Hankin juuri ökyhuvilan Saimaalta, laiturissa ökyjahti ja ajamme huvilalle toki myös öky-Bentleyllä, käykö katteeks?
Kommentit (16)
Anna puhelin takaisin äiskälle, käy vaikka ulkona välillä
Ei käy. Jollei tämä olisi provo, niin olisin kirjoittajan puolesta iloinen - on hienoa, että jotkut pärjäävät.
Ei lainkaan, trolli. Sut tietää trolliksi siitä ettet tajua paljonko noiden ylläpito maksaa.
Itse elelen mieluummin hieman vaatimattomammin niin joka vuosi kasvavat pääomatuloni kattavat kustannukseni eikä mun tarvitse käydä töissä. Jos haluan veneilemään tai mökille voin toviksi vuokrata ne eikä tarvitse kiinteitä maksuja tyhjäkäynnistä. Mökki-tai venevuokrausbisneksen aloittamiseen mulla ei ole hinkua.
Ei käy, en haluaisi ajaa bentleyllä🤮
Ei käy kateeks, kuullostat tyhmältä ja järkeä ei valitettavasti saa ostettua.
Ei. Mua ei sais Saimaan kiviselle rannalle hyttysten syötiksi edes maksamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan, trolli. Sut tietää trolliksi siitä ettet tajua paljonko noiden ylläpito maksaa.
Itse elelen mieluummin hieman vaatimattomammin niin joka vuosi kasvavat pääomatuloni kattavat kustannukseni eikä mun tarvitse käydä töissä. Jos haluan veneilemään tai mökille voin toviksi vuokrata ne eikä tarvitse kiinteitä maksuja tyhjäkäynnistä. Mökki-tai venevuokrausbisneksen aloittamiseen mulla ei ole hinkua.
Minulla on yli 2 miljoonaan velkaa. Kuvitteletko että pyrin olemaan joskus velaton? Te köyhät ajattelette kaikesta niin vanhanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mua ei sais Saimaan kiviselle rannalle hyttysten syötiksi edes maksamalla.
Ap vastaa: Puumalassa löytyi ihana, omalla hiekkarannalla oleva huvila eikä "ötököistä" ole haittaa koska kallioinen petäjäsaari.
Faktahan on se, että sinulla ei ole mitään noista. Asut vuokralla, omistat peugeot 207 farmarin ja lähdit etsimään prismasta punalaputettuja tuotteita. Maanantaina taas varastolle töihin. Hyvää viikonloppua.
Olet kohta ulosotossa vai oletko jo? Öky elämää se sitten:)
Tämän palstan erikoisuuksia ovat rikkaudellaan kehuskelevat ihmiset, tai sitten provot.
Voisiko oikeasti rikas ihminen olla noin moukka ja tyhmä? Jotenkin sitä ajattelee, että peritty rikkaus tuo mukanaan sivistyksen, ja itse hankitun varallisuuden takana on kovaa työtä, mikä tuo suhteellisuudentajua asenteisiin. AP:lla ei ole kumpaakaan näistä. Siksi ajattelen, että provo.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan erikoisuuksia ovat rikkaudellaan kehuskelevat ihmiset, tai sitten provot.
Unohdit mainita kateelliset, katkerat palsta-addiktit
Mutta minullapas on ökypussi sipsuja!