Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet kostanut yhteiskunnalle tänään?

Vierailija
02.02.2017 |

Itse laitoin tyhjät säilyketölkit muiden roskien mukana sekajätteeseen.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan voisi kostaa luonnolle. Jos niin tekisin niin olisin yhtä paska kuin yhteiskunta päättäjineen.

Vierailija
42/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin laitoin peltisen kidneyhernetölkin sekajätteeseen. Syyllinen olo, kun en jaksanut kiikuttaa metallinkeräykseen.

Mä oon viime aikoina laittanu lasipurkkeja sekajätteeseen.

En jaksa tyhjentää vanhaksi mennyttä mangoshutneytä ja pestä purkkia.

En vaan jaksa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin yhteiskunnan tuilla.

Vierailija
44/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa se nyt yhteiskuntaa hirveästi harmittaa, jos oman ja lastenne luonnon tai saunankiukaanne pilaatte.

Vierailija
45/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punoin juonia.

Vierailija
46/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin asunnon, velkarahalla.

Vitsailet kai? Kansalaisten velkaantuminen, olettaen että pystyvät velkansa hoitamaan, kun hyödyttää yhteiskuntaa.

Vierailija
47/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita en ole ostanut koko vuotena. En niin ainuttakaan. En pikkareita, en mitään.

Minun tarvitsee ostaa pikkareita, kun ei ala olla ehjiä. Saanen tilata ne Saksasta, koska Suomesta en ole enää löytänyt kokonaan luonnonkuituisia, jotka kestää kuosissaan enemmän kuin sen kymmenen pesua.

Saksassako löytyy, mikä puoti, onko vaikea tilata, kalliita? T. neuvoja (ja pöksyjä) kaipaava mamma

Vierailija
48/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että en äänestä. Eka kerta nukkuvien puolueessa.

Vierailija
49/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kaksi suklaapatukkaa ja luin dekkaria sen sijaan että olisin mennyt salille kuten olin suunnitellut.

Vierailija
50/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin puistonpenkillä istuessani

Vierailija
51/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pieren joskus monta kertaa kävellessäni kaupungilla. 

Pieruvana haiskoon. 

Vierailija
52/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kaupasta lihatiskiltä tuotteita, ja laitoin lihat lämpimään muropakettien taakse ja jätin ostamatta.

Toi on oikeasti todella erittäin typerää, laiskaa ja vastuutonta. Eläinressukka luovutti elimensä täysin turhaan.

Vierailija
53/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä lääkärillä, kun en jaksanut enää taistella samaa "palvelua" kunnalliselta. Näin meidän