Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset elävät miesten rahoilla? Esim. Satu Tuomiston ja Petrin luksustalo, joka nyt myynnissä

Vierailija
03.02.2017 |

Tuskimpa on Satun tienesteillä tuotakaan taloa ostettu... Tälläsiä samanlaisia lompakkoloisia on maailma pullollaan. Oikein hävettää olla nainen... Esimerkkejä ois vaikka kuinka... Danny ja Erika... Martina Aitolehmä ja ukkonsa (en ees muista nimeä)... jne jne..

Mikä naisia vaivaa? Eikö ite osata tahkoa rahaa? Pitää miesten siivillä elää että saa luksusta elämään, kun ei omilla aivoilla sellasta saada...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä status ja lompakon paksuus nostaa markkina-arvoa, naisilla ei. Tästä syystä naiset ei paina 60h viikkoja ja etene urillaan. Otetaan mielummin se rento ja siisti sisätyö ja keskitytään miehen rahojen tuhlaamiseen.

Vierailija
2/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet ovat usein kertoneet, että miehiä ei kiinnosta yhtään naisen koulutus tai varallisuus. Miksei nuo mainitsemasi miehet ole ajatelleet asiaa aiemmin ja ottaneet tarpeeksi hyvätuloisia naisia parikseen? Silloin ehkä naisella olisi ikää 20 vuotta enemmän, luuletko, että se vaikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen monesti itsekin miettinyt. Naiset on aina vaan rahan perään. (olen itsekin nainen) ja hävettää oikein ajatellakaan koko asiaa... Itse haluan itse ostaa asuntoni ja muutenkin elättää itseni..

Vierailija
4/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa kauniin naisen, johon ei ehkä muuten olisi mahdollisuuksia ellei olisi sitä paksua lompakkoa. Onko se sitten win-win tilanne. Onko nämä sitten aitoa rakkautta, sitä en tiedä.

Vierailija
5/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehillä status ja lompakon paksuus nostaa markkina-arvoa, naisilla ei. Tästä syystä naiset ei paina 60h viikkoja ja etene urillaan. Otetaan mielummin se rento ja siisti sisätyö ja keskitytään miehen rahojen tuhlaamiseen.

Mies voi vallan hyvin vähentää työntekoa, jotta ehtii hoitaa osansa kodin- ja lapsenhoidosta. Nainen voi silloin vuorostaan tehdä pidempää päivää töissä.

Miten monta naista tunnet, joka tuhlaa miehen rahoja? Suurin osa pareista tarvitsee kummankin tulot elämiseen. Yhden palkalla ei osteta asuntoa eikä elätetä perhettä.

Vierailija
6/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi vallan hyvin vähentää työntekoa, jotta ehtii hoitaa osansa kodin- ja lapsenhoidosta. Nainen voi silloin vuorostaan tehdä pidempää päivää töissä.

Miten monta naista tunnet, joka tuhlaa miehen rahoja? Suurin osa pareista tarvitsee kummankin tulot elämiseen. Yhden palkalla ei osteta asuntoa eikä elätetä perhettä.

kyllä ne ilmeisesti aika universaalisesti miesten rahoja tuhlaa.

http://she-conomy.com/facts-on-women

Women account for 85% of all consumer purchases including everything from autos to health care:

91% of New Homes

66% PCs

92% Vacations

80% Healthcare

65% New Cars

89% Bank Accounts

93% Food

93 % OTC Pharmaceuticals

Vierailija
7/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Women account for 85% of all consumer purchases including everything from autos to health care:

91% of New Homes

66% PCs

92% Vacations

80% Healthcare

65% New Cars

89% Bank Accounts

93% Food

93 % OTC Pharmaceuticals

Pysytäänpä nyt kuitenkin Suomessa. Älä vedä tähän kulttuureja, joissa naisen paikka on kotona.

Vierailija
8/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen naisvihaprovo tälläkin kertaa.

Vierailija
9/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy kysyä tuota siltä Petriltä ja Dannyltä.

He saattavat toki kysyä vastakysymyksen, että miksi heidän raha- ja perheasiansa sinulle kuuluvat.

Jokainen vähän niin kuin sopii perheen sisällä miten nuo asiat hoidetaan.

Ehkä haluatkin rajoittaa miesten oikeutta käyttää rahojaan vaikka vaimoonsa jos haluavat. Aika miesvihamielistä.

Vierailija
10/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte jos vaikka omistusosuus on 30/70?

Vierailija
11/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu tienaa ihan tarpeeksi. Mistä teitä sekopäitä sikiää, kun yritätte uskotella ettei kauniit naiset tienaa vaan ovat loisia. Vain Aitolehmä on lokki.

Vierailija
12/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

91% of New Homes

66% PCs

92% Vacations

80% Healthcare

65% New Cars

89% Bank Accounts

93% Food

93 % OTC Pharmaceuticals

Pysytäänpä nyt kuitenkin Suomessa. Älä vedä tähän kulttuureja, joissa naisen paikka on kotona.

eli siis mitä vähemmän naiset tienaa, sitä enemmän ne kuluttaa?

Vierailija
13/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No jos heille tuollainen järjestely on ihan jees, niin mitä se on sulta pois?? Samaa voisi sitten kysyä miehiltä, että miksi naisen pitää aina olla mieluiten nuori ja kaunis? Se on miesten preferenssi. Naisilla on sitten omat mieltymykset, ja joillekin merkkaa eniten miehen omaisuus.

Vierailija
14/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika kyllä sai huonomman osuuden diilistä. Eiköhän danny hyödy paljon enemmän erikasta.

Vierailija
15/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa parisuhteessa kumpikin tienaa täsmälleen saman summan. Toinen on aina toisen siivellä? Aika usein se paremmin tienaava on nainen. Miehethän menevät useammin amikseen, ja todella harvoja aloja lukuun ottamatta amispohjalta ei tienaa nettona edes kahta tonnia. Paitsi tietysti tämän palstan miehet, jotka tienaavat pelkällä peruskoulupohjalla 200 000 vuodessa. Ei kun kuussa.

Vierailija
16/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinaan ostaa meidän seuraavan talon yksin, mutta varmaan kaikki tulee luulemaan, että mies sen on maksanut kun tienaa enemmän. Siinähän luulevat sitten.

Vierailija
17/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meinaan ostaa meidän seuraavan talon yksin, mutta varmaan kaikki tulee luulemaan, että mies sen on maksanut kun tienaa enemmän. Siinähän luulevat sitten.

haluat kuitenkin, että muut kunnioittaa miestäsi, mieluummin kun pitää tossukkana, joka asuu naisen omistamassa kämpässä.

Vierailija
18/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella ei ole rahaa ja mies haluaa elättää.

Rahalla saa kaikkea ostettua, mutta rakkautta ei voi ostaa.

Vierailija
19/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen monesti itsekin miettinyt. Naiset on aina vaan rahan perään. (olen itsekin nainen) ja hävettää oikein ajatellakaan koko asiaa... Itse haluan itse ostaa asuntoni ja muutenkin elättää itseni..

Eiköhän se ole niiden miesten oma asia mihin rahansa laittaa.  Ei kai naisten tarvtse jo siitäkin asiasta alkaa päättämään?  Ainakaan näille miehille täysin tuntemattomien naisten  ei tarvinne asiaa puhtia. Parasta kun jokainen  vain huolehtii omista rahoistaan ja käyttää ne mihin haluaa. Ja on se joskus toisinkin päin.  Tunnen yhden pariskunnan, jossa miehen  rahat menee kurkusta alas ja naisen rahoilla mies sitten pitää itsensä leivän syrjässä kiinni.  Harvassa pariskunnassa vain se mies tienaa ja nainen istuu tyhjänpanttina kotona kuluttamassa. Itse en tunne tälläisiä tapauksia  yhtään.

Vierailija
20/39 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Jos minulla olisi rikas mies joka haluaisi kaikellaista minulle ostaa niin mitä sitten? Tietty ottaisin vastaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme