Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lipsuu turvaistuinten käytössä jatkuvasti

Vierailija
04.02.2017 |

Lapsilla on 2-osaiset istuimet, joihin kuuluu itse istuin ja turvakaari, ja se turvakaari on välttämätön osa istuinta. Mies kuitenkin lipsuu sen käytöstä jatkuvasti ja välillä kuljettaa lapsia ilman istuimia tai pelkällä istuinkorokkeella tai sitten ilman turvakaarta tai ilman turvavyötä. Ääritapauksessa mies oli kertomansa mukaan kuljettanut molempia lapsia etuistuimella vierekkäin ja samalla toki airbag oli aktiivisena. Lapset ovat 2- ja 4-vuotiaat. Miehellä on todella huonot hermot, lyhyt pinna ja hän jotenkin ei vain tajua, vaikka hän on melkein nelikymppinen DI.

Olen todella väsynyt asiasta jauhamiseen hänen kanssaan. Ongelma on jatkunut mahdollisesti ainakin puolentoista vuoden ajan ja olen todennut ongelman varmaksi ainoastaan silloin, kun olen mennyt autolle vastaan tai mies on tunnustanut asian. Olemme eroamassa ja nyt pelottaa, että ongelma pahenee entisestään, sillä minua ei ole enää kontrolloimassa lainkaan.

Olen jopa lykännyt eroa miehen huolimattomuuden vuoksi, sillä mies kuitenkin haluaa pitää lapsia luonaan noin kolmasosan kuukaudesta. Mies on myös muuten tosi hankala, minua kohtaan väkivaltainen ja on uhannut henkeäni, joten en uskalla "vuotaa" hänen käytöstään kenellekään. Miehellä on muitakin tosi noloja ja kiusallisia sekä vaarallisia toimintatapoja, mutta tämä on yksi vahimmista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sä...

Vierailija
2/4 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit joka kerran perään kun tämä "mies"/vuoden isä lähtee lapsineen rattiin. Eiköhän muutamien sakkojen jälkeen ala oppia (ellei jo ajanut sitä ennen kolaria)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita poliisit joka kerran perään kun tämä "mies"/vuoden isä lähtee lapsineen rattiin. Eiköhän muutamien sakkojen jälkeen ala oppia (ellei jo ajanut sitä ennen kolaria)

Mies on uhannut henkeäni, jos kerron hänen edesottamuksistaan poliisille tai muille ulkopuolisille (siihen sisältyy myös ne kerrat, kun hän on lyönyt jne.).

Vierailija
4/4 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajuus ja valvotut tapaamiset. Lähestymiskielto.

Millaiset välit lapsilla on isäänsä,onko myllyttänyt jo heitäkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä