Makea alkanut yököttää
En ole koskaan ollut makean suuri ystävä mutta nyt en pysty syömään edes irtokarkkeja kuin pari saati juomaan mskeaa limsaa. Ei vain maistu. Kahvilin yököttää vaikkei makeaa olekaan. En ole raskaana :). Mikähän tähän syynä?
Kommentit (10)
Pidä nenästä kiinni ja niele väkisin. Niin me pentuna tehtiin koulun kumiperunoille kun pakko oli syödä ja alas meni. Kannattaa kokeilla josko toimis myös karkkiin ja limppariin!
Tämähän on klassinen humblebrag-tyyppinen tapa kertoa, miten paljon parempi ihminen olet. Sama kuin esim. televisiottomuuden mainostus ("ei vaan tule mitään minua kiinnostavaa, rentoudun mieluummin Economistin parissa").
Olen tukeva tästä huolimatta. Syön ruokaa isoja määriä eli paremmuudesta ei ole kyse. Lähinnä mietin että onko kytköksissä johonkin aineenvaihduntajuttuihin tms. Ap
Ja lisättäköön että olen iloinen tästä inhon tunteesta. Olen sen myötä lopettanut monivuotisen siiderin lipityksenkin.
Mitä vähemmän sokeria syö, sitä enemmän se yököttää. Sokeri on hyvin koukuttavaa, joten kun siitä pääsee irti ja sitä joskus erehtyy maistamaan niin tuleehan siitä todella huono olo. Siis onhan se aika myrkkyä.
Täällä toinen sokerista vierottautunut. En pysty nykyään syömään edes jugurttia kun on niin ällömakeaa. Ja kyllä, joskus herkuttelen leivoksilla tai suklaalla ja muulla makealla, mutta en yhtä leivosta tai muutamaa suklaapalaa enempää jaksa. Keho vain sanoo että ei, ja sitä yleensä kannattaa kuunnella.
En ole mitenkään parempi kuin muut ihmiset, minulla on omat ongelmani joita kukaan ei varmasti kadehdi, mutta sokeri vain ei ole yksi niistä. :)
Ainakin keinomakeutetut limut ovat ihan överimakeita, kuka hitto niitä pystyy juomaan.
Make on siis kertonut sinullekin?