Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa mitään.

Vierailija
04.02.2017 |

En osaa oikeasti yhtään mitään. En osaa keskustella, väitellä, perustella mielipiteitäni, argumenttini ovat lapsellisia, en osaa piirtää tai soittaa mitään, en osaa edes englantia, matikka on kamalan hankalaa, ruokaa en osaa tehdä ollenkaan, enkä osaa edes puhua selkeästi. Minä en ole lahjakas missään. Onko tällaisesta ihmisestä mitään hyötyä yhteiskunnalle? Pitäisikö minun vain lähteä täältä? En ole koskaan edes seurustellut.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa minäkään. Ehkä juuri siksi olen avioliitossa.

Vierailija
82/86 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tyhmä on tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat sitten olen tajunnut en tosiaan osaa minäkään yhtään mitään. Enkä välittäisi koko asiasta, jos ei tarvitsisi. Kunpa kuolisin pois. Ja pian.

Vierailija
84/86 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmointi oli hankalaa, oli valinnaisena mulla. Harrastin tanssia, mutta olin niin kankea ja kömpelö, etten halunnut jatkaa. Koulussa en pärjää oikein missään aineessa. :(

Eikä minua oikein kiinnostakaan mikään, koska tuntuu etten ymmärrä edes yksinkertaisimpia asioita. Puhua en osaa kunnolla, mulla on ärrävika joten puheestani ei saa edes selvää. :(

Ap

Tuntuu, että ärrävika on ongelmien alkusyy. Siitähän voidaan kiusata tai pitää tyhmänä, vaikka et ole tyhmä. Kirjoituksistasi näkee, ettet tosiaankaan ole tyhmä. 

Olet alkanut ajatella, että olet tyhmä, poista ne ajatukset. Älä enää ajattele niin. Lopeta kokonaan tyhmyyden ajattelu. Parempi kun et enää ajattele tyhmyyttä, etkä älykkyyttä, ettet ajaudu taas ajattelemaan niitä. Ajattele tilalle vaikka, että olet tavallinen nuori. 

Olisi hyvä saada ärrävika korjattua, eli se, mistä se johtuu. Sitten siitä ei ole enää haittaa. Ota selvää mitä sille voi tehdä. Puheterapeutti voi auttaa. Jos se johtuu hampaista, hammaslääkäri voi auttaa. 

Ota ensin yhteyttä terveysasemalle, että sinun täytyy saada ärrä vikaasi apua. 

Vierailija
85/86 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain netistä tietoa näillä sanoilla:

Ärrä vian syyt

löytyy paljon tietoa. Esim tiesitkö, että ärrä vika voi johtua kielestäsi. 

Sen voi varmasti hoitaa pois mistä se sitten johtuukin. 

Muista mitä neuvoin ajattelusta. Muista uskoa itse, että ärrä vikasi voidaan hoitaa pois. 

Vierailija
86/86 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain netistä tietoa näillä sanoilla:

Ärrä vian syyt

löytyy paljon tietoa. Esim tiesitkö, että ärrä vika voi johtua kielestäsi. 

Sen voi varmasti hoitaa pois mistä se sitten johtuukin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi