Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltko katkera siitä että sinut synnytettiin väärään horoskooppimerkkiin?

Vierailija
02.02.2017 |

Tämä on monen syrjäytymisen, yksinäisyyden ja surullisen tarinan takana.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain traumoja siitä, kun ope kysyi yläasteella oppilaiden horoskooppimerkkejä. Olin ainoa joka viittasi neitsyen kohdalla ja sen takia minua sitten kiusattiin parin kuukauden ajan.

Vierailija
22/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei horoskooppimerkeillä ole mitään merkitystä, muuten kuin korkeintaan viihteen kannalta.

Jos oma horoskooppimerkki alkaa vaikuttamaan mielenterveyteen ja elämänlaatuun on ehkä syytä hakeutua psykologille pikaisesti.

Juuri näin sanoo se jolle jäi horoskooppien musta pekka käteen.

;D

Nyt nauroin jo ääneen, Jousimies-hekotusta.   ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole! Aina on ollut hauskaa olla skorpioni.

Vierailija
24/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupusakin merkkejä: Rapu, kalat, härkä, kaksoset ja neitsyt

Vierailija
25/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytyy se joku humoristinen/negatiivinen tulkinta horoskooppimerkeistä? Muistan vaan, että kala on aina kännissä tai muuten vain sekaisin.

t. kala

Vierailija
26/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellutkaan tällaista, eli en.

Mutta ärsyttää kun esim. äitini tavallaan uskoo noihin horoskooppeihin ja yhdistää minut horoskooppimerkkini kuvaukseen. Eli jos jokin yksittäinen pikku piirre on samaa sen horoskooppimerkin kuvauksen kanssa, niin se muka jotenkin määrittää minut. Muut ominaisuuteni eivät minua sen sijaan sitten näköjään määritä, kun ne eivät sovi horoskooppimerkkini kuvaukseen. Hän myös puhuu ihmisten keskenään toimeen tulemisista niiden horoskooppimerkkien pohjalta (kun on tiettyjä toimeen tulevia horoskooppeja ja sitten niitä, jotka eivät muka sovi yhteen keskenään)... Ärsyttää, ettei voi tehdä havaintojaan pelkästään näkemänsä pohjalta, vaan pitää korostaa asioita horoskooppien kuvausten pohjalta.

Vierailija
27/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semirupuja: oinas ja vesimies

Vierailija
28/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata.

Vierailija
29/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monesta asiasta olen katkera mutta jostain syystä tästä en...

Olen oinas, mutta kala-merkin kuvaus kuvaa minua paremmin. Ehkä taidankin ryhtyä vähän katkeraksi.

"Kalat

Sinulla on vilkas mielikuvitus ja kuvittelet usein, että salaiset agentit vakoilevat sinua. Et tee juuri vaikutusta lähimmäisiisi, joita harmittaa pöyhkeytesi. Sinulta puuttuu itseluottamus ja olet yleensä pelkuri. Kaloilla on taipumusta kiduttaa pieniä eläimiä."

https://www.kuutarha.fi/astrologian-maailma/juttuarkisto2/huumorin_helmia/huumorihoroskooppeja/#token-111664

Asian ytimessä.  ;)

Vierailija
30/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ainoa jonka tiedän tästä asiasta olevan hieman harmissaan ovat ne horoskoopiltaan kauriit joista 2. on synytynyt Joulukuun 24 päivä ja toinen joulukuun viimeinen päivä. - Toinen siitä, että synttärit ei kuulemma tuntunut joltain sellaiselta kuin "oikeat synttärit" kun samaan aikaan oli Joulu ja toien siksi, että oli aina se luokan "nuorin." - Vaikka kyllä käytökseltään vaikutti ihan yhtä vanhalta, tai nuorelta kuin luokkaverinsa, joka olsi syntynyt saman vuoden tammikuun 15 päivä. Ai niin. Meinasi unohtua olihan sekin luokkakaverini  (rapu?) harmissaan joskus, joka oli syntynyt Juhannuksen aikoihin; kaverisynttäreille kutsutuilla oli muuta tekemistä kuin tulla hänen synttäreilleen keskellä kesää...  

Vierailija
31/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstan perinteen mukaisesti noita ns. rupumerkkejä pitäisi kutsua wt-merkeiksi.

Vierailija
32/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että kritisoin tässä viestissä horoskooppimerkkien naurettavuutta. Nyt joku mamma voi tulla taas kertomaan, että heh heh, huumoriahan tämä vaan, kuten aina kun mammojen naurettavalle horoskooppiuskovaisuudelle naureskellaan.

Vierailija
33/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera koska synnyin leijonaksi.

Vierailija
34/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon rapu :(

Vierailija
35/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tyytyväinen synnytettyäni kaksi oinaspoikaa. Horoskooppeihin uskovat tyhjäpäät eivät ole ensimmäisenä änkeämässä miniöiksi.

Vierailija
36/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletetaan, että kritisoin tässä viestissä horoskooppimerkkien naurettavuutta. Nyt joku mamma voi tulla taas kertomaan, että heh heh, huumoriahan tämä vaan, kuten aina kun mammojen naurettavalle horoskooppiuskovaisuudelle naureskellaan.

Tämä oli Neitsyen puhetta.   ;)

Ripaus Leijonaa tossa: "kuten aina mammojen naurettavalle..." jatkossa.

:D

Vierailija
37/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika tyytyväinen synnytettyäni kaksi oinaspoikaa. Horoskooppeihin uskovat tyhjäpäät eivät ole ensimmäisenä änkeämässä miniöiksi.

:D

Ja oinaiden koppava äiti ei ole anoppiehdokkaana ykkösenä.

Vierailija
38/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi synnyin ns. kahden vaiheille. Olen omaksunut toisen omakseni nyt, pitkän harkinnan jälkeen 45v. Ensin siis toista noi aijemmat vaiheet.

Vierailija
39/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu en voisi olla parempaan aikaan syntynyt: Suomen kesä kauneimmillaan ja syntymäpäiväni on liputuspäivä!! Mutta idiootti pohtii tietysti tätäkin.

Vierailija
40/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon rapu :(

Tarkoitat kai: Oon rupu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi