Miksi naiset elävät miesten rahoilla? Esim. Satu Tuomiston ja Petrin luksustalo, joka nyt myynnissä
Tuskimpa on Satun tienesteillä tuotakaan taloa ostettu... Tälläsiä samanlaisia lompakkoloisia on maailma pullollaan. Oikein hävettää olla nainen... Esimerkkejä ois vaikka kuinka... Danny ja Erika... Martina Aitolehmä ja ukkonsa (en ees muista nimeä)... jne jne..
Mikä naisia vaivaa? Eikö ite osata tahkoa rahaa? Pitää miesten siivillä elää että saa luksusta elämään, kun ei omilla aivoilla sellasta saada...
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meinaan ostaa meidän seuraavan talon yksin, mutta varmaan kaikki tulee luulemaan, että mies sen on maksanut kun tienaa enemmän. Siinähän luulevat sitten.
haluat kuitenkin, että muut kunnioittaa miestäsi, mieluummin kun pitää tossukkana, joka asuu naisen omistamassa kämpässä.
Kyllä mä kerron asian laidan kaikille, jotka kysyy. Mutta en usko monenkaan kysyvän, kivempaa tehdä omia päätelmiä pienessä mielessään. Mies tosin on sellainen, että varmaan kertoo asian kaikille vaikkei kukaan kysyisikään. Eri asia sitten että uskooko sitä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meinaan ostaa meidän seuraavan talon yksin, mutta varmaan kaikki tulee luulemaan, että mies sen on maksanut kun tienaa enemmän. Siinähän luulevat sitten.
haluat kuitenkin, että muut kunnioittaa miestäsi, mieluummin kun pitää tossukkana, joka asuu naisen omistamassa kämpässä.
Kyllä mä kerron asian laidan kaikille, jotka kysyy. Mutta en usko monenkaan kysyvän, kivempaa tehdä omia päätelmiä pienessä mielessään. Mies tosin on sellainen, että varmaan kertoo asian kaikille vaikkei kukaan kysyisikään. Eri asia sitten että uskooko sitä kukaan.
Ja mitähän väliä sillä on kuka sen talon on ostanut? Jotain mitalia odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole todellakaan mitään väliä. Paitsi jos oot satu Tuomisto tai joku muu julkkis,niinkö?
Ap:n kaikki esimerkkinaiset tekevät töitä. Naiset eivät ilmeisesti saisi koskaan seurustella/mennä naimisiin rikkaamman miehen kanssa, vaan ehdottomasti puolisoksi tulisi ottaa elämäntapatyötön palstalassukka.
Mutta olisiko se järkevää naisen kannalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole todellakaan mitään väliä. Paitsi jos oot satu Tuomisto tai joku muu julkkis,niinkö?
Ei voisi vähempää kiinnostaa ketä kenenkin perheessä on mitä maksanut. Ihmetyttää nämä "minä ainakin selkänahastani revin lasten vaatteet ja ruuat ja talonkin!!" ja mies on ryypännyt omat rahansa, ettei vaan lomakkoloiseksi pääse kukaan kutsumaan. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa parisuhteessa kumpikin tienaa täsmälleen saman summan. Toinen on aina toisen siivellä? Aika usein se paremmin tienaava on nainen. Miehethän menevät useammin amikseen, ja todella harvoja aloja lukuun ottamatta amispohjalta ei tienaa nettona edes kahta tonnia. Paitsi tietysti tämän palstan miehet, jotka tienaavat pelkällä peruskoulupohjalla 200 000 vuodessa. Ei kun kuussa.
Näytäpä se tilasto, jonka mukaan "aika usein se paremmin tienaava on nainen". Yhtä hyvin olisit voinut väittää, että "aika usein se fyysisesti vahvempi osapuoli on nainen". Laita nyt edes jokin tuota täysin naurettavaa väitettä tukeva lähde.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa ketä kenenkin perheessä on mitä maksanut. Ihmetyttää nämä "minä ainakin selkänahastani revin lasten vaatteet ja ruuat ja talonkin!!" ja mies on ryypännyt omat rahansa, ettei vaan lomakkoloiseksi pääse kukaan kutsumaan. Hohhoijaa.
Sun kannattaa nyt pysähtyä miettimään,että miksi joidenkin tuntemattomien kirjoitukset koskettaa sua noin kovasti?
Jos mulla olisi luksustalo, ottaisin sinne edustusrouvan, enkä yhtään ruikuttaisi epäreiluutta.
Ja mistähän sinä AP voit tietää kuka kenenkin rahoilla elää???? Minä tunnen monta paria joissa mies istuu kotona työttömänä ja vaimo käy töissä. Tai mies opiskelee ja vaimo käy töissä ja elättää koko perheen. Pitäisikö meidän nyt tässä porukalla paheksua ja hävetä näiden miesten puolesta. Kehtaavatkin elää vaimojensa rahoilla!!!! Ja kuvitteletko todellakin ,että jotakin Dannyä kiinnostaa sinun säälisi hänen rahojaan kohtaan, jotka hän tuhlaa nuoreen kauniiseen naiseen, johon isolla D:llä ei taitaisi ihan tavallisena pulliaisena olla mitään saumaa(ikäeron takia siis). Anna ihmisten, niin miesten kuin naistenkin käyttää rahansa niin kuin parhaakseen näkevät. Ei meidän vieraiden ihmisten tarvitse siitä huolta kantaa ja sitä murehtia. Kukin elää tavallaan .
Tämä on mulle täysin käsittämätön asia.
Miksi ihmeessä ei saisi nauttia elämästä? Aivan sama kuka maksaa ja mitä maksaa, jos se on maksajalle itselleen OK. Ihan sama, vaikka maksajana olisi ne varakkaat isovanhemmat, jotka elättäisi lapsensa ja lapsenlapsensa :) Ei se välttämättä tarkoita, ettei osaa ARVOSTAA rahaa eikä ymmärrä mistä raha tulee (olen kuullut tällaista sanottavan).
Kaikki tänne synnytään ja takuuvarmasti myös kuollaan. Ihanaa, jos joillakin ihmisillä on mahdollisuus nauttia elämästä vähän enemmän :)
Mulle nautinto olisi ollut se, että olisin voinut jo ihan nuoresta keskittyä täysillä parin eri tutkinnon opiskeluun ulkomailla ja opiskella vaikkapa historiaa kaikessa rauhassa ilman minkäänlaista taloudellista stressiä. No niin ei käynyt.
Silloin kun on rahaa, voi todella toteuttaa itseään! Eikä se tarkoita sitä, että ostaisi uuden auton tai jonkun kartanon.
Me asutaan mun miehen kanssa mun ostamassa asunnossa, mies opiskelee, minä käyn töissä, tienaan ja maksan kaiken. No toisaalta mun mies otti itsenäisen naisen jolla on ura ja koulutus... Valintojen maailma.
Mikäs tämä entisen missi suomen miesystävä on ammatiltaan?
Koiran kopissakin on lattialämmitin. Ulkoapäin talo näyttää vaatimattomalta.
Satun mies on asunut talossa jo kauan ennen heidän tuntemistaan, eihän nuo kovin kauaa edes ole olleet yhdessä. Ja Satu kyllä tekee töitä..
Jos varakas mies ja normaalituloinen nainen tapaavat..pitäisikö näiden muuttaa Jakomäkeen kolmioon ettei kukaan vaan erehdy naista luulemaan lompakkoloiseksi?
Miksei voisi asua ja elää leveämmin jos kerran rahaa on? Hautaanko tämän Sadun miehen pitäisi rahansa säästää? Jos hän haluaa nauttia rahoistaan, sehän tarkoittaa sitä että Satukin elää silloin hienossa talossa jne.. Sama koskee Martina Aitolehteä... pitäiskö näidenkin muuttaa nyt sitten Kontulaan ja Maran miehen ostaa lada ettei kateelliset paheksu?
Eikös Seiskassa juuri taannoin joku tiennyt kertoa, että Erica istui karvahattuosastossa ja Danny matkusti businessluokassa kun lensivät Thaikkuihin. Minusta aika moukkamaista mieheltä.
Meillä mies olisi sillan alla, jos enää elossakaan, eikä varmasti omistaisi yhtään mitään jos minä en olisi ollut kuvioissa mukana. Nyt on omakotitalo, pari autoa ym mukavaa. Ilman minua mies ei olisi koskaan raitistunut.