Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23-vuotias nainen kysyy: kuinka iskeä nelikymppinen varattu mies?

Vierailija
03.02.2017 |

Olen 23-vuotias nainen ja kiinnostunut kollegastani..
Ainoa hidaste on, että hänellä on vaimo!
Vaimo ei ole edes kaunis, hän on jo hieman ryppyinen ja lähempänä 40 kuin 30 vuotta.
Mies on antanut minulle silmäyksiä ja hakeutunut seuraanikin..
Hän myös katsoo minua usein..

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen setämiehen päiväuni.

Vierailija
102/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja todella timmissä kunnossa. Sääliksi käy kaikkia parikymppisiä pojanrimpuloita kun heidän ikäluokkansa naiset kuolaavat perääni.

Etkö sinä pidä nuorista naisista? Naisista, jotka eivät ole puhkinussittuja.

Nuoret naiset on puhkinussittuja!

Ei kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nää "hedelmällinen nainen" jutut! Useinkaan 40v. mies EI halua lapsia. Monella niitä nimittäin on jo tuolloin. Liudan lapsia kasvatelleena (nuorimmat vielä kotona) olis kiva vaan elellä ja odotella vaikka niitä lapsenlapsia, mutta että omia vielä lisää... Naisen hedelmällisyys ei paljon kiinnostaisi, huolestuttais korkeintaan. No, onneksi oma liitto pelaa ja vaimo kiinnostaa edelleen, viimeksi aikaisin tänä aamuna ;)

Vierailija
104/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän varsin mielenkiintoista on. 

Voisi muutaman seikan vuoksi olla mies, joka on antanut itsestään aika paljon enemmän minulle kuin vain katseita. Ollaan yhdessä mietitty ja saatu paljon huvia siitä, mitä hänen katseensa tekevät naisille - ihan esimerkkinä; yksi parikymmppinen ei todellakaan ole ainoa ja ikähaarukka miehen charmista hurmaantuneista naisista on laaja =)

Hän on sosiaalinen, hänen kuuluu olla. Moni asia matchaa. Jos olet se tapaus, josta me ollaan juteltu, olet kyllä väärässä sarjassa. Ihastuksen ymmärrän ja mies on vetovoimaltaan jotakin, mitä naisen kuin naisen on vaikea vastustaa. Onhan hän saanut myös minut. Se onkin sitten vähän pidempi tarina. Mutta tässäkin lähtökohta on se, että minä en ole ollut ainoa. Ehei. En todellakaan. 

Yhden vinkin silti sinulle antaisin. Jos et ole jo varattuun mieheen haksahtanut katseita enempää, siirtäisin sinuna ne omat katseet vapaisiin yksilöihin. Säästät itseäsi paljon. Suhde varattuun kun jää aina vaillinaiseksi ja ihastuneena sitä haluaa vain lisää ja lisää. Vapaalta mieheltä voit saada huomiota yllin kyllin. Varatulla ne "vapaat" tunnit ja hetket päivässä ovat määrittyneet sen mukaan, miten perheen arki muotoutuu.

Ei kannata leikkiä tulella, jos ei kestä sen poltetta.

Varattu hän on. Se on asia, joka ei kenestäkään tee uskollista. Ja todella huippuvaimo hänellä myös on. Asiat niin sanotusti kunnossa. Silti. Kaikki ei ole ihan sitä miltä näyttää.

Hyvin kirjoitettu..totta.. eräät miehet ovat vaan luonnostaan saalistajia ja tuollainen nuori nainen on helppo uhri taas tähän saaliskokoelmaan.Usein varatut miehet puhuvat ja lupaavat kaikkea,jotta vaan saa pokattua uuden uhrin.Harvoin mies vaimonsa jättää,sen verran on sitä järkeä jo tuossa iässä ja jos ja kun on yhteistä omaisuutta.

Vierailija
105/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ajatella tämän tytön ilmettä, kun seksi on ohi sen 40veen kanssa.

Ensin itseään tyrkyttää ja saa vain miehen tyhjentämään kassinsa ja sen jälkeen niitä katseita ei enää heru.

Jos mies taas oikeasti olisi perässäsi, piirittäisi jne, seksi saattaisi oikeasti olla hyvää.

Mutta ei tyttökulta noin päin.

Saat vain ikuiset arvet sieluusi ja hyväksikäytetyn olon.

Mutta itsepä päätät.

Vierailija
106/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi hemmetti joku nelikymppinen mies on jo aika vanha. Nyt vähän itsekunnioitusta, mieti että miten sulle nauretaan jos alat heilastella jonkun itseäsi melkein tuplasti vanhemman äijänkäppänän kanssa. Älä ryhdy sugar babeksi ja perheenrikkojaksi vaan eti itsesi ikäinen tai ainakin sinkku mies.

t. n20

Vierailija
107/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla omaatuntoa ollenkaan? Suoraan ja tietoisesti yrität kampittaa varattua perheellistä miestä. Yksikään mies ei varaamaton eikä varattu ansaitse kaltaistasi höpsäkkää kiusakseen. Ja huom! Ikä kuluu sinullakin, eikä rypyt kierrä ketään - niitä vain tulee. Kasva aikuiseksi!

Vierailija
108/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23-vuotias nainen ja kiinnostunut kollegastani..

Ainoa hidaste on, että hänellä on vaimo!

Vaimo ei ole edes kaunis, hän on jo hieman ryppyinen ja lähempänä 40 kuin 30 vuotta.

Mies on antanut minulle silmäyksiä ja hakeutunut seuraanikin..

Hän myös katsoo minua usein..

Jos sun täytyy sitä miestä jotenkin vielä iskeäkin niin oot jo heikoilla.

Jos mies olisi pettäjä-tyyppiä ja sinä jotenkin häntä kiehtova niin sun ei tarttisi kysellä täällä tämmösiä, joten unohda koko mies. Sori.

Rautalangasta: jos nuori tyttönen on pelkästään katseellaan tmv tehnyt selväksi, että on käytettävissä (huomaa, että aikuinen, elämää nähnyt mies kyllä osaa jo tunnistaa kiinnostuneen ilman, että kirjoittaa sen otsaansa) niin kyllä se mies lähestyy aivan varmasti jos sitä kiinnostais. Nyt ei taida kiinnostaa. Ehkä jopa naurelee itsekseen sun kotkotuksillesi ja huvittuneena seuraa näytöstä.

Vierailija
109/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pelleilee :D

Vierailija
110/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot 23 vuotias neitsyt, sulla on mahiksia saada nelikymppinen mieskollega, mutta jos et ole netsyt, ei mahiksia.

Vierailija
111/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap = 40v jormapellervo

Vierailija
112/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on tainnut jäädä päikkärit päälle. Kuule Pena, ei ne parikymppiset edelleenkään hereilläollessa kuolaa sun perään, sori. 

Vierailija
113/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
114/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äijät jaksaa tehä tällaisia alotuksia.Hyi saatana

Vierailija
115/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä änkeämistä se on?

Tarjoan vain miehelle hedelmällisemmän vaihtoehdon ja mahdollisuuden maistaa nuorta hedelmää ;)

N o tuolla lauseella kyllä paljastit itse itsesi itse 'setämieheksi' ....

Vierailija
116/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten äijät jaksaa tehä tällaisia alotuksia.Hyi saatana

Ja MIKSI MUIJAT KERTA TOISENSA JÄLKEEN JAKSAVAT ALKAA NIITÄ  ALOITUKSIA TÄÄLLÄ RUOTIMAAN. (WIN-WIN?)

Vierailija
117/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa nää "hedelmällinen nainen" jutut! Useinkaan 40v. mies EI halua lapsia. Monella niitä nimittäin on jo tuolloin. Liudan lapsia kasvatelleena (nuorimmat vielä kotona) olis kiva vaan elellä ja odotella vaikka niitä lapsenlapsia, mutta että omia vielä lisää... Naisen hedelmällisyys ei paljon kiinnostaisi, huolestuttais korkeintaan. No, onneksi oma liitto pelaa ja vaimo kiinnostaa edelleen, viimeksi aikaisin tänä aamuna ;)

Tuo mitä sinulla on ei todellakaan ole kovin yleistä.

Monet elävät seksittömässä parisuhteessa, mutta eivät puhu siitä avoimesti.

Vierailija
118/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap onnistuu tavoiteissaan niin lapset pitävät huolen että Ap:n arki tulee olemaan helvettiä.

Vierailija
119/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatella tämän tytön ilmettä, kun seksi on ohi sen 40veen kanssa.

Ensin itseään tyrkyttää ja saa vain miehen tyhjentämään kassinsa ja sen jälkeen niitä katseita ei enää heru.

Jos mies taas oikeasti olisi perässäsi, piirittäisi jne, seksi saattaisi oikeasti olla hyvää.

Mutta ei tyttökulta noin päin.

Saat vain ikuiset arvet sieluusi ja hyväksikäytetyn olon.

Mutta itsepä päätät.

Mutta jos vain jo lähtökohtaisestiKin tämä nuori nainen haluaikin vain ja ainoastaan seksiä niin mikä ongelma siinä on jos saisi juuri sitä mitä toivoikin ? Ei mitään enempää, eikä vähempää .

Ei tyhjiä lupauksia, ehkä pysyvän seksisuhteeseen jos niin haluaa.

Kaikki riippuu että riittääkö se vai haluaako jompikumpi vielä jotain enemmän .

Vierailija
120/188 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on 40-kymppinen mies, joka haaveilee pippeli pystyssä reseptejä nuorelta naiselta. Huono, huono...

Aijaa. Eiköhän täällä ole pilkattu 40v miehiä jo riittävästi. Sinä siis jatkat sitä.

Ja tiedoksi että 40-kymppinen on 400v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi