Olen epäonnistunut kaikessa
En ole vieläkään valmistunut yliopistosta, pelottaa etten enää pärjää. Koulu on rankkaa.
Kärsin pelkotiloista enkä saa nautintoa lähes mistään.
Sairastuin viime vuonna anoreksiaan enkä lopulta ottanut terapiahoitoja vastaan. Nyt kaduttaa sekin.
Nykyään inhoan ulkonäköäni, vaikka olin ennen haluttu ja kaunis.
Olen menettänyt lähes kaikki ystäväni, kun en antanut heidän enää käyttää minua hyväkseen.
Olen suurimman osan vuodesta masentunut, saan lohtua itsetuhoisista ajatuksista. Muutama vuosi sitten aioin toteuttaa itsemurhan, johon myös silloinen poikaystävä kannusti. Hän myös löi ja satutti minua lähes päivittäin.
Vanhempani erosivat kun olin lapsi. Isä on sairas mieleltään ja äiti fyysisesti. Nuo asiat vaivaavat joka päivä.
Nykyiseltä poikaystävästäni en saa keskustelutoveria. Hän ei enää myöskään halua kanssani seksiä, vaikka olen vahvasti seksuaalinen ihminen.
Ja olen vasta parikymppinen.
Mitä ihmettä tekisin.
Kommentit (9)
Joo mene YTHS.ään. Siellä on tosi ammattitaitoista porukkaa töissä...... :D
Taistelet, elät päivän kerrallaan, etkä luovuta.
Kannattaa miettiä olisiko kehityskeskustelu paikallaan poikaystävän kanssa. Yritä hakea apua ajatuksiisi sekä anoreksiaan. Mitä tulee vanhempiin niin muista, ettet ole vastuussa heistä. Ymmärrän et se kalvaa mieltä, joillekin asioille ei vain mahda mitään.
Voimia!
Hae ja ota vastaan ammattiapua. Voit alkaa elää ihan hyvää elämää jonkun ajan kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja sinun :D. Kai siellä nyt joku osaa auttaa eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja sinun :D. Kai siellä nyt joku osaa auttaa eteenpäin!
Vaasassa varsinkin!!!
Siis kuinka tyhmiä ihmisiä voi olla?? "Olen parikymppinen enkä vieläkään ole valmistunut yliopistosta."
Vierailija kirjoitti:
Jos olet parikymppinen, ei ainakaan se ole mikään ongelma, ettet "vieläkään" ole valmistunut yliopistosta.
Jostain syystä (lapsuuden kokemukset?) hankit ihan vääränlaisia poikaystäviä. Keskusteluapua YHTS:ltä?
Kävin YTHS:ssä keskustelemassa kahdella eri lääkärillä ja ohjasivat mielenterveyspuolelle. En kehtaa mennä uudestaan, kun vesitin tarjotun hoidon.
Unohdin mainita, että minut myös raiskattiin muutama vuosi sitten. Oli joku tuntematon isokokoinen ukko.
Ap
Jos olet parikymppinen, ei ainakaan se ole mikään ongelma, ettet "vieläkään" ole valmistunut yliopistosta.
Jostain syystä (lapsuuden kokemukset?) hankit ihan vääränlaisia poikaystäviä. Keskusteluapua YHTS:ltä?