Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein virheen ja ostin halpaa wc-paperia. Millaista/mitä merkkiä te ostatte?

Vierailija
03.02.2017 |

Oli muka pehmeää ja vahvaa. Ei ole. Täytyy käydä hakemassa tilalle Emboa tai parempia (3-4x) Floralyseja.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä eri paketteja vaihdellen: tällä hetkellä kolmikerroksinen Floralys. Hyvä on laatu.

Vierailija
22/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt hienot leidit osta Wc-paperia ne tilataan ja tuodaan kotia keskiyöllä, ettei naapurit näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin pitkään Lambia, nykysin sitä Rainbown pehmeää monikerroksista. Minusta tämä nykyinen on parempaa ja halvempaa.

Vierailija
24/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lambi, because mun peba is worth it

Vierailija
25/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow tai Pirkka 4-kerroksista! Ne ovat ihan ylivoimaisesti parhaita: pehmeää, mutta kestävää, ei tarvitse pelätä lambi-ilmiötä. Olen heavy-user, joten todellakin tiedän mikä sopii parhaiten.

Vierailija
26/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kerralla mahdollisimman monta rullaa mahdollisimman halvalla. Oiskohann merkki Xtra tai Rainbow. Riittää varmaan yksinasuvalle puoleksi vuodeksi :D

Vierailija
27/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osta mitään market-paskaa. Tilaan wc-paperini Sveitsistä, käsityönä tehtyä design-paperia.

Vierailija
28/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikki kirjoitti:

Rainbow tai Pirkka 4-kerroksista! Ne ovat ihan ylivoimaisesti parhaita: pehmeää, mutta kestävää, ei tarvitse pelätä lambi-ilmiötä. Olen heavy-user, joten todellakin tiedän mikä sopii parhaiten.

Onko Pirkkaa valkoisena? Mun herkkä hipiä ei kestä niitä sinisiä tai muunkaan värisiä kuvioita. 

Vierailija
29/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pinkki floralys, nelikerroksinen. Paras hinta-laatusuhde, muut on liian höttöjä. Jos olisi rahaa niin ostaisin pelkästään sitä just-1paperia, rullahinta vaan aika kova

Vierailija
30/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikerroksista. Nyt lidlin pinkissä paketissa olevaa, ennen ostin lambin deluxea, mutta en ole löytänyt sitä pitkään aikaan enää. Ohut paperi on kamalinta mitä tiedän, kamalaa käydä vierailla jolla sitä on.

Vierailija
31/31 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän 500 € seteleitä pyyhintään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän