Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luojan kiitos! ettei Tytti Tuppuraisesta tullut puheenjohtajaa

Vierailija
04.02.2017 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Se olisi halunnut moninkertaistaa pakolaisten oton.

Vierailija
2/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin niin toivonut Tytistä Demareiden puheenjohtjaa. Se olisi tiennyt demareille varmaa tappiota vaaleissa. Seuraavaksi pistän toivoni Emma Kariin, että se pääsee vihreiden puheenjohtajaksi ja pitää vihreät jatkossakin oppositiossa. Li andersson on onnistunut valitettavan hyvin ja siitä olen vähän huolissani. Onneksi Vasemmistoliitto ei lähde hallitukseen ilman Vihreitä ja Demareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytin kommentti koski vain kiintiöpakolaisia.

Vierailija
4/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti ei nyt pääsekkään toteuttamaan sdp:n johdossa historiallista tehtäväänsä rasismia ja vihapuhetta vastaan.

Vierailija
5/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolasia yhyy pakolaisa yhyy päähän ei mahdu kuin pakolaiset yhyy olen kaikkien mielestä rasittava pelkästään pakolaisista jauhava runkkari yhyy

Vierailija
6/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi keskittyä taas 100% lastensa isän tapaamisoikeuden eväämiseen ja oikeustoimiin.

Vierailija
7/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu ihan liian nopeasti.

Vierailija
8/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolaislapsiin tuntuu Tytillä riittävän kiinnostusta mutta omia lapsiaan se ei päästä tapaamaan isäänsä. Siitä se on saanut jo monet tuomiot ja taitaa paraikaakin olla siitä oikeudessa.

Vierailija
9/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytti ei nyt pääsekkään toteuttamaan sdp:n johdossa historiallista tehtäväänsä rasismia ja vihapuhetta vastaan.

Aivan. Ja nyt tärkeää on tässä huomata, että Tytti, kuten muutkin Tosi Hyvät Ihmiset, nämä kympin tytöt, eivät ratsasta tukka viuhuen jaloon tehtäväänsä sen itsensä takia vaan siksi, että tämän tehtävän kautta he voivat kertoa maailmalle olevansa Tosi Hyviä Ihmisiä. Hei, me ollaan hyvän asian puolesta, siis peukku sille, että kaikki saa kaikkea.

Tytin kaltaisten poliitikkojen  tavoitteilla ei ole mitään tekemistä reaalimaailman ja sen ongelmien kanssa. Poliittinen agenda on heille oman imagon luomista tietynlaisena ihmisenä siitä riippumatta, onko  sen agendan ajo todellisen tilanteen kannalta järkevää. Mutta kun mä tiedän, mikä on eettisesti oikein, ihan sydämessäni tiedän!

Tytti on siinä tyypillinen naispoliitikko, että mikään, mitä hän ajaa, ei saa tahrata mielikuvaa hänestä kuvaa reippaana tyttönä, jolla on aina, aina, kymppi käytöksessä ja huolellisuudessa. Tällaiset poliitikot ovat hengenvaarallisia, koska heistä ei ole tekemään ikäviä päätöksiä edes silloin, kun tilanne vaatii. Rinne on huomattavasti iskunkestävämpi tapaus ja siksi, vaikka itse nainen olenkin, olen tyytyväinen, että hän saa jatkaa. Politiikka ei ole imagoleikki. Tuppuraisen kaltaisille kevytpoliitikoille se on. Puolueet kautta linjan ovat täyttymässä niillä. Huolestuttavaa.

Vierailija
10/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ja nyt tärkeää on tässä huomata, että Tytti, kuten muutkin Tosi Hyvät Ihmiset, nämä kympin tytöt, eivät ratsasta tukka viuhuen jaloon tehtäväänsä sen itsensä takia vaan siksi, että tämän tehtävän kautta he voivat kertoa maailmalle olevansa Tosi Hyviä Ihmisiä. Hei, me ollaan hyvän asian puolesta, siis peukku sille, että kaikki saa kaikkea.

Tytin kaltaisten poliitikkojen  tavoitteilla ei ole mitään tekemistä reaalimaailman ja sen ongelmien kanssa. Poliittinen agenda on heille oman imagon luomista tietynlaisena ihmisenä siitä riippumatta, onko  sen agendan ajo todellisen tilanteen kannalta järkevää. Mutta kun mä tiedän, mikä on eettisesti oikein, ihan sydämessäni tiedän!

Tytti on siinä tyypillinen naispoliitikko, että mikään, mitä hän ajaa, ei saa tahrata mielikuvaa hänestä kuvaa reippaana tyttönä, jolla on aina, aina, kymppi käytöksessä ja huolellisuudessa. Tällaiset poliitikot ovat hengenvaarallisia, koska heistä ei ole tekemään ikäviä päätöksiä edes silloin, kun tilanne vaatii. Rinne on huomattavasti iskunkestävämpi tapaus ja siksi, vaikka itse nainen olenkin, olen tyytyväinen, että hän saa jatkaa. Politiikka ei ole imagoleikki. Tuppuraisen kaltaisille kevytpoliitikoille se on. Puolueet kautta linjan ovat täyttymässä niillä. Huolestuttavaa.

Kai tajuat heijastavasi omat sovinistiset ja naisvihamieliset ennakkoluulosi itsellesi todellisuudessa täysin vieraisiin henkilöihin...

Vierailija
11/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat heijastavasi omat sovinistiset ja naisvihamieliset ennakkoluulosi itsellesi todellisuudessa täysin vieraisiin henkilöihin...

onko sisälukutaito sinulle täysin tuntematon käsite :D.

Sanoin viestissäni olevani NAINEN. Se ei velvoita arvostamasta mitä tahansa turhakkeita, kuten Tuppuraista. Hyvä luoja, hävettää jo se naiivi itsensä brändääminen "punaiseksi" lortonpunaisella kynsilakalla. Tyylitaju, huhuu.

TÄssä muuten Iltalehden kolumnista Krista Kiurun kuvausta itsestään: ""Aloitin maailman parantamisen jo kouluaikoina järjestöissä, ja yhä uskallusta, rohkeutta ja virtaa riittää jatkoon", Kiuru mainosti itseään."

Voi elämä ja jumala.... tuo osuu kyllä NIIN täysin  Kymppi käytöksessä -tytön meininkiin, että ei tosikaan. Jep, näitä naispoliitikoissa riittää. Ne ovat politiikan syöpä. Siiis mä niiiiiin tiedän, mitkä hei on niitä eettisesti hyvii jutskii! Peukku siis ihan kaikelle! Ai mistä rahat? Älkää puhuko rahasta, siis raha on  siiis niin tosi tylsä aihe! Mut hei, siis tää eettisyys ja SYDÄN ihan kaikelle!

Vierailija
12/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllä Iltalehti on taas tänään nostanut Suomen kannalta aivan tyhjänpäiväiset asiat otsikoihin:

Suomen 4. uurimman puolueen upeat puheenjohtajakandidaatit sekä

Alexander Stubin hanskojen löytymisen.

Onko se tosiaan niin, ettei Alma-konsernista kerta kaikkiaan löydy kunnon toimittajia, jotka keskittyisivät Suomen kannalta olennaisiin asioihin.

Vierailija
13/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tosiaan niin, ettei Alma-konsernista kerta kaikkiaan löydy kunnon toimittajia, jotka keskittyisivät Suomen kannalta olennaisiin asioihin.

Vierailija
14/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma urakehitykseni painaa mieltä kovasti.  Mitä suosittelisit minulle? Sopivatko syysvärit minulle? Ajattelin käydä kemikaaliokaupassa värikonsulentilla ja ryhtyä sitten ehkä poliitikoksi. Voisin myös olla  tj alkaen jossain 20K liikevaihdon yrityksessä? Tämä kaikki, ura ja koko maailma on niin vaikeaa!

Vierailija
15/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllä Iltalehti on taas tänään nostanut Suomen kannalta aivan tyhjänpäiväiset asiat otsikoihin:

Suomen 4. uurimman puolueen upeat puheenjohtajakandidaatit sekä

Alexander Stubin hanskojen löytymisen.

Vierailija
16/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma urakehitykseni painaa mieltä kovasti.  Mitä suosittelisit minulle? Sopivatko syysvärit minulle? Ajattelin käydä kemikaaliokaupassa värikonsulentilla ja ryhtyä sitten ehkä poliitikoksi. Voisin myös olla  tj alkaen jossain 20K liikevaihdon yrityksessä? Tämä kaikki, ura ja koko maailma on niin vaikeaa!

No mutta hei! Miksi et ryhtyisi naispoliitikoksi SDP-nimiseen puolueeseen? Seuraa Jutan ja Tytin viitoittamaa tietä! Riittää, kun ostat punaisen bleiserin ja käytät aina, siis ihan aina SDP:n punaista huulipunaa ja kynsilakkaa, niin tyhminkin tajuaa, että olet ihan tosissaan hengessä mukana! Paikka on sinun!

Muista vaatia joka paikassa arvokeskustelua ja kartella konkretiaa, niin sinua ei voida vetää mistään vastuuseen. Ota Jutan virheistä opiksesi. Hän sotkin kerran siinä Kreikan keississä kätensä konkretiaan, ja kuinkas sitten kävikään. Eli hengaa, brändää ja julista vakaumusta pukeutumisellasi! Ei kivempaa olekaan kuin olla naispoliitikko SDP-nimisessä puolueessa. Se on vähän kuin olisi - julkkis! Siis niin kiva!

Vierailija
17/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin hankkia myös nahkapusakan. Se tuorestaa kivasti mielipiteitä ja imagoa 5-6-kypälläkin.

Vierailija
18/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaikuttaa vähän yksinkertaiselta välillä.

Vierailija
19/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Tytistä. Liisa Jaakonsaarikin tukee sitä ja Liisa nyt ainakin on järki-ihminen jos kuka. Eduskuntavaaleissa viimeistään äänestän Tyttöä, vaikka koskaan en ole ennen demareita tai vassuja äänestänyt. T. Kepulainen, porvarikyytiin kyllästynyt

Vierailija
20/20 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin henkisesti valmistautumaan Tytin valintaan. Täydellinen flegmaattisuus ympäröivää maailmaa kohtaan olisi ollut ehkä ainoa selviytymisstrategiani.