Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23-vuotias nainen kysyy: kuinka iskeä nelikymppinen varattu mies?

Vierailija
03.02.2017 |

Olen 23-vuotias nainen ja kiinnostunut kollegastani..
Ainoa hidaste on, että hänellä on vaimo!
Vaimo ei ole edes kaunis, hän on jo hieman ryppyinen ja lähempänä 40 kuin 30 vuotta.
Mies on antanut minulle silmäyksiä ja hakeutunut seuraanikin..
Hän myös katsoo minua usein..

Kommentit (188)

Vierailija
61/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla että kuvittelet vaan ?

Mies saattaa olla luonteeltaan vaan ulospäin suuntautunut ja elämänmyönteinen ja se luo helposti väärinkäsityksiä.

Ystävällisyys ei tarkoita ihastumista tai seksin haluamista, ja varsinkin jos on ystävällinen ja kohtelias kaikille, mutta sitä se kyllä tarkoittaa että miehellä on erittäin hyvät käytöstavat.

Vierailija
62/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on ap hedelmällinen, suomeksi tarkoittaa, että on kahden lapsen yh, lapsilla eri isät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J ilmeisesti taas vilkuilee työkavereita. Kuule, se on sillä ihan tapana. Hakee vain piristettä, ei ole eroamassa vaimostaan ja seksi ei hänelle taida edes olla kovin tärkeä asia. On vaimonsa ikeen alla.

Vierailija
64/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on 40-kymppinen mies, joka haaveilee pippeli pystyssä reseptejä nuorelta naiselta. Huono, huono...

Vierailija
65/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Brad Pitt:iä komeampi 40v mies vaaleahiuksinen/ tummatukkainen vai kalju ?

Silmät : ruskeat , siniset vai vihreät ?

Vierailija
66/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä mysteerinen mies sitten todella erikoinen kun juttua vaan tulee koko ajan lisää .

Missä päin Suomea tämä salaperäinen mies on ?

Pohjois-suomessa

Etelä-suomessa

Keski-suomessa

Itä-suomessa

Länsi-Suomessa

Varmaan tämän voi paljastaa tai maakunnan

Vierailija
67/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämän aloittaja jaksaa vastailla vai ei ?

Vierailija
68/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J ilmeisesti taas vilkuilee työkavereita. Kuule, se on sillä ihan tapana. Hakee vain piristettä, ei ole eroamassa vaimostaan ja seksi ei hänelle taida edes olla kovin tärkeä asia. On vaimonsa ikeen alla.

J vilkuilee???

Kuka J ? Jalmari 😃

Vierailija
69/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka-poika tietty

Vierailija
70/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... eiks ton pitäis olla maailman helpoin tehtävä, siis viedä mies vanhemmalta naiselta? Miehet arvostaa enemmän nuoria naisia. Ainoa ongelma on vaan se, että et säkään tuu ikuisesti olemaan parikymppinen. Se voi olla, että jos niin ilkeän tempun teet, että miehen viet joltain toiselta naiselta, niin karma iskee joskus tulevaisuudessa takaisin.

Vierailija
71/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjeeni sulle:

A) Hoida ongelmallisen isäsuhteesi aiheuttamat traumat kuntoon terapiassa.

B) Keksi jokin muu keino (esim. kiva harrastus) pönkittämään heikkoa itsetuntoasi kuin huomion kerjääminen varatuilta miehiltä (koska se ei ole edes kovin suuri saavutus)

Terv. nainen 24

Vierailija
72/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien päämäärien eteen kannattaa vähän nähdä vaivaa.

Usein se palkitaan.

Vaikuttaa kyllä että joku ihastuminen on tapahtunut jossain koulutus tai opetus toiminnassa

Vierailija
73/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ollenkaan vaikeaa. Kivität aikasi, juotat mukavaksi, riisut vaatteesi ja kiipeät syliin. Done.

Vierailija
74/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se rauhaan ja etsi omanikäistäsi seuraa.

Mikäs ikärasisti sinä oikein olet?

Vierailija
75/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ei katso ikää .

Erika 23v ja Danny 74v ja rakkaus kukoistaa. 51v ikäeroa

Joten tämä 23v ja 40v ei ole vielä mitään.

Rohkeasti vaan eteenpäin

Vierailija
76/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin iskeä pelkkään seksiin 60-vuotiaan varatun miehen. Olen itse nuorekas ja kaunis 46-v nainen. En kyllä yyyyhtään tiedä, miten tuo onnistuisi. Onko kellään ideoita?

Vaihtoehtoisesti haluaisin iskeä pelkkään seksiin 43-vuotiaan varatun miehen. Mitkähän mahikset siihen on?

Onko maailmassa yhtään vahempia varattuja miehiä, joita kiinnostaisi pelkkä satunnainen seksi sivusuhteena? Lisääkö ikääntyminen kiinnostusta sellaiseen vai vähentääkö?

Tämä naisten seksinnälkä vanhemmilta miehiltä on yksi merkittävimmistä ongelmista nyky-Suomessa, jota olisi hyödyllistä pohdiskella enemmän keskustelupalstoilla.

Vierailija
77/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämmeni osuman sai :)

Vierailija
78/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin iskeä pelkkään seksiin 60-vuotiaan varatun miehen. Olen itse nuorekas ja kaunis 46-v nainen. En kyllä yyyyhtään tiedä, miten tuo onnistuisi. Onko kellään ideoita?

Vaihtoehtoisesti haluaisin iskeä pelkkään seksiin 43-vuotiaan varatun miehen. Mitkähän mahikset siihen on?

Onko maailmassa yhtään vahempia varattuja miehiä, joita kiinnostaisi pelkkä satunnainen seksi sivusuhteena? Lisääkö ikääntyminen kiinnostusta sellaiseen vai vähentääkö?

Tämä naisten seksinnälkä vanhemmilta miehiltä on yksi merkittävimmistä ongelmista nyky-Suomessa, jota olisi hyödyllistä pohdiskella enemmän keskustelupalstoilla.

Riippuu paljon siitä että kuinka seksikäs itse olet ja puhut suoraan eikä vihjaillen asiasta Miehelle kun sellaisen kohtaat joka miellyttää sinua.

Vierailija
79/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono  provo.

Vierailija
80/188 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei voi olla keksittyä tai en ainakaan usko .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä