Jos saisit kuolemantuomion millä tavalla haluaisit itse kuolla?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampumalla. Kaikissa muissa säilyy tietoisuus jonkin aikaa, jopa pään katkaisussa. (olettaen, että päähän ammutaan)
Öö miten pään katkaisussa voi säilyä tietoisuus jonkin aikaa mutta ampumisessa ei? Saisiko tälle jotain lähdettä?
Mulla ei nyt tähän hätään ole heittää mitään lähdettä, mutta jos/kun aivoissa on hapekasta verta pään katkaisuhetkellä, niin tietoisuus voi sen takia säilyä muutamia sekunteja, olettaen siis että aivot eivät vahingoitu. Näin olen ainakin kuullut tämän itse selitettävän.
No hyi hitto. Mutta miksei se pää sitten huuda tuskissaan? Missä kohtaa äänihuulet on kurkussa?
Eihän se pää voi huutaa, kun päässä ei ole keuhkoja. Huutamiseen tarvitaan ilmavirtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampumalla. Kaikissa muissa säilyy tietoisuus jonkin aikaa, jopa pään katkaisussa. (olettaen, että päähän ammutaan)
Öö miten pään katkaisussa voi säilyä tietoisuus jonkin aikaa mutta ampumisessa ei? Saisiko tälle jotain lähdettä?
Mulla ei nyt tähän hätään ole heittää mitään lähdettä, mutta jos/kun aivoissa on hapekasta verta pään katkaisuhetkellä, niin tietoisuus voi sen takia säilyä muutamia sekunteja, olettaen siis että aivot eivät vahingoitu. Näin olen ainakin kuullut tämän itse selitettävän.
No hyi hitto. Mutta miksei se pää sitten huuda tuskissaan? Missä kohtaa äänihuulet on kurkussa?
Ilman keuhkoja ei paljoa huudeta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P-Korean tyyliin. Kolme äijää ampuu kiväärillä kolme kertaa. Eli tämä minkä Kim Ju Sipi ajaa kohta työttömille.
tosi vitsikästä
Niin ja minkä Kalju-Urpilainen nen - pani alulle.. Rahat kreikkaan, ja Himasta 700000 uroto euroa - kuule sipilän jutut on vielä pikkurahoja nokian kaataneeseen HELLitukseen...
ap
Tämä ei ole oikea ap.
-ap
Joku muu. Haluaisin että mit seivästetään turkkilaisittain, työtämällä machetea anaalistani hitaasti kohti suuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mike-kana elk 18 kk. ilman päätä, olisko ollut hihhuli?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mike_the_Headless_Chicken
Käy vielä kun kanaparalle, ei delaakaan ja tulee julkkisfriikki kuin BigBrotherissa konsanaan "ihanan makusta" mässäilyä toisen nesteillä ja tuskalla
Jos valinnanvaraa suodaan niin häpeällisen teloituksen sijaan haluaisin suorittaa virallista kaavaa mukailevan seppukun, valtion pitäisi vain toimittaa minulle perinteiden mukainen teräase ja hommata jostakin suostuvainen avustaja minun käyttööni.
Vierailija kirjoitti:
Piikit on epäonnistuneet aika kauheasti usassa, pää poikki minulle.
Olen monta kertaa miettinyt, miltä tuntuu vaikka giljotiiniteloitus. Kai siinä kipuakin kerkee tuntua ja ei kai aivotoiminta sillä sekunnilla tai seuraavallakaan lopu kun pää irtoaa ruumiista.
Tunteeko ruumis kipua? Entäs ehtiikö pää ajatella kieriessään pitkin maita ja mantuja?
Vierailija kirjoitti:
Jos valinnanvaraa suodaan niin häpeällisen teloituksen sijaan haluaisin suorittaa virallista kaavaa mukailevan seppukun, valtion pitäisi vain toimittaa minulle perinteiden mukainen teräase ja hommata jostakin suostuvainen avustaja minun käyttööni.
Valtio toimittaakin terävän puukon ja pitää huolta omaisuudestasi(perintövero) joka se vie omaisiltasi huolella sen veitsen kyllä jättää heille muistoksi> sinne tuhkakasan pohjalle jota ennen kodiksi kutsuitte.
Lisäksi jouluna tulee vastaanottajan laskuun "jolukorti "cjossa hymyilevä Katainen kiittää kreikanrahoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P-Korean tyyliin. Kolme äijää ampuu kiväärillä kolme kertaa. Eli tämä minkä Kim Ju Sipi ajaa kohta työttömille.
tosi vitsikästä
Niin ja minkä Kalju-Urpilainen nen - pani alulle.. Rahat kreikkaan, ja Himasta 700000 uroto euroa - kuule sipilän jutut on vielä pikkurahoja nokian kaataneeseen HELLitukseen...
ap
Tämä ei ole oikea ap.
-ap
Minun nimikirjaimeni ovat ap, hauskaa kenellä?
Futuramasta tuttu snuusnuu! Kaunis nainen ratsastaa päälläni niin kauan, että lantio murskaantuu :D
Haluaisin kuolla sähkötuolissa, kuten siinä Green Mail leffassa. Siinähän se meni pieleen ja se oli kidutuskuolema, mutta saman haluaisin itsellenikin. Se oli jotain niin kiehtovan kauhistuttavaa siinä leffassa, että olen siitä lähin halunnut tietää, mille se tuntuisi. Toinen tapa, jonka otttaisin, olisi syanidi-kaasulla teloitus. Niitä on myös kuvattu leffoissa teloituksen epäonnistuessa ja valkoisen vaahdon tursutessa suusta. Mut siinä on kiehtova kauhistuttavuus, joten tämän teloituksen ottaisin myös.
Pää vierii rinnettä alas ja huulet höpättää,loppuloppuloppuloppu.