Tein virheen ja ostin halpaa wc-paperia. Millaista/mitä merkkiä te ostatte?
Oli muka pehmeää ja vahvaa. Ei ole. Täytyy käydä hakemassa tilalle Emboa tai parempia (3-4x) Floralyseja.
Kommentit (31)
Eihän nyt hienot leidit osta Wc-paperia ne tilataan ja tuodaan kotia keskiyöllä, ettei naapurit näe.
Ennen ostin pitkään Lambia, nykysin sitä Rainbown pehmeää monikerroksista. Minusta tämä nykyinen on parempaa ja halvempaa.
Lambi, because mun peba is worth it
Rainbow tai Pirkka 4-kerroksista! Ne ovat ihan ylivoimaisesti parhaita: pehmeää, mutta kestävää, ei tarvitse pelätä lambi-ilmiötä. Olen heavy-user, joten todellakin tiedän mikä sopii parhaiten.
Ostan kerralla mahdollisimman monta rullaa mahdollisimman halvalla. Oiskohann merkki Xtra tai Rainbow. Riittää varmaan yksinasuvalle puoleksi vuodeksi :D
En todellakaan osta mitään market-paskaa. Tilaan wc-paperini Sveitsistä, käsityönä tehtyä design-paperia.
Mielikki kirjoitti:
Rainbow tai Pirkka 4-kerroksista! Ne ovat ihan ylivoimaisesti parhaita: pehmeää, mutta kestävää, ei tarvitse pelätä lambi-ilmiötä. Olen heavy-user, joten todellakin tiedän mikä sopii parhaiten.
Onko Pirkkaa valkoisena? Mun herkkä hipiä ei kestä niitä sinisiä tai muunkaan värisiä kuvioita.
Se pinkki floralys, nelikerroksinen. Paras hinta-laatusuhde, muut on liian höttöjä. Jos olisi rahaa niin ostaisin pelkästään sitä just-1paperia, rullahinta vaan aika kova
Nelikerroksista. Nyt lidlin pinkissä paketissa olevaa, ennen ostin lambin deluxea, mutta en ole löytänyt sitä pitkään aikaan enää. Ohut paperi on kamalinta mitä tiedän, kamalaa käydä vierailla jolla sitä on.
Käytän 500 € seteleitä pyyhintään.
Lidlistä eri paketteja vaihdellen: tällä hetkellä kolmikerroksinen Floralys. Hyvä on laatu.