Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko profiili jäädä Tinderiin vaikka sen poistaa sieltä?

Vierailija
03.02.2017 |

Ystäväni puoliso tuli Tinderissä vastaa kommenttiin, ja kysyin häneltä miksi käyttää tinderiä. Vastasi, että ei käytä mutta joskus käytti. Käyttääkö siis oikeasti tinderiä? Vai onko profiili oikeasti voinut jäädä kummittelemaan sinne, jos sitä on joskus käyttänyt, vaikka on sen jälkeen poistanut profiilin? Mietin vaan kerronko tuolle ystävälleni, vai annatko vaan olla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä laitat nettiin jää sinne hamaan loppuun saakka

Vierailija
22/29 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikoja sitten tinderissä olin ja vaikka mielestäni profiilin poistin niin silti ajoittain tulee sellainen epävarmuus että pitäis ladata se uusiksi ja varmistaa vielä.

Jep jep :D ihan vaan varmistaaksesi, että profiili on poistunut :D

Ja jos on poistunut, niin ihan varuiksi luot uuden profiilin tarkistaaksesi sitä kautta, ettei edellinen profiili kuitenkin ole aktiivinen? :D 

Hä? No ihan samanlainen tunne kuin mikä töissäkin tulee että lukitsinkohan sen etuoven kun lähdin.

Olen poistanut profiilini deittisovelluksesta, ja kyllä siitä tuli sen verran selkeä ilmoitus, ettei jäänyt epäselväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin päin että sovellus pyysi että otan naamasta kuvan vahvistaakseni että oon ihminen. Sit jätti ikuiseen "tarkistetaan" -tilaan ja laskutti kyllä päälle. Piti kuolettaa pankkikortti ennen kuin maksut sai loppumaan, kun ei ollut pääsyä tilille. Hirvee sovellus, kokemuksena pelkästään ryöstö ja yks kpl psykopaatteja.

Vierailija
24/29 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sen sitten tietää onko oma profiili jäänyt sinne pyörimään? Jos olen aikaa sitten poistanut koko sovelluksen.

Vierailija
25/29 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä sen sitten tietää onko oma profiili jäänyt sinne pyörimään? Jos olen aikaa sitten poistanut koko sovelluksen.

No ihan siitä tiedät, että oletko mennyt asetuksiin ja valinnut sieltä "poista profiili". Sitten taitanee vielä varmistaa, että haluatko varmasti poistaa profiilin, johon valitset kyllä.

Ja jos olet vielä epävarma, niin voit valita asetuksista piilota profiili. Näin profiilisi on olemassa, muttei näy kenellekään.

Vierailija
26/29 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle kävi näin. Luulin että profiili poistuu kun kirjautuu ulos ja poistaa sovelluksen. Myöhemmin kaveri sitten neuvoi miten sen profiilin sai oikeasti poistettua

Exäni selitti tätä samaa kun hänen profiilinsa löytyi deittisovelluksesta.

En tietenkään uskonut, kyllä se profiili pitää ihan poistaa. Ja saa laitettua jopa vain pois näkyvistä, jos haluaa varmuuden vuoksi profiilin vielä säilyttää. 

Jatkan kommenttiani, että selitys tosiaan oli, että oli poistanut sovelluksen, muttei  sanomansa mukaan ollut tajunnut että profiilikin pitää poistaa. Siinä keskustelun yhteydessä kirjautui tililleen ja yllättävän helposti siinä ohessa sitten se poistonappi löytyikin, kun totesi "noin, nyt se on poistettu".

Mutta myöhäistä. Totesin, ettei olisi tarvinnut turhaan poistaa, ja toivotin onnea sen oikeasti haluamansa kumppanin löytämiseen. Sellaisen, jonka kanssa seurustellessa ei tule ohessa selattua deittisovellusta.

Vierailija
27/29 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se profiili siellä pysyy ikuisesti kun sen on kerran tehdyt. Voit varmaan poistaa itseltäsi pääsyn profiiliin mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
28/29 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan siitä tiedät, että oletko mennyt asetuksiin ja valinnut sieltä "poista profiili". Sitten taitanee vielä varmistaa, että haluatko varmasti poistaa profiilin, johon valitset kyllä.

Ja jos olet vielä epävarma, niin voit valita asetuksista piilota profiili. Näin profiilisi on olemassa, muttei näy kenellekään.

Ei ole mitään muistikuvaa olenko asetuksista poistanut, ei ole edes mitään muistikuvaa mistään tinderin tunnuksistani... No pyöriköön profiili siellä sitten jos on pyöriäkseen 

Vierailija
29/29 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen typeriä deittisysteemejä jos käyttämättömät profiilit pyörisi siellä hamaan maailmanloppuun asti. No ehkä joku happypancake vieläkin sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän