Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutko harmaahiirulaiseksi?

Vierailija
04.02.2017 |

Uskallatko käyttää värikkäitä ja persoonallisia vaatteita vai haluatko olla mahdollisimman huomaamattoman, joukkoon sulautuvan ja/tai vaatimattoman näköinen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin eilen käymään katsomaan Asosin alennusmyyntiä ja annoin heidän määritellä kokoni. Heidän mukaansa valitse kaksi numeroa liian suuria vaatteita. Ehkä liian suurien vaatteidenkinnkäyttäminen in sitä hiirulaisuutta?

Vierailija
2/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Käytän paljon harmaata, mutta en ihan sulaudu joukkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan mutta yleensä en halua. Jotkut suosikkivaatteeni on tosi kirkkaita ja räväköitä. Silti mieluummin olen persoona ihan persoonallani, en "persoonallisella" ulkomuodolla. Vaatii paljon enemmän uskallusta sanoa jotain painavaa ja mainstreamista poikkeavaa kuin laittaa pinkkiä päälle.

Vierailija
4/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun ihan vaatteisiin. Milloin mihinkin, tilanteen mukaan. En ole narsistinen huomionhakuinen persoona joka haluaa olla kadulla kulkiessaan huomion keskipiste.

Vierailija
5/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en pidä mitään neonvärisiä glittermekkoja.

Vierailija
6/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suurin osa vaatteista pinkkejä ja violetteja, mä vaan tykkään niistä väreistä, ne piristää mieltä, mä masentuisin täysin jos pitäis pitää hiirenvärisiä vaatteita. Myös hiukset pitää olla pinkit tai violetit. Olen toki suorapuheinen, sanon asioita ääneen mitä ei aina pitäisi, mutta en nyt kuitenkaan mikään "värikäs" persoona ole.

N42v 130kg

Vierailija
7/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä värejä, mutta en halua herättää huomiota millään erikoisilla leikkauksilla yms. En esim. halua, että neuleessa on selässä joku iso reikä tai naruja erikoisuutta tuomassa.

Vierailija
8/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pukeudun mustarotaksi.

Vierailija
9/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kyllä käyttää harmillisen vähän värejä. Monesti ne värienkäyttäjät on johonkin neonpinkkiin,neonvihreään sonnustautuvia,joilla huono maku. Nuo värit ei sovi kyllä kellekään. Moni näyttäisi kuitenkin paremmalta jos uskaltaisi käyttää itselle sopivia värejä.

Vierailija
10/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan ja käytän, fiiliksen mukaan. En ajattele asiaa, kun olen aina pukeutunut vähän persoonallisemmin. Perustyylikseni kuvailisin persoonallisen ja klassien välimuodon.

Vierailija
11/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voisi talvella hankkia värillisiä asusteita, samaa sävyä. Niillä saisi piristystä hiiren katutyyliin. Tyylikkäiden, värillisten vaatteiden hankinta onkin hankalampaa Suomessa, kun valikoima on vähäistä. Välillä saa metsästää vuosiakin tietynlaista vaatetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä