Luetellaan 90-luvun lopun ja 2000-luvun alun juttuja
Saa myös mainita tarkan vuosiluvun jos muistaa! Haluan muistella noita aikoja :) Ehkä joku muukin :)
Minä aloitan: Backstreet Boys
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan Spice Girls -purkkatikkareita? Eikös niitä ollut 1990-2000 luvun tienoilla, vai muistanko ihan väärin...
Muistan (älkää kysykö miksi) sen, kun mulla oli vuonna -99 Oriflamelta kaksi tuoksukynsilakkaa. :D Sininen ja keltainen väriltään, eikä ne ainakaan mun hajuaistiani hivelleet.
Vihasin purkkatikkareita lapsena. Jotenkin todella ärsyttävää kun sitkeä purkka paljastui hyvästä tikkarista :)
Autoihin tuli uutta tekniikkaa niin ettei itse voinut enää tehdä huoltaja. Avain korvautui elektroniikalla. Euro-testit autoille.
Skootterit ja mopoautot. Aiemmin ajettiin tossumopoilla.
UGG kengät (itselläni oli vaaleanpunaiset) :D
Matalat kireät farkut ja lyhyt karvakauluksinen toppatappi
Etuhiukset vedettiin parilla pinnillä ylös hieman koholle
Kauhee määrä ripsiväriä (hämähäkki look)
Puuteroidut huulet :D
Nämä tulee itselle mieleen yläasteelta jossa oli vuosina 2002-2005
Kiina-krääsä yleistyi. Esim. Juurikin halvat kiinaskootterit.
Juuri ennen kuin osakkeet romahtivat niitä mainostettiin katu- ja televisiomainoksin.
Telkkarimainoksessa nainen tyylikkäässä trenssitakissa työnsi ruokakaupassa ostoskärryjä ja luki ostoslistaa -kurkkua, maitoa...ja ... Ai niin osakkeet!
push-up liivit, päällä spahgettiolkaintoppi ja kännykkä tungettiin sinne rintojen väliin liiveihin.
90-luvulla keksittiin fleece-paidat ja one piece-haalari
Vierailija kirjoitti:
Sivukalju tai eritasoon leikatut sivutukat
Oli jo kasarilla
Japanilaiset muumit 90-luvulla.
Anime ja manga 2000- luvun alussa.
Emot
Kotisivut ja niissä "verkostobannerit" joista pystyi loikkaamaan samaan verkostoon kuuluvalle seuraavalle kotisivulle..
newsgroupit joissa keskusteltiin
netin hitaus
Netscape selain <3 ja AltaVista-hakukone
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla keksittiin fleece-paidat ja one piece-haalari
Fleecet oli jo kasarilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden alku vuodet. Salinit mukana ym.
Villiintynyt norsulaumakaan ei olisi saanut minua silloin pois telkkarin äärestä. Nykyään jos avaan telkan kun Salkkarit menee, käännän saman tien toiselle kanavalle...
Tuollahan noita taas on :)
Pyöräilyshortsit olivat muotia.
Puettiin suuren T-paidan tai tunikan kanssa.
Farmari-Volvoja mainostettiin kartano-Volvoina. Kuulosti paremmalta nimitykseltä koppiperäiselle autolle.
-Hiusmaskara, ripsiväriharjan tapaisella laitettiin väriklönttejä hiuksiin.
-Enkeleitä ja pikkupiruja. Suurinpiirtein kaikki tytöt oli ihastuneita Tuukkaan.
-Aurinkolasit oransseilla tai kusenkeltaisilla linsseillä. Näitä kutsuttiin meillä päin kusisimulaattoreiksi.
-Spice Girls tikkarit, joissa tuli tarra mukana. Kaupasta pystyi ostamaan myös Spice Girls valokuvia keräilysarjana.
Europehouse.fi! Liike taisi olla ainakin tampereella? Itse selailin tuotteita nettikaupan puolelta. Tuolta sai kaikkea tosi hyödyllistä krääsää, kuten puhallettavia alieneita ja puhallettavia nojatuoleja kännykälle tai ihan itselle. En muista myytiinkö tuolla laavalamppuja, mutta ne oli tosi kova juttu tuolloin myös. Milleniumin paikkeilla sähkönsininen ja hopea olivat "muotivärejä".
Habbo Hotel oli 2000-luvun alkupuolella toinen kotini. Pahimmillaan vietin siellä kuusi tuntia päivässä...
Television myöhäisiltaan ilmestyi chatit ja peliohjelmat. Viikonloppuisin maikkarilla Pulssi, suora lähetys jossa Jaajo kiersi maakuntayökerhoissa kisailuttamassa umpijurrisia juhlijoita ja kuvaaja zoomaili tanssilattialla tyttöjen hameiden alle.