Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joita hävettä ilmoittaa töihin että on sairaana...?

Vierailija
03.02.2017 |

Olen ihan oikeasti kuumeessa ja silti hävetti aivan saatanasti aamulla soittaa esimiehelle että en pääse töihin. Tunnen itseni kamalaksi huijariksi vaikka en valehtele??? Varsinkin kun olin viimeksi marraskuussa sairaana eikä siitä ole kuin pari kk...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän joo. Muistan kun aikanaan ekan kerran soitin sairaslomasta. Pomo huusi "voi perkeleen perkele" ja löi luurin korvaan.

Sen jälkeen olen ilmoittanut tekstarilla poissaolosta... Ei tänne edes oikeastaan hävetä ilmoittaa kun asenne on tuollainen. Mukaviin työpaikkoihin hävetti enemmän.

Vierailija
2/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Jos on oikeesti kipeenä, niin miks sinne töihin tarttis mennä? Paraneekin nopeemmin, kun lepäilee kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Mieheni on se kelle soittavat ja ilmottavat olevansa kipeitä. Valitan aina, jos äänensävynsä tai asenteensa on väärä. Sanois vasn ettämene lääkäriin ja hoida itses kuntoon.

Pahinta on syyllistäminen, että voi mitenhän nyt pärjätään ku Jussi ja terttukin ovat pois.

Vierailija
4/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sama. Pomo huutaa vitunvitunvittu kun sekin ja se on pois! Ja sellaisia nimiä jotka eivät ole meidän yksikössä eivätkä siis vaikuta mun sairaspoissaoloon mitenkään :D yhdelle ääässinnuolijalle sanoo että herranjestas mene kotiin ja parantele, antaa halia ja yskimisvinkkejä! Muut saa tuota veetä....

Vierailija
5/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne.

Olin tammikuussa flunssassa. Iltavuoron jälkeen minulla oli 37, 9°C kuumetta.

Illalla ajattelin soittavani aamulla töihin olevani kipeä. Aamulla mittasin kuumeen, oli 37,0°C.

Kova miettiminen, mitä nyt teen, olokin jo parempi... Lähdin kuitenkin töihin.

Korkea kuume on jo hyvä syy malttaa sairastaa kotona :)

Vierailija
6/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vituttaa. Sitten alkaa se selvittely oireista ja teennäinen voivottelu. En tiedä kuka tota jaksais huvikseen käydä läpi eli olen poissa vain oikeasti kipeänä mutta pomon äänestä kuuluu ettei usko.