Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko asuntosi kuolinkunnossa?

Vierailija
04.02.2017 |

Että läheiset ja viranomaiset sen siivoavat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pitäisi hävittää papereita ja siivota kaappeja.

Olisin niin KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa olla epäsiisti ruumis!

Vierailija
2/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? En todennäköisesti ole kuolemassa lähiaikoina, ja jos joku sairaus tulisi niin kämpän kunto olisi viimeinen asia mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kovin kiva homma ole siivota kämppää.

Vierailija
4/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? En todennäköisesti ole kuolemassa lähiaikoina, ja jos joku sairaus tulisi niin kämpän kunto olisi viimeinen asia mielessä.

Niinkö, ettei harmita se avoinna oleva päiväkirja.

Vierailija
5/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mä olen joskus heittänyt kaikkea noloa roskiin juuri sen takia.

Vierailija
6/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikki järjestyksessä, erittäin hyvässä. Toivon, etten kuole pitkään aikaan, mutta ei kyllä jäämistöä tarvitse hävetä. Selvittelyyn ei mene aikaa, edes turhia papereita ei ole.

Vierailija
7/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilelut ja muutama muistitikku saisi haihtua ilmaan siinä vaiheessa kun kuolen. Muuten on kaikki ok, saa tutut tai poliisit penkoa.

Vierailija
8/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olis kuolinsiivous (=konmaritus) tekemättä ..

Vierailija
9/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Tätä varten pidän aina kaapit kunnossa (oikeasti!)

Vierailija
10/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen himosiivooja. Tosin hautajaiskustannukset joutuvat hakemaan toimeentulotukena. Tuolla kaapissa on kylläkin dildo, se pitäisi varmaan hävittää.

Vierailija
11/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa hävitin vibran kun nolostelin ajatusta, että se löytyisi jos kuolen. En sitä kovin usein käyttänytkään, sormet riittää. Nyt voisin heittää veivit, mutta sivuhistoria pitäisi olla tyhjä. Tuhero on melko rämeikköisessä kunnossa, mutta ehkä se ei haittaisi jos en kuole nakuna. Kaikkea sitä miettiikin.

Vierailija
12/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kenkälaatikollista rakkauskirjeitä löytyy. Siinäpä sitten selviää läheisillekin, kuka minä oikeasti olin.

Vierailija
13/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
14/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun elin kunnossa:)!

Vierailija
15/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa usein tyhjennän sivuhistorian, koska eihän sitä koskaan tiedä...

Vierailija
16/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalla on icloud ja se osaa lukea kaikki sivunne!

Vierailija
17/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä useinkin. Minulla on keskimäärin 60%  todennäköisyys keskimääräiseen elinikään, minulla on sydänsairaus.

Juu, monesti mietin esimerkiksi keittiön sekaisuutta. Joskus en vaan jaksa laittaa astioita koneeseen. Innostuin viime talvena tuosta konmarittamisesta, ja nyt onkin helpompaa, ei tarvitse miettiä enää turhaa tavaraa. 

Aikuisiällä kirjoitetut päiväkirjat olen repinyt. Nuoreen aikuisuuteen asti ovat varsinaisia" poikakirjoja", että saavat lapset lukea, sisältävät runoja ja sydänsuruja enimmäkseen. 

Enemmänkin kuin kodin kunto, minua ahdistaa oma ulkonäköni. Pukeudun kyllä ihan sottapyttymeiningillä kotona, oikein junttia juntimpaa meininkiä. Näytän ihan järkyttävältä. Ja sitten ulkonäkö: olen ihan kamalan näköinen ilman meikkiä, oikeasti ihan suohirviö, ja hiukset! Kenelläkään ei voi olla näin kamalannäköisiä värittömiä kasvoja!

Pelkään tilannetta, että joudun soittamaan ambulanssin, enkä ole käynyt suihkussa. 

Mietin asiaa lähes päivittäin. 

Vierailija
18/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö te luulette ettei universumin luojalla ole rajaton muisti ja tallentilaa ja pääsy jokiseen sivuun elämässänne? Kun ne on jo ihan NSA llakin ihmiskonstein?

Vierailija
19/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopinut siskoni kanssa, että hän tulee asuntoon ekana ja siivoaa kaiken epämääräisen pois.

Tekikin tämän jo kertaalleen, kun ajoin kerran pahan kolarin.

Vierailija
20/24 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirjojen kanssa olen monesti miettinyt, että mihin ne oikein pistäisi. Ison osan olen vuosien varrella hävittänyt, mutta joitain haluaisin kuitenkin säästää. Sitten aina mietin, että en kyllä todellakaan halua yhtään kenenkään lukevan niitä kuolemani jälkeen. Ongelmallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän