Parisuhdeterapia. Onko apua tämmösessä tilanteessa?
Oon mielettömän rakastunut toiseen mieheen, mulla aviomies ja lapsia. En pääse tästä tunteesta millään eroon ja tuntuu, että vaikken tätä toista miestä saakaan niin haluisin erota. En tunne yhtään romanttista rakkautta omaa miestä kohtaan. Voisko parisuhdeterapiasta olla apua, että saisin rakkauden omaan mieheen takasin?
Menisin siis yksin. Mies ei halua tollaisiin lähteä. Ei vaikka oon pari viikkoa sitten kertonut että en ole varma rakastanko enää.
Kommentit (46)
Ap varattu mies lopulta hyvin harvoin jättää oman puolisonsa toisen naisen takia. Vaikka mitä lupailisi.. ja vaikka olisi kuinka ihastunut. Tilastollisesti se menee vaan niin, että mies ei lopeta avio/avoliittoaan kakkosnaisensa takia. Jos sinä eroat itse tuon ihastuksesi takia, niin tod näk se ihastus ei kuitenkaan eroa sinun takia.
Viisaita sanoja tullut teiltä kaikilta. Tää on niin raskasta, että alkoi itkettämään kun luin näitä viestejä. Monet on ihan oikeassa.. miten sitä ei itse näe. Kyllä mä tiedän, että pian sattuu ja lujaa.. myös mua itseäni. Mä en tiedä miksen vaan pysty päästämään irti..
Eroaisitko miehestä jos ei olisi ketään muuta? Mies on niin kamala? Jos näin on, lähde niin huonosta liitosta.
Jos et, tiedät mitä sinun siis pitää tehdä. Muuten itket ja kadut vielä jotain jota et ikinä, ikinä enää saa korjattua.
Ap sanot että tarvit henkistä läheisyyttä. Sitä ei voi olla jos ajattelet jotain muuta, ja jos päästät jonkun teidän väliin.
Saatat itse olla sen läheisyyden esteenä teidän suhteessa. Et edes päästä miestä enää lähelle, hänellä ei ole tällä hetkellä mitään saumaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap sanot että tarvit henkistä läheisyyttä. Sitä ei voi olla jos ajattelet jotain muuta, ja jos päästät jonkun teidän väliin.
Saatat itse olla sen läheisyyden esteenä teidän suhteessa. Et edes päästä miestä enää lähelle, hänellä ei ole tällä hetkellä mitään saumaa.
Tämä on totta.. Ap
Tilanteesi vaikuttaa juuri samanlaiselta kuin omanikin oli. Uskon, että hyvistä neuvoista huolimatta et ole vielä valmis päästämään irti toisesta miehestä. Ja tulet tekemään mitä haluat, vaikka ei ehkä kannattaisi. Meistä joidenkin (itseni mukaan lukien) on pakko polttaa näpit kunnolla ennen kun uskoo.
Jos et halua rikkoa perhettäsi, niin olet tekemisissä töissä vain sen mitä oikeasti on pakko. Ei mitään itsepetosta siitä, että joku juttu vaatii kontaktia ihastukseen, jos ei oikeasti vaadi. Ei mistään ylimääräisestä juttelua. Ei bensaa liekkeihin. Välttelyä. Ja juuri näin radikaali ratkaisu on tehtävä. Vaikka ei kumpikaan haluaisi. Nyt tilanne on vielä sinun käsissäsi, kohta ei ehkä ole. Ja sitten vasta koskee.
Oletko valmis siihen, että oma perheesi hajoaa ja ihastus jatkaa elämää oman perheensä kanssa? Sinun lapsesi itkevät vanhempien eroa ja ikävää, sinä mietit yksin viikonloppuiltana, että oliko sen arvoista... Tämä on realistinen vaihtoehto ja jos annat tilanteen edetä, niin näin voi käydä. Voimia tunteiden kanssa, mutta älä tee mitään hätiköityä vaan jäähdytä päätä.
8
Ps. Itsekin näen toista miestä joka päivä edelleen.