Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotimainen kuhafile 39,90 e/kg!

Vierailija
04.02.2017 |

Voi pyhä helvetti kun meinasin saada slaagin kalatiskillä. Citymarketissa kotimainen kuhafile maksoi 39,90 e/kg. Virolainen kuhafile oli puolestaan 24,95 e/kg. Lohikin on nykyään hävyttömän kallista.

Paljonko teillä syödään kalaa? Mitä kalaa ja mistä ostatte? Olis melkein tullut halvemmaksi lähteä itse pyytämään kalansa.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä helvetti kun meinasin saada slaagin kalatiskillä. Citymarketissa kotimainen kuhafile maksoi 39,90 e/kg. Virolainen kuhafile oli puolestaan 24,95 e/kg. Lohikin on nykyään hävyttömän kallista.

Paljonko teillä syödään kalaa? Mitä kalaa ja mistä ostatte? Olis melkein tullut halvemmaksi lähteä itse pyytämään kalansa.

Sinä et ymmärrä mitä kaikkea työtä talvella vaatii ennekuin se kuhafile on kaupan tiskillä.

Tuore kuha suoraan kalastajalta 6€ ja kun tunnen sen siskon pojan niin saisin ilmaiseksikin, toki en kehtaa ilmaiseksi ottaa, mutta tuo 6 € kilo on hinta kaikille.

Aika paljon jää itselle tuntipalkkaa fileoimisesta. Kuhat on kunnon kokoisia sellaisia parikiloisia.

Vierailija
22/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä samassa Citymarketissa oli nieriä n. 13 euroa kilo. Ostin nieriän:)

Jos nieriä oli kokonainen, niin fileen hinta on ainakin 30 eur kilo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry sinäkin pöllintömuotoiseen ravinnonhankkimisjärjestelmään niin ei maksa mitään.

Vierailija
24/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriahven olisi hyvää mutta eihän sitä kohtuuhinnalla mistään saa. Lähinnä syön kalaöljyt suoraan pilleripurkista kalan korkean hinnan takia.

Vierailija
25/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan keskusliikkeet huomaa että nuo ylihinnoitellut kalat jää tiskiin mätänemään? Lohi maksaa 28€/kilo (pussikala 19€) ja kuha tosiaan kilolta viikon ruokarahojen verran. Ja kalaa pitää vielä syödä enemmän kuin lihaa jotta se täyttäisi!

Viimeksi kun kävin Mikkelin kauppahallissa kuhafileet oli 15€ kilo. Ok hinta. Voishan sillä hinnalla jo pari kertaa vuodessa syödä. Nyt 0x.

Mä tykkäisin silakasta mutta se käry...!

Ison Omenan Cittarissa olen tainnut minäkin nähdä nieriää, ihan herkkuahan se on! En ostanut kun oli muuta mielessä.

Vierailija
26/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa s-marketissa ahven- ja kuhafile toinen 27 ja toinen 34 euroa kun kilolta, en muista kummin päin.

Vierailija
27/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madetta on tänä talvena saanut edullisesti ainakin täällä Turun seudulla. Madekeitto on ihan parasta!

Vierailija
28/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muikkuja valmistaisi? 

Niitä saa ihan kohtuuhintaan kantiskaupassamme, mutta enpä ole koskaan niitä tehnyt ja vain muutamia kertoja maistanut.

Vierailija
29/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä on talvisin verkot niin sitä kautta saa kuhaa ja lisäksi muutenkin käy välillä kalassa niin on esim. ahvenia pakkasessa. Sitten jos sattuu olemaan cittarissa tai s-marketissa tarjouksessa lohi tai nieriä niin sitä laitetaan.

Vierailija
30/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ymmärrä mitä kaikkea työtä talvella vaatii ennekuin se kuhafile on kaupan tiskillä.

Minun mielestäni kotimaisen kalastuksen verotusta pitäisi keventää kautta linjan puhtaasti kansanterveydellisistä syistä johtuen.

ASIAA!

Vierailija
31/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuore kuha suoraan kalastajalta 6€ ja kun tunnen sen siskon pojan niin saisin ilmaiseksikin, toki en kehtaa ilmaiseksi ottaa, mutta tuo 6 € kilo on hinta kaikille.

Aika paljon jää itselle tuntipalkkaa fileoimisesta. Kuhat on kunnon kokoisia sellaisia parikiloisia.

Mistä löydän tuollaisen kalastajan? Ostaisin heti!

Vierailija
32/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään kalapuikkoja ja tonnikalaa :D Muuhun ei oo varaa.

Vierailija
33/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä vitun sairasta ettei saada halpaa marjaa ja kalaa omasta maasta. Kiitos vitusti EU.

Vierailija
34/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan loimulohta, söisin sitä monta kertaa viikossa, mutta liian kallista. Aina sama 30€/kg hinta ja 1kg sitä pitäisi aina ostaa jotta riittäisi itselle, miehelle ja 2 teinille. No, ostan 1xvkossa 600g teineille.

Vierailija
35/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään paljon kalaa, kiitos kalastamista harrastavan puolison. Kuhaa, haukea, ahventa, muikkua, madetta ja Metsähallituksen (vai millä nimellä se nyt kulkee) lammista istutettua kirjolohta. Kaupasta ei olisi varaa ostaa kuin max kerran viikkoon pieni annos, mutta eipä olla uskallettu laskea, mitä miehen kalastaman kalan kilohinta on. Vetouistelu bensoineen ja kaikkine välineineen vie valtavasti rahaa. Toisaalta kalastus on miehen harrastus, joten järvellä se pyörisi vaikka kalaa ei ihmeemmin tulisi.

Mies hoitaa pyytämänsä kalan ruodottomaksi, minä teen yleensä siitä kalan ruuaksi. Tosin haukipihvitaikinan mies tekee ja minä paistan, ne on ihan järjettömän hyviä.

Vierailija
36/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, virolaiset kuhat löytyykin paljon helpommalla?? 

Ja niinq virolainen raksaduunari ja toi.... virolainen kampaajaa niinq.

Vierailija
37/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ostin ahvenia 5,50€/kg, muikkuja 4,99€/kg ja lohta 9,95€/kg. Kuha oli 22€/kg.

Käy prismassa niin ei oo riistohintaista. :)

Vierailija
38/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä boikotoin kaikkia kotimaisia tuotteita hinnan takia.Saakoot potkut hyvä vaan

Vierailija
39/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömpakasteseitä se on todennäköisesti terveellisintä noista

Vierailija
40/62 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Stockalta 27 e kilo. Minusta ihan kohtuullinen hinta. Viime viikolla syötiin perattuja pikkumuikkuja, 10 e kilo. Halpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän