Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tarpeeksi " naisellinen" parisuhteeseen?

Vierailija
04.02.2017 |

Tuntuuko muista naisista koskaan tältä.. ? No siis, en ole koskaan tykännyt "laittautua" (meikki, vaatteet yms)

Tuntuu, kun katsoo tv-sarjoja ja leffoja, niin naiset on ihan erilaiisia kuin itse, ja en kelpaisi suhteeseen, tai vaikka kelpaisinkin, niin mies alkaisi ajatella, että minussa on jotain outoa...?

Yksikin mies kun kerran pyysi minua treffeille, en edes tiennyt mitä laittaa päälle, ja vaatekaappi täynnä jotain kulahteita vaatteita. Ei sillä, etten haluaisi kumppania, mutta täytyykö minun muuttua että saisin kumppanin? :-/

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisuus kumpuaa olemuksesta, ei ulkokuoresta. Hämmästyisitte jos tietäisitte kuinka moni naisellisesti pukeutuva nainen ei ole koskaan saanut orgasmia. He kiinnittävät liikaa huomiota itseensä seksin aikana, ts. käyttäytyvät erittäin epänaisellisesti sängyssä.

He eivät ymmärtäneet mitä tarkoittaa omien tarpeiden unohtaminen ja keskittyminen miehen tarpeisiin, että orgasmi tulee 'kaupanpäällisenä' vaikkei sitä edes tavoittele.

Heille oli täyttä hepreaa kuinka seksin aikana naisen täytyy olla niin herkkä että hän osaa mukautua miehen liikkeisiin, tuntea itsessään milloin mies saavuttaa huippunsa ja tehdä orgasmi miehelle niin nautinnolliseksi kuin mahdollista. Itsensä unohtaen ja mieheen uppoutuen.

Järkytys tuli kun selvisi että nämä naiset käyttävät mielikuvia yrittäessään saada orgasmia, vielä suurempi kun selvisi että oma mies ei ollut mielikuvissa vaan joku toinen mies?!? Ja sitten vielä valittavat kun eivät saa orgasmia, eiväthän he edes ole vuorovaikutuksessa miehen kanssa aktin aikana!!!

Parisuhteessa naisella on sekä etuoikeus että velvollisuus olla se heikompi ja naisellinen osapuoli, miksi se on niin vaikeata ymmärtää? Sinkkunainen saa olla itsenäinen, mutta suhteeseen ryhdyttyään tulee hänen luovuttaa kaikki maskuliiniset piirteet ja voimavarat miehelleen - mikäli hän haluaa parisuhteen onnistuvan.

Antakaa miesten auttaa pienissä asioissa, kun te olette heikkoja tulee miehestä vahva. Mitä vahvemman ja miehisen annatte miehenne olla, sitä heikompi naisellisempi teistä itsestänne tulee.

Jokainen voi itse valita - parisuhteessa - ilmentääkö hän heikkouttaan vai vahvuuttaan. Jos nainen ilmentää heikkouttaan se ei vähennä hänen sisäistä vahvuuttaan millään lailla. Mutta se saa miehen ilmentämään vahvuuttaan. Sinkkuina palataan takaisin mihin rooliin halutaan, mutta parisuhteessa on tärkeätä vaalia naisellisuutta viimeiseen asti. Se ei tarkoita pukeutumista, vaan naisellista käyttäytymistä.

Nämä 'mittelöt' käydään juuri makuuhuoneessa. Jos seksi ei suju, silloin on useimmiten kyse siitä että nainen taistelee miehen kanssa siitä kumpi on mies.

Moni nainen tällä foorumilla halveksii avoimesti perinteisiä arvoja kunnioittavia naisia. Heidän mielestään on alentavaa ja orjuuttavaa tehdä asioita miehen mieliksi.

Kai te ymmärrätte että mies antaa arvon naisen tekemisille? Itse teko on arvoton ennenkuin sille annetaan arvoa. Tästä on kyse. Perinteiset naiset tekevät asioita miestensä eteen ainoastaan koska miehet arvostavat heidän tekojaan.

Jos nainen ei anna arvoa miehen teoille ja arvostelee miestä sängyssä, silloin hän ei edes ansaitse miestä. Ei mikään ihme että miehiltä loppuu seksihalut jos heitä ei arvosta!

Jos haluatte muuttua naisellisemmaksi, silloin teidän on käyttäydyttävä naisellisemmin ja opittava että toinen antaa arvon teoillenne, te ette voi sitä tehdä.

Myötäilemällä miestä sängyssä ja kotona tulette löytämään naisellisuutenne. Ette kaupasta. Mikäli haluatte ansaita miesten kunnioituksen.

AAMEN!!

N 27

Vierailija
62/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen niin puolellasi.

Minä olen kyllä saanut miehiä, ehkä luonnostaan vetävän ulkonäköni takia, mutta siitä ei ole iloa, kun miehet eivät tykkää miusta pidempään. Olen siis käytäytymisen, ajatusten ja tekojen suhteen ns. epänaisellinen, hyvin itsenäinen tyyppi.

Lohtuna haluan kertoa seuraavaa:

Todellisuudessa miehet ovat yliarvostettuja, meikäläiset itsenäiset ja omatoimiset, koulutetut naiset eivät "hyödy" miehistä juuri mitenkään. Niitä tarvii vain lapsentekoon. Muuten ovat enimmäkseen yksi harmituksenaihe ja yksi "hoidettava" lisää.

Ruusunpunaiset illuusiolasit menettävät tehonsa ajan saatossa.

Ei sellaisella miehellä ole mitään arvoa joka tarvitsee naisen itselleen egon pönkäksi näyttelemään, että hän se on muka tässä se tarvitseva osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellisuus kumpuaa olemuksesta, ei ulkokuoresta. Hämmästyisitte jos tietäisitte kuinka moni naisellisesti pukeutuva nainen ei ole koskaan saanut orgasmia. He kiinnittävät liikaa huomiota itseensä seksin aikana, ts. käyttäytyvät erittäin epänaisellisesti sängyssä.

He eivät ymmärtäneet mitä tarkoittaa omien tarpeiden unohtaminen ja keskittyminen miehen tarpeisiin, että orgasmi tulee 'kaupanpäällisenä' vaikkei sitä edes tavoittele.

Heille oli täyttä hepreaa kuinka seksin aikana naisen täytyy olla niin herkkä että hän osaa mukautua miehen liikkeisiin, tuntea itsessään milloin mies saavuttaa huippunsa ja tehdä orgasmi miehelle niin nautinnolliseksi kuin mahdollista. Itsensä unohtaen ja mieheen uppoutuen.

Järkytys tuli kun selvisi että nämä naiset käyttävät mielikuvia yrittäessään saada orgasmia, vielä suurempi kun selvisi että oma mies ei ollut mielikuvissa vaan joku toinen mies?!? Ja sitten vielä valittavat kun eivät saa orgasmia, eiväthän he edes ole vuorovaikutuksessa miehen kanssa aktin aikana!!!

Parisuhteessa naisella on sekä etuoikeus että velvollisuus olla se heikompi ja naisellinen osapuoli, miksi se on niin vaikeata ymmärtää? Sinkkunainen saa olla itsenäinen, mutta suhteeseen ryhdyttyään tulee hänen luovuttaa kaikki maskuliiniset piirteet ja voimavarat miehelleen - mikäli hän haluaa parisuhteen onnistuvan.

Antakaa miesten auttaa pienissä asioissa, kun te olette heikkoja tulee miehestä vahva. Mitä vahvemman ja miehisen annatte miehenne olla, sitä heikompi naisellisempi teistä itsestänne tulee.

Jokainen voi itse valita - parisuhteessa - ilmentääkö hän heikkouttaan vai vahvuuttaan. Jos nainen ilmentää heikkouttaan se ei vähennä hänen sisäistä vahvuuttaan millään lailla. Mutta se saa miehen ilmentämään vahvuuttaan. Sinkkuina palataan takaisin mihin rooliin halutaan, mutta parisuhteessa on tärkeätä vaalia naisellisuutta viimeiseen asti. Se ei tarkoita pukeutumista, vaan naisellista käyttäytymistä.

Nämä 'mittelöt' käydään juuri makuuhuoneessa. Jos seksi ei suju, silloin on useimmiten kyse siitä että nainen taistelee miehen kanssa siitä kumpi on mies.

Moni nainen tällä foorumilla halveksii avoimesti perinteisiä arvoja kunnioittavia naisia. Heidän mielestään on alentavaa ja orjuuttavaa tehdä asioita miehen mieliksi.

Kai te ymmärrätte että mies antaa arvon naisen tekemisille? Itse teko on arvoton ennenkuin sille annetaan arvoa. Tästä on kyse. Perinteiset naiset tekevät asioita miestensä eteen ainoastaan koska miehet arvostavat heidän tekojaan.

Jos nainen ei anna arvoa miehen teoille ja arvostelee miestä sängyssä, silloin hän ei edes ansaitse miestä. Ei mikään ihme että miehiltä loppuu seksihalut jos heitä ei arvosta!

Jos haluatte muuttua naisellisemmaksi, silloin teidän on käyttäydyttävä naisellisemmin ja opittava että toinen antaa arvon teoillenne, te ette voi sitä tehdä.

Myötäilemällä miestä sängyssä ja kotona tulette löytämään naisellisuutenne. Ette kaupasta. Mikäli haluatte ansaita miesten kunnioituksen.

AAMEN!!

N 27

HALLELUJAH!!!

-lammas

Vierailija
64/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs mies sanoi aikoinaan, että minun kanssa ei voi seurustella, koska olen liian itsenäinen.

Tämän minäkin olen kuullut monesti. Olen saanut käsityksen, että miehet haluavat itseään tyhmemmän, mielipiteettömän ja aivottoman seksikkääksi laittautuneen bimbon, joka tekee kotityöt ja ihailee miehen suursaavutuksia ja joka on täydessä tällingissä 7/24. En ole sellainen, joten olen joutunut olemaan ikisinkku koko elämäni.

N42

Ja kun ne miehen suursaavutukset ovat sitä että osaa laittaa vähä-älypuhelimellaan karkkeja jonoon/selata tinderiä/alastonsuomea tai kertoa kavereilleen typeriä alapääjuttuja ja naisia halventavia tyäukko läppiä.

Vierailija
65/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AAMEN!!

N 27

Ei aamen, pikemminkin: hyvänen aika, mitä sontaa! Valitettavasti kontrollivaan kumppaniin, joka useammin on mies kuin nainen, mukautuminen ei tuota sitä palkintoa, toimivaa parisuhdetta. On täysin eri asia osata mukautua toisen liikkeisiin sängyssä ja saada aina orgasmi kuin suostua toisen jatkeeksi sängyn ulkopuolella ja ilmentää niin paljon heikkoutta, että siitä tulee tapa. Vaikka kontrolloiva mies haluaisi kumppanikseen apulaisen, joka säntäilee sinne tänne täyttäen hänen kulloisiakin tarpeita, ei se johda ikinä kunnioitukseen. Naisen pitäisi muka ajatella, että mies määrittelee hänen tekojensa arvon, mutta ei saisi itse määritellä miehen tekojen arvoa, ts. pitäisi arvostaa, vaikka mies olisi millainen räpeltäjä hyvänsä ja seksi aiheuttaa lähinnä fyysistä kipua. Miehessä kyllä on kiintymyssuhdetasolla vikaa, jos ei kestä mitään palautetta, että ei noin. Hän on silloin riippuvainen suorituksistaan, eikä arvosta itse itseään. Silloin miehellä ei epäonnistumisen pelossa ole varaa tarkistaa omaa toimintaansa ja tarjota naiselle vastineeksi huomaavaisista teoista mitään sellaista, mitä se kyseinen nainen arvostaa, suhde muuttuu teeskentelyksi. Valitettavasti myös tarvitsevuuden lisääminen ja heikkouden osoittaminen johtaa suhteessa sellaiseen mieheen, joka ajattelee kapeasti, mitä kunkin sukupuolen "pitäisi" tehdä, henkiseen ja joskus fyysiseenkin väkivaltaan. "Perinteisiä" rooleja kannattavat miehet ovat valitettavasti taipuvaisia mielenterveyden häiriöihin.

Vierailija
66/67 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Minä olen sellainen aika itsenäinen, työelämässä menestynyt ja kovakin, nainen, joka osaa itse hoitaa ne ns. miesten hommat jne. Se kuinka naisellinen olen parisuhteessa riippuu siitä miehestä täysin. Jos mies itse on jotenkin vässykkä, feminiinen, arka, saamaton, osaamaton tms, niin minussa nousee pintaan ne "miehekkäät" piirteet eli otan vallan itselleni, kasaan huonekalut, teen päätökset ja olen se joka menee pihalle yöllä katsomaan onko murtovarkaita kun kuuluu rapinaa. Alan tavallaan paikkaamaan suhteessa sitä puuttuvaa Miestä. Jos taas mies on luonteeltaan rohkea ja miehekäs, olen ikionnellinen kun saan olla se naisellinen osapuoli kerrankin. Minusta tulee empaattisempi, pehmeämpi, laittelen hyviä ruokia ja annan miehen viedä sängyssä ja hoitaa kaikki pelottavat jutut. Kyse on puhtaasti dynamiikasta siinä suhteessa, väärän ihmisen kanssa nousee esiin väärä rooli. Olen kyllästynyt herkästi niissä parisuhteissa, joissa huomaamattani otan sitä miehen roolia, koska mies ei sitä itse pysty kantamaan. Nyt onneksi on mies, joka osaa olla mies ja minä "saan" vihdoin olla nainen ilman että suhde kärsisi siitä että kukaan ei päätä eikä kukaan ole rohkea. 

Ihanasti rinnastit feminiinisen arkuuden, vässykkyyden, saamattomuuden ja osaamattomuuden kanssa. Sekö se naisen rooli sinun mielestäsi on?

Vierailija
67/67 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi tapailumies kuvaili naisellisuutta sanomalla, että naisellista on se kun nainen tarvitsee miestä ja näyttää sen. Meistä tuli lopulta vain ystäviä, itse olisin halunnut enemmän mutta miehelle en ilmeisesti ollut sitten tarpeeksi naisellinen ja tarvitsevainen. Nyt hän tapailee toista naista ja valittaa minulle siitä, kuinka tuo nainen on hänestä niin riippuvainen ja tarvitsee häntä liikaa.

Haluaisin oppia ymmärtämään, millainen tarvitsevuus on sitä ihanaa ja mukavaa naisellisuutta ja mikä taas kamalaa riippuvuutta ja epäitsenäisyyttä. Voisiko joku mies valaista asiaa? Jos vielä löytyisi jokin muu ratkaisu tähän kuin se, jonka olen jo muutamalta naiselta kuullut, että naisen tulee teeskennellä tarvitsevansa miestä (esim. pyytää apua hommiin, jotka osaisi hyvin itsekin) mutta oikeasti hänen tulee kuitenkin selviytyä kaikesta itse, jotta tätä avunpyytämisteatteria on mahdollista pyörittää ainoastaan miehelle sopivilla hetkillä, jotta mies ei koe naista taakaksi.

http://i.imgur.com/camgL7W.gifv

Tuosta oppia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme