Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23-vuotias nainen kysyy: kuinka iskeä nelikymppinen varattu mies?

Vierailija
03.02.2017 |

Olen 23-vuotias nainen ja kiinnostunut kollegastani..
Ainoa hidaste on, että hänellä on vaimo!
Vaimo ei ole edes kaunis, hän on jo hieman ryppyinen ja lähempänä 40 kuin 30 vuotta.
Mies on antanut minulle silmäyksiä ja hakeutunut seuraanikin..
Hän myös katsoo minua usein..

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikasi kun tuijottelet ni mies tulee kysyyn et mitäs toljotat, jäikö pitkät päälle tai jotain sen suuntaista 😂

Ootte te prinsessat vaan niin tyhmän hauskoja 😂 Luulette itsestänne liikoja. Tule alas sieltä pilvilinnasta. Jos mies saa kotonaan täyden palvelun hoidon vaimoltaan ni ei se sua mihinkää tarvitse. Niin kuin meillä, palvelu pelaa 24/7 puolin ja toisin. Ei ole tarvetta vaihtaa toiseen eikä pettämiselle ole sijaa. Sinulla on vielä paljon opittavaa parisuhteista 😊

Terv. Vaimo31

Vierailija
182/188 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua lemmin kuin järjetön mä oisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään tässä maailmassa ei ole niin helppoa kuin miehen iskeminen. Ei kai siihen mitään neuvoja tarvita? Senkus käyt kimppuun ja harrastat estotonta seksiä hänen kanssaan, jos sua ei kerran haittaa, että mies on perheellinen. Et varmaan kuitenkaan muuta kuin seksiä ajatellut noin vanhan kanssa?

Mies ei ole perheellinen ja hän on 37.

Vierailija
184/188 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aikasi kun tuijottelet ni mies tulee kysyyn et mitäs toljotat, jäikö pitkät päälle tai jotain sen suuntaista 😂

Ootte te prinsessat vaan niin tyhmän hauskoja 😂 Luulette itsestänne liikoja. Tule alas sieltä pilvilinnasta. Jos mies saa kotonaan täyden palvelun hoidon vaimoltaan ni ei se sua mihinkää tarvitse. Niin kuin meillä, palvelu pelaa 24/7 puolin ja toisin. Ei ole tarvetta vaihtaa toiseen eikä pettämiselle ole sijaa. Sinulla on vielä paljon opittavaa parisuhteista 😊

Terv. Vaimo31

Samat sanat. Voi teitä tyhmiä vaimoja

Vierailija
185/188 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 37v ole neljäkymppinen

Vierailija
186/188 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus haloo helsinki

Vierailija
187/188 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oii

Vierailija
188/188 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla parikymppisenä maailman helpoin homma iskeä nelikymppinen mies. Karu fakta on, että tuossa iässä miehet ovat vielä aika hyvällä mallilla, mutta naisista ei voi samaa sanoa.

Elämän rajallisuuden tajuaminen saa varmasti katseen keskittymään nuoruuden kauneuden hedelmässä. Tilaisuus varmasti tekee varkaan, jos kaunis ja nuori kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi