta.

Vierailija
20/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla siis ollut menkkoja viime kuukausina? Jos ne jäävät pois kokonaan niin luulisi sen herättävän epäilykset vaikka epäsäännölliset ovat olleetkin.

Kapselin kanssa mulla ei ole ollenkaan menkkoja. 

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan