Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tarpeeksi " naisellinen" parisuhteeseen?

Vierailija
04.02.2017 |

Tuntuuko muista naisista koskaan tältä.. ? No siis, en ole koskaan tykännyt "laittautua" (meikki, vaatteet yms)

Tuntuu, kun katsoo tv-sarjoja ja leffoja, niin naiset on ihan erilaiisia kuin itse, ja en kelpaisi suhteeseen, tai vaikka kelpaisinkin, niin mies alkaisi ajatella, että minussa on jotain outoa...?

Yksikin mies kun kerran pyysi minua treffeille, en edes tiennyt mitä laittaa päälle, ja vaatekaappi täynnä jotain kulahteita vaatteita. Ei sillä, etten haluaisi kumppania, mutta täytyykö minun muuttua että saisin kumppanin? :-/

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs mies sanoi aikoinaan, että minun kanssa ei voi seurustella, koska olen liian itsenäinen.

Tämän minäkin olen kuullut monesti. Olen saanut käsityksen, että miehet haluavat itseään tyhmemmän, mielipiteettömän ja aivottoman seksikkääksi laittautuneen bimbon, joka tekee kotityöt ja ihailee miehen suursaavutuksia ja joka on täydessä tällingissä 7/24. En ole sellainen, joten olen joutunut olemaan ikisinkku koko elämäni.

N42

Juuppajuu kyllähän kaikki miehet haluavat juuri sellaisen naisen. Päivän itsepetos siellä

T. akateeminen mies, haluaa akateemisen naisen, joka osaa haastaa älyllisesti (mielellään myös fyysisesti)

Vierailija
22/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle naiselle, ainakin Suomessa, löytyy kyllä varmasti itselle sopiva tapa näyttää naisellisuuttaan. Ei sen aina tarvitse olla mitään stereotypiaa tyyliin "pakkelit naamassa". Ja tiedoksenne tästäkin; nude-meikkikin on jo keksitty. Hameita ja korkokenkiä löytyy taatusti joka makuun, boheemin ja elegantin väliltä. Ei aina tarvitse nähdä asioita niin mustavalkoisesti? Itse pidän siitä, että näytän tyylikkäältä, sellainen klassinen naisellisuus sopii minulle. Se, että joku kulkee maihinnousukengissä on minulle täysin ok, mutta olen huomannut, että näille naisille ei aina ole ok se, jos joku toinen nainen on valinnut "perinteisen" korkkarit ja hame-linjan. Peräänkuulutan suvaitsevaisuutta tässäkin asiassa:)

Erittäin hyvä kommentti. Allekirjoitan täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitän naisellisuuden jonain muuna kuin ulkonäkönä. Ja naisellisuutta on just niin monta erilaista muotoa kuin on naisiakin.

Vierailija
24/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs mies sanoi aikoinaan, että minun kanssa ei voi seurustella, koska olen liian itsenäinen.

Tämän minäkin olen kuullut monesti. Olen saanut käsityksen, että miehet haluavat itseään tyhmemmän, mielipiteettömän ja aivottoman seksikkääksi laittautuneen bimbon, joka tekee kotityöt ja ihailee miehen suursaavutuksia ja joka on täydessä tällingissä 7/24. En ole sellainen, joten olen joutunut olemaan ikisinkku koko elämäni.

N42

Mullakin on tullut vastaan tää. Oon tulkinnut sen niin, että käsityksemme parisuhteesta eroavat toisistaan. Mut on kasvatettu itsenäiseksi ja selviämään tilanteessa kuin tilanteessa, ja sit on paljon erilaisia ihmisiä jotka eivät liian itsellistä ihmistä elämänkumppanikseen tahtoisi.

Ei ole tarvetta sen kummempiin oletuksiin siitä mitä sanoilla on tarkoitettu, eikä kuvitelmia millaista "bimboa" sijalleni kaivataan. Nää on kaikki ollut tilanteita joisssa olen itsekin tiennyt ettei siitä mitään pitemmän päälle tule, mutta tyytyisin hetken hauskanpitoonkin. Siinä tilanteessa on aika sama miten poistumisensa hoitaa: oikea syy, tekosyy kunhan nyt jotain sanoo eikä tee katoamistemppua.

