23-vuotias nainen kysyy: kuinka iskeä nelikymppinen varattu mies?
Olen 23-vuotias nainen ja kiinnostunut kollegastani..
Ainoa hidaste on, että hänellä on vaimo!
Vaimo ei ole edes kaunis, hän on jo hieman ryppyinen ja lähempänä 40 kuin 30 vuotta.
Mies on antanut minulle silmäyksiä ja hakeutunut seuraanikin..
Hän myös katsoo minua usein..
Kommentit (188)
Haen pop cornit tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta
Eikö yleensä ne keski-ikäiset 40v miehet jahtaa nuoria naisia eikä päinvastoin ?
Silti kyllä kai sekin on totta että yleensä ne varatut ovat parempia kuin vapaat , se vaan kertoo sen että joku toinenkin arvostaa , ja siihen on varmasti syynsä.
Onko se nyt niin vaikeaa kuvailla miltä tämä mystinen nelikymppinen näyttää ?
Kuulostat ihan mun miehen työkaverilta. Vaikka sanoin "mun miehen" en minä häntä omista. Ihan vain selvität, ovatko tunteet molemminpuolisia. Sitten mies selvittää itselleen, mitä haluaa. Jos mies päättää jatkaa mun kanssa, ei suhteesta sinuun tule mitään. Jos päättää valita sinut, loppuu tämä avioliitto heti. Ihan yksinkertaista. Tee se, mikä sinun pitää.
P.s. Olen muuten sinua kauniimpi, tyylikkäämpi, älykkäämpi, rikkaampi ja tosi paljon vanhempi. Nyt punnitaan parisuhteen vakaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatella tämän tytön ilmettä, kun seksi on ohi sen 40veen kanssa.
Ensin itseään tyrkyttää ja saa vain miehen tyhjentämään kassinsa ja sen jälkeen niitä katseita ei enää heru.
Jos mies taas oikeasti olisi perässäsi, piirittäisi jne, seksi saattaisi oikeasti olla hyvää.
Mutta ei tyttökulta noin päin.Saat vain ikuiset arvet sieluusi ja hyväksikäytetyn olon.
Mutta itsepä päätät.
Mutta jos vain jo lähtökohtaisestiKin tämä nuori nainen haluaikin vain ja ainoastaan seksiä niin mikä ongelma siinä on jos saisi juuri sitä mitä toivoikin ? Ei mitään enempää, eikä vähempää .
Ei tyhjiä lupauksia, ehkä pysyvän seksisuhteeseen jos niin haluaa.
Kaikki riippuu että riittääkö se vai haluaako jompikumpi vielä jotain enemmän .
Mä en ainakaan halunnut olla 23v pelkkä seksilelu tai panopuu.Haaveilin kyllä siitä oikeasta rakkaudesta.Ikävä kyllä tielle osui just näitä yli kolmekymppisiä miehiä,joita vaan ei muu(oikeasti) kiinnostanut kuin seksi ja vaikka kuinka vaakuttelivatkin "rakkautta"onneksi nyt kun ikääkin on jo tullut niin tietää jo nää vanhempien miesten jekut.Paitsi alkavat kyllä olla jo sen verran vanhoja,että ei seksi oo ykkösenä.En usko,että kovin moni nainen pelkkää seksisuhdetta hakee..tai sitten on seksisuhde useamman miehen kanssa.
Haarat auki.
Se on se mitä sinulla on annettavanasi hänelle ja koko yhteiskunnalle. Pätee useinpiin naisiin.
Feministit sen ovatkin katkeruuksissaan jo oivaltaneet.
Olen saman ikäinen kuin ap, ja pidän häntä persoonallisuushäiriöisenä.
Tämän aloittaja on jo unohtanut mistä haaveilee ja miksi.
Siltä ainakin vaikuttaa.
Suoriin ja selviin kysymyksiin ei tule minkäänlaisia vastauksia, ei edes huonoja .
Aloittaja on 99,9% varmuudella nelikymppinen mies joka trollaa ja nauraa tälle vastausten tulvalle :-D
no eikait tuohon ohjeita tarvita. Ota "härkää sarvista" eiköhän se siitä itsekseen lutviudu, niin ainakin 99% tapauksista menee. ;)
Jos miehellä omaisuutta eikä avioehtoa niin sitten olet pari vuotta (maks) hauskuttaja ja siinä kaikki. Uusia ja nuorempia aina löytyy, että älä unohda sitä. Puhumattakaan itseäsi paremman näköisistä.
Vierailija kirjoitti:
Haen pop cornit tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta
Olen nyt löytänyt tän ajatusvirtapalstan ja tää on parasta scheisseviihdettä, mitä on tarjolla just sopivina annospaloina. Rommirusinajäde, kahvi ja padi. Kiitos, lähiömammat ❤️
Kuka kaksikymppinen haluaa isänsä ikäisen miehen? Joku joka ei saa oman ikäisiä?
Pyydä sitä auttamaan jossain kodin ongelmassa ja sano, että panettaa. Jos ei heti tärppää, niin kysy viikon kuluttua uudelleen apuun. Se on kuitenkin ajatellut suo muna pystyssä ja on siinä vaiheessa jo aivot pehmenneet kiimasta.
Viisaus ja kauneus ei valitettavasti ihan aina asu samassa päässä. Tosin haluan ymmärtää tämän juttusi täällä pienenä provona. Jos näin ei kuitenkaan olisi: ota itsesi ja valloitusintosi kanssa vähän rennommin ja keskity työntekoon.
Miehellä 40-kympin kriisi mahdollisesti ovella, joten aika varma nakki. Juuri kun elämä oli ohi, sinä oletkin siinä torttu vaahdossa vuotamassa uutta elämää.
Onpas tänne tullut paljon viestejä, vastaan kun ehdin
-ap
Lue Fein & Schneider: The Rules I & II. Suomeksi käännetty 1. kirja nimellä "Säännöt". Siitä saat selville, mitä naimisissa olevien kanssa tehdään.
Jonkun puutteessa elävän perheenisän saa ehkä seksiin kerran-pari vokoteltua jos olet oikein nätti, mutta rakastumaan..hmm..sepä onkin toinen juttu se.
Helposti se onnistuu. Jännittävä haaste.
Katsele pitkään, hymyile. Hakeudu lähelle, kosketa. Peitä kuitenkin paljon äläkä paljastele, mutta vihjaa ja lupaa.
Kun mies tajuaa mitä kaikkea voi saada, asia etenee itsestään. Rakastuminen tapahtuu siinä sivussa: mies rakastuu kun saa uskomatonta seksiä. Siinä olet etulyöntiasemassa nuorena ja kiinnostavana.
Kehu häntä, pyydä työlounaille. Kerro olevasi kiinnostunut. Peräänny jos hän sanoo ettei halua, mutta jatka huomion osoittamista. Muutamassa kuukaudessa hän on sinun ja loppuelämäsi aika turvattua.
Muille kommenttina, että kahden aikuisen ihmisen suhde on ihan normaali eikä tässä nyt puhuta mistään isäsuhde-ongelmia heijastelevista ikäeroista.
Jos haluu saada on pakko antaa :D
Jos et tee sitä ratkaisevaa liikettä niin luultavasti mitään ei tapahdu, ja joudut vaan haaveilemaan.