Pystytkö harittamaan kaikkia varpaita?
Kommentit (26)
Pystyn, mutta olen harjoitellut asiaa. Jalkaterän leikkauksen jälkeen oli treenattava jalkalihaksia mm. näin.
Pystyn. Saan myös kieleni rullalle, mutta silmiäni en saa kieroon.
Oikean jalan varpailla hyvin, vasemmalla huonommin.
Pystyn. Kissan kanssa jumpataan usein näin.
Kyllä pystyn myös harittamaan kolmea keskimmäistä varvastani ilman että liikutan iso ja pikkuvarvastani :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki pysty.
Sit on syytä opetella.
Jalkaterä on täynnä lihaksia, ja niitä on hyvä käyttää.
kyllä, mutta en uskalla tehdä niin, koska varpaat voivat jäädä harittavaan asentoon.
Eikö tää mene samaan sarjaan kielen rullaamisen ja korvien heiluttelun kanssa? Siis jotkut pystyy ja jotkut ei. Mulla onnistuu varpaiden harittaminen, kielen rullaaminen ja korvien heiluttelu. Noi korvat on vaan siitä ikävät että koviin ääniin reagoin myös ja se näkyy.
Pystyn. Aloin harjoittamaan varpaiden haritusta heti huomattuani ettei se onnistu toisessa jalassa ja kahdessa viikossa se onnistui molemmissa.
Ainoastaan oikean jalan pottuvarpaan, en muita.
Pystyn. Jotkut kumppanit ovat olleet hämmästyneitä, itse en ymmärrä tietenkään mikä siinä on vaikeaa että mulla on "apinan" varpaat.
Pystyn, mutta mieheni ei, eikä hänellä tiettävästi ole mitään vakavaa vikaa jaloissaan. Joten ei liene mitenkään vaarallista, jos ei pysty.
En pysty. Sun paikka on Amerikan Talentissa! Takuuvarma voitto!
ps. voisitteko tehä ne pirun kyselyt näihin missä vastauksena on "kyllä" ja "ei/en" niin tulis tilastotkin paremmin selville!
Pystyn toisesta jalasta ja saan vaikka tartuttua esineisiin, toisesta saan ylös ja alas mutta sivusuunnassa ei tapahdu mitään enkä pysty myöskään liikuttamaan varpaita "eri tahtiin" tai kihnuttamaan pottuvarvasta ja etuvarvasta yhteen kuten toisella jalalla. Olen miettinyt, voiko se vaikuttaa, että hyppäsin sillalta lapsena, löin säären betonipainon kulmaan vedessä ja jalastani lähti palanen ihan vaaleaan rasvakudokseen asti. Jotain siinä hermoille kai kävi, koska en tuon sattuessa edes tuntenut että mitään kävi, pientä raapaisua lukuun ottamatta, ja uin ihan normisti rantaan, ja vasta rannassa kaveri huomasi.
Kyllä