Kaikki ei vaan sovi yhteen, ja molemmat voittaa jos se huomataan ajoissa ennen suuria yhteenottoja ja erilleen kasvamisia.

Vierailija
25/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus kumpuaa olemuksesta, ei ulkokuoresta. Hämmästyisitte jos tietäisitte kuinka moni naisellisesti pukeutuva nainen ei ole koskaan saanut orgasmia. He kiinnittävät liikaa huomiota itseensä seksin aikana, ts. käyttäytyvät erittäin epänaisellisesti sängyssä.

He eivät ymmärtäneet mitä tarkoittaa omien tarpeiden unohtaminen ja keskittyminen miehen tarpeisiin, että orgasmi tulee 'kaupanpäällisenä' vaikkei sitä edes tavoittele.

Heille oli täyttä hepreaa kuinka seksin aikana naisen täytyy olla niin herkkä että hän osaa mukautua miehen liikkeisiin, tuntea itsessään milloin mies saavuttaa huippunsa ja tehdä orgasmi miehelle niin nautinnolliseksi kuin mahdollista. Itsensä unohtaen ja mieheen uppoutuen.

Järkytys tuli kun selvisi että nämä naiset käyttävät mielikuvia yrittäessään saada orgasmia, vielä suurempi kun selvisi että oma mies ei ollut mielikuvissa vaan joku toinen mies?!? Ja sitten vielä valittavat kun eivät saa orgasmia, eiväthän he edes ole vuorovaikutuksessa miehen kanssa aktin aikana!!!

Parisuhteessa naisella on sekä etuoikeus että velvollisuus olla se heikompi ja naisellinen osapuoli, miksi se on niin vaikeata ymmärtää? Sinkkunainen saa olla itsenäinen, mutta suhteeseen ryhdyttyään tulee hänen luovuttaa kaikki maskuliiniset piirteet ja voimavarat miehelleen - mikäli hän haluaa parisuhteen onnistuvan.

Antakaa miesten auttaa pienissä asioissa, kun te olette heikkoja tulee miehestä vahva. Mitä vahvemman ja miehisen annatte miehenne olla, sitä heikompi naisellisempi teistä itsestänne tulee.

Jokainen voi itse valita - parisuhteessa - ilmentääkö hän heikkouttaan vai vahvuuttaan. Jos nainen ilmentää heikkouttaan se ei vähennä hänen sisäistä vahvuuttaan millään lailla. Mutta se saa miehen ilmentämään vahvuuttaan. Sinkkuina palataan takaisin mihin rooliin halutaan, mutta parisuhteessa on tärkeätä vaalia naisellisuutta viimeiseen asti. Se ei tarkoita pukeutumista, vaan naisellista käyttäytymistä.

Nämä 'mittelöt' käydään juuri makuuhuoneessa. Jos seksi ei suju, silloin on useimmiten kyse siitä että nainen taistelee miehen kanssa siitä kumpi on mies.

Moni nainen tällä foorumilla halveksii avoimesti perinteisiä arvoja kunnioittavia naisia. Heidän mielestään on alentavaa ja orjuuttavaa tehdä asioita miehen mieliksi.

Kai te ymmärrätte että mies antaa arvon naisen tekemisille? Itse teko on arvoton ennenkuin sille annetaan arvoa. Tästä on kyse. Perinteiset naiset tekevät asioita miestensä eteen ainoastaan koska miehet arvostavat heidän tekojaan.

Jos nainen ei anna arvoa miehen teoille ja arvostelee miestä sängyssä, silloin hän ei edes ansaitse miestä. Ei mikään ihme että miehiltä loppuu seksihalut jos heitä ei arvosta!

Jos haluatte muuttua naisellisemmaksi, silloin teidän on käyttäydyttävä naisellisemmin ja opittava että toinen antaa arvon teoillenne, te ette voi sitä tehdä.

Myötäilemällä miestä sängyssä ja kotona tulette löytämään naisellisuutenne. Ette kaupasta. Mikäli haluatte ansaita miesten kunnioituksen.

26/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tilanteessa olevalle miehelle sanottaisiin ensimmäiseksi, että heitä vanhat rytkyt testiilikeräykseen ja osta tilalle istuvia ja tyylikkäitä vaatteita, käy parturissa ja laita tukka hyvin, trimmaa nenäkarvat ja huolehdi iho kuntoon, osta lenkkarit ja salikortti... Joten kyllä, saadakseen parisuhteen tasokkaan kumppanin kanssa kannattaa kyllä tehdä oman ulkonäkönsä ja viehättävyytensä parantamiseksi se, minkä kohtuullisella vaivannäöllä voi tehdä.

"Kelpaat juuri tuollaisena kuin olet" pitäisi korvata neuvolla "Ole paras versio itsestäsi".

Vierailija
27/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kohtalaisen miehekäs tavoiltani, asenteeltani ja pukeutumistyyliltäni. En meikkaa tai pukeudu naisellisesti kuin tosi satunnaisesti fiilispohjalta - sluibailen sujuvasti sukupuoliroolien välillä. Sängyssäkin olen yleensä se aktiivinen osapuoli, tykkään seksistä. Kotitöiden hoidossa olen sen verran laiska, että mies järjestäänkin tekee niistä oman osansa, jossei halua, ettei kämppä ole ihan sikolätti. 

Semmoiset "miehekkäät miehet" eivät ole minun makuuni muutenkaan, olen itse oman elämäni machoämmä. Pidän sellaisista rennommista, tietyiltä osin naisellisemmisesta miehistä, jotka osaavat laittaa ruokaa, näyttää hellyyttä, puhua tunteista ja joiden itsetunto ei ole siitä kiinni, että osaan katsoa autoni öljyt itse.

Minulla ei ole ap ollut ikinä mitään ongelmia saada miestä, eikä muillakaan tuntemillani naisilla, jotka eivät meikkaa tai pukeudu supernaisellisesti. Nyt olen ollut 3 vuotta parisuhteessa, pisin suhteeni kesti 6 vuotta. Nykyisen miehen iskin baarista, minulla oli päälläni kulahtanut t-paita, ei meikkiä, ja olin baarissa miespuolisen kaverini kanssa. Mainittakoon myös, että minulla on n. 20 kg ylipainoa. :D

Että kyllä sinulla ap on toivoa, lähde vaan rohkeasti treffeille ja ole oma itsesi. :) Mikäli mies ei sinua sellaisena kelpuuta, hän ei ole sinun arvoisesi. Meikattujen muijien perässä juoksevat vaan ne pinnalliset miehet, jos haluat fiksun, syvällisen ja rakastavan kumppanin, ei miestä tosiaankaan kannata etsiä pyntättynä.

Vierailija
28/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisuus kumpuaa olemuksesta, ei ulkokuoresta. Hämmästyisitte jos tietäisitte kuinka moni naisellisesti pukeutuva nainen ei ole koskaan saanut orgasmia. He kiinnittävät liikaa huomiota itseensä seksin aikana, ts. käyttäytyvät erittäin epänaisellisesti sängyssä.

He eivät ymmärtäneet mitä tarkoittaa omien tarpeiden unohtaminen ja keskittyminen miehen tarpeisiin, että orgasmi tulee 'kaupanpäällisenä' vaikkei sitä edes tavoittele.

Heille oli täyttä hepreaa kuinka seksin aikana naisen täytyy olla niin herkkä että hän osaa mukautua miehen liikkeisiin, tuntea itsessään milloin mies saavuttaa huippunsa ja tehdä orgasmi miehelle niin nautinnolliseksi kuin mahdollista. Itsensä unohtaen ja mieheen uppoutuen.

Järkytys tuli kun selvisi että nämä naiset käyttävät mielikuvia yrittäessään saada orgasmia, vielä suurempi kun selvisi että oma mies ei ollut mielikuvissa vaan joku toinen mies?!? Ja sitten vielä valittavat kun eivät saa orgasmia, eiväthän he edes ole vuorovaikutuksessa miehen kanssa aktin aikana!!!

Parisuhteessa naisella on sekä etuoikeus että velvollisuus olla se heikompi ja naisellinen osapuoli, miksi se on niin vaikeata ymmärtää? Sinkkunainen saa olla itsenäinen, mutta suhteeseen ryhdyttyään tulee hänen luovuttaa kaikki maskuliiniset piirteet ja voimavarat miehelleen - mikäli hän haluaa parisuhteen onnistuvan.

Antakaa miesten auttaa pienissä asioissa, kun te olette heikkoja tulee miehestä vahva. Mitä vahvemman ja miehisen annatte miehenne olla, sitä heikompi naisellisempi teistä itsestänne tulee.

Jokainen voi itse valita - parisuhteessa - ilmentääkö hän heikkouttaan vai vahvuuttaan. Jos nainen ilmentää heikkouttaan se ei vähennä hänen sisäistä vahvuuttaan millään lailla. Mutta se saa miehen ilmentämään vahvuuttaan. Sinkkuina palataan takaisin mihin rooliin halutaan, mutta parisuhteessa on tärkeätä vaalia naisellisuutta viimeiseen asti. Se ei tarkoita pukeutumista, vaan naisellista käyttäytymistä.

Nämä 'mittelöt' käydään juuri makuuhuoneessa. Jos seksi ei suju, silloin on useimmiten kyse siitä että nainen taistelee miehen kanssa siitä kumpi on mies.

Moni nainen tällä foorumilla halveksii avoimesti perinteisiä arvoja kunnioittavia naisia. Heidän mielestään on alentavaa ja orjuuttavaa tehdä asioita miehen mieliksi.

Kai te ymmärrätte että mies antaa arvon naisen tekemisille? Itse teko on arvoton ennenkuin sille annetaan arvoa. Tästä on kyse. Perinteiset naiset tekevät asioita miestensä eteen ainoastaan koska miehet arvostavat heidän tekojaan.

Jos nainen ei anna arvoa miehen teoille ja arvostelee miestä sängyssä, silloin hän ei edes ansaitse miestä. Ei mikään ihme että miehiltä loppuu seksihalut jos heitä ei arvosta!

Jos haluatte muuttua naisellisemmaksi, silloin teidän on käyttäydyttävä naisellisemmin ja opittava että toinen antaa arvon teoillenne, te ette voi sitä tehdä.

Myötäilemällä miestä sängyssä ja kotona tulette löytämään naisellisuutenne. Ette kaupasta. Mikäli haluatte ansaita miesten kunnioituksen.

Oisko tässä sopivampi ketju ajatuksillesi? http://www.vauva.fi/keskustelu/2780062/asiallista-keskustelua-kuinka-mo…

Vierailija
29/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin suorempaan, että liian itsepäinen.

Ei löydy Miestä kesyttämään. Kaikki on luovuttaneet. Ihme neitejä.

Vierailija
30/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin oppia ymmärtämään, millainen tarvitsevuus on sitä ihanaa ja mukavaa naisellisuutta ja mikä taas kamalaa riippuvuutta ja epäitsenäisyyttä. Voisiko joku mies valaista asiaa?

Mitä auttaa, jos täällä yksi tai kaksi miestä kertoo mielipiteensä? Heidänkö kanssaan alat seurustella? Jokainen on yksilö.

En ymmärrä, miksi sait niin paljon yläpeukkuja.

(sori jos kommentti tulee tuplasti. Nettiyhteys pätkii)

Vierailija
31/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin just työkaverini kanssa, ja tajusin kuinka paljon enemmän hän tekee kotitöitä kuin minä, kun mies ja lapset eivät tee mitään. Ehkä musta ei sitten vaan ollu ilmaseksi piiaksi.

Vierailija
32/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipyyntöjä satelee mutta silti "et kelpaa".

33/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ikävä luonne. Miksi arvonsa tunteva mies, jolla on muitakin ottajia, viitsisi tuhlata aikaansa johonkin kesytysoperaatioihin?

Vierailija
34/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Aloittajan tilanteessa olevalle miehelle sanottaisiin ensimmäiseksi, että heitä vanhat rytkyt testiilikeräykseen ja osta tilalle istuvia ja tyylikkäitä vaatteita, käy parturissa ja laita tukka hyvin, trimmaa nenäkarvat ja huolehdi iho kuntoon, osta lenkkarit ja salikortti... Joten kyllä, saadakseen parisuhteen tasokkaan kumppanin kanssa kannattaa kyllä tehdä oman ulkonäkönsä ja viehättävyytensä parantamiseksi se, minkä kohtuullisella vaivannäöllä voi tehdä.

"Kelpaat juuri tuollaisena kuin olet" pitäisi korvata neuvolla "Ole paras versio itsestäsi".

Mutta onko "paras versio itsestäsi" se missä itseys korvataan jollain muulla? Eikö siinä anna itseään pois, jos itselle sopivat nörttipaidat vaihdetaan johonkin tyylikkääseen?

Vierailija
35/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis olen todella naisellinen nainen. Rintoja, pitsihörhelöitä, kurveja ja korkokenkiä löytyy. Mutta luonne on liian vaikea. En osaa alistua ja heittäytyä tyhmäksi vauvaksi, miestä tyhmemmäksi ja avuttomaksi lapsenkieltä lässyttäväksi bimboksi. 

Vierailija
36/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa muuten hauska nähdä samanlaista suvaitsevaisuutta miehiä kohtaan...

Vierailija
37/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ikävä luonne. Miksi arvonsa tunteva mies, jolla on muitakin ottajia, viitsisi tuhlata aikaansa johonkin kesytysoperaatioihin?

Totta. Olen ylpeä ja kesytön. Liian rohkea ja omapäinen. Töissä hienoja ominaisuuksia, mutta nyrkin ja hellan väliin niitä ei saa vaan tungettua. 

38/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Mutta onko "paras versio itsestäsi" se missä itseys korvataan jollain muulla? Eikö siinä anna itseään pois, jos itselle sopivat nörttipaidat vaihdetaan johonkin tyylikkääseen?

Ei.

Vierailija
39/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa typerä kommentti, joka vain vahvisti ap:n aloituksen.

Eli normaali nainen ei ole tarpeeksi naisellinen vaan pitäisi luopua omasta persoonasta ja luonteesta ja ihmisyydestä, ja alkaa miehen jatkeeksi, jotta olisi tarpeeksi naisellinen.

Juuri tällainen sovinismi saa ajattelemaan, että sinkkuna on sittenkin parempi olla.

Vierailija
40/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen niin puolellasi.

Minä olen kyllä saanut miehiä, ehkä luonnostaan vetävän ulkonäköni takia, mutta siitä ei ole iloa, kun miehet eivät tykkää miusta pidempään. Olen siis käytäytymisen, ajatusten ja tekojen suhteen ns. epänaisellinen, hyvin itsenäinen tyyppi.

Lohtuna haluan kertoa seuraavaa:

Todellisuudessa miehet ovat yliarvostettuja, meikäläiset itsenäiset ja omatoimiset, koulutetut naiset eivät "hyödy" miehistä juuri mitenkään. Niitä tarvii vain lapsentekoon. Muuten ovat enimmäkseen yksi harmituksenaihe ja yksi "hoidettava" lisää.

Ruusunpunaiset illuusiolasit menettävät tehonsa ajan saatossa.

Täysin totta. Ellei sitten puhuta kaveriksikin kelpaavasta suht itsenäisestä miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi