Ihmisten oletukset elämästä..
Esim. Kaikki muka hommaa oman asunnon, lapsia tehdään kaksi, ulkomailla käydään monta kertaa vuodessa..
Kommentit (509)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetellään jos ei naura tai pidä hauskana jotain asiaa, joka monen muun mielestä on hauska.
No joo, jos ei naura toisten mukana esim stand-up illassa, niin voidaan ajatella, mitä toi tosikko täällä tekee... Joo, kiitos mie nauran silloin kun oikeasti joku juttu on minusta hauska, en silloin kuin muutkin nauraa.
Oletetaan, että lasten melkeen kaikki kommellukset (sanat/teot) ovat jotenkin hauskoja/huvittavia hyvin monen mielestä. (koska ne on lapsen tekemiä, eli riittää se syyksi jopa.) ja monet sellaiset kuitataan sillä, noh se on vaan lapsi tms. Vaikka puhuisi hävyttömiä juhlissa tai hajottaisi tahallaan tavaran ymv.
Jos laitat jonkun tietynlaisen kuvan someen, niin sanotaan, että se on sun syy/vastuu mitä siitä kuvasta kommentoidaan. Eli sysätään toisten kauheet/asiattomat kommentit sun "syyksi". Juu, no varmana moni tietää että esim paljastavammat kuvat tuo enemmän huomiota ja jokainen on vastuussa mitä itsetään laittaa/kertoo, mutta silti...
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan, että lasten melkeen kaikki kommellukset (sanat/teot) ovat jotenkin hauskoja/huvittavia hyvin monen mielestä. (koska ne on lapsen tekemiä, eli riittää se syyksi jopa.) ja monet sellaiset kuitataan sillä, noh se on vaan lapsi tms. Vaikka puhuisi hävyttömiä juhlissa tai hajottaisi tahallaan tavaran ymv.
Joo voi luoja kun välillä tulee vastaan näitä kerro mitä hauskaa lapsesi on tehnyt tai sanonut ja suurin osa niistä on näitä "käytiin pikkumiehen kanssa saunassa ja poika tomerana totesi että äitillä on iso pylly hehe totuus tulee lapsen suusta vai miten se meni tirsk!!" Joo o olipa taas hulvatonta
Kaikki naiset rakastavat lapsia ja etenkin vauvoja, ja ne naiset jotja eivät pidä lapsista ovat jotenkin "viallisia"
Jos olet aikuinen joka pitää esim. animaatioelokuvista tai vaikka keräilee leluja, on jotenkin vajaa. Ei voi vain tykätä tietyistä jutuista, vaan on jäänyt kehityksessä jälkeen, koska aikuiset tekee ja tykkää vain tietyistä jutuista.
Ihmettelen toisinaan kun haastatteluissa jne. Kerrotaan "kuinka tulin yllättäen raskaaksi tai " miten se on mahdollista"
Ymmärrän kyllä jos on ollut vaikeuksia tai jopa mahdonta tulla raskaaksi syystä tai toisesta ja sitten onnistaapi. Eli sillä tavalla "yllätys" kun on raskaaksi tullut.
Niin siis tuntuu, että eikö ihmiset tiedä tai tajua, että vauvoja tulee jos tulee kun harrastaa intiimejä sänkypuuhia ilman ehkäisyä? Joskus kyllä ehkäisy pettää tai sitä ei käytetä oikein...
Köyhät on tyhmiä, kukaan fiksu ei voi vastustaa luksuselämää kolkoissa täydellisissä asunnoissa
Mitä kalliimpi auto, sen tärkeempi on liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voi luoja kun välillä tulee vastaan näitä kerro mitä hauskaa lapsesi on tehnyt tai sanonut ja suurin osa niistä on näitä "käytiin pikkumiehen kanssa saunassa ja poika tomerana totesi että äitillä on iso pylly hehe totuus tulee lapsen suusta vai miten se meni tirsk!!" Joo o olipa taas hulvatonta
No juu just tuon tyyliset.. Mitä hekohekoa noissa on? Mistä ihmeestä tuokin sanonta on tullut, että lapsen suusta totuus tulee? Osaa lapsetkin valehdella, piikitellä, mielistellä jne.
Siiis ihmisen kehitys varmaaan on mennyt siten että ensalkuuun on ollut ns pakko selviytyä. Ja siiitä menty kohti sitä että ihminen selviytyyy älynsä avullla mahdollisimman vähin ponnnistuksin.
Vierailija kirjoitti:
Kävely ei ole liikuntaa.. Siis mitä!? Mitä se sitten muka on? Huvikseen pyörimistä vai??
Siis kahon kun kuntosaleilu, tenniksen pelailu yms. Ovat vaan oikeata liikuntaa xD no ei vaisinkaan. En kyllä tajua, miksi kävely ei olisi liikuntaa?
Eka omistusyksiö tai -kaksio 20-25-vuotiaana, jos se venyy myöhemmäksi ja mikä pahinta: ei osta ollenkaan, niin on köyhä luuseri.
Näin ainakin Oulun seudulla ajatellaan, eikä edes missään uskispiireissä.
Joka ikinen suomalainen haluaa asua ainoastaan ja vain omakotitalossa, ja jos sanoo muuta, on automaattisesti valehtelija... (niinpä,huoh...)
Netin keskustelupalstoilla ja livenä näyttää olevan nykyisin sellainen käsitys, että jos kumppani ei anna tarpeeksi tms niin heti lähdetään vieraisiin. Koska mulla on oikeus sitten kuksia ympäriinsä ja mulla on mun halut ja ne pitää säännöllisesti purkaa jne. Kun kumppani sitä tätä tuota ulivali. Herranen aika, keskustelkaa tai jotain asioista eikä heti tuollaista minäminä ja mun tarpeet edellä- siis vieraisiin lähden tästä tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Eka omistusyksiö tai -kaksio 20-25-vuotiaana, jos se venyy myöhemmäksi ja mikä pahinta: ei osta ollenkaan, niin on köyhä luuseri.
Näin ainakin Oulun seudulla ajatellaan, eikä edes missään uskispiireissä.
En hirveästi kehuskelisi Oulussa sijaitsevalla omistuasunnolla :D
Vierailija kirjoitti:
Netin keskustelupalstoilla ja livenä näyttää olevan nykyisin sellainen käsitys, että jos kumppani ei anna tarpeeksi tms niin heti lähdetään vieraisiin. Koska mulla on oikeus sitten kuksia ympäriinsä ja mulla on mun halut ja ne pitää säännöllisesti purkaa jne. Kun kumppani sitä tätä tuota ulivali. Herranen aika, keskustelkaa tai jotain asioista eikä heti tuollaista minäminä ja mun tarpeet edellä- siis vieraisiin lähden tästä tyyliä.
Hyvässä lykyssä vielä kaverit ja läheiset kannustaa ja patistaa ja yllyttää tuollaiseen toimintaan..
Vähänkin jos jossain näkyy vauva tai kuuluu itkua, niin oletus monien mielestä, että siihen pitäisi reagoida oioi tuolla menee ihana vauva vaunuissaan tai oioi vauva itkee, muakin alkaa itkettää ymv.
Vierailija kirjoitti:
Normaalin ihmisen elämä:
- Ensimmäinen parisuhde 12v
- Neitsyys menetetään viimeistään 15v
- Ajakortti hankitaan 18v
- Biletystä ynnä muut nuoruuden jutut loppuu 21v
- Työyäuraa ja menestystä aletaan luomaan 24v
- Perhe perustetaan 26v
- Omakotitalo, auto ja kultainennoutaja 30v
- Eläkkeelle siirrytään vauraina ja rikkaina 65v
- Matkustellaan vielä muutamankerran ennen kuin kuollaan.
Hyi saamari jos vuoden saisi enää bilettää
Koirien vastaavia nimiä olisi - Luna, Bella, Luka, Leevi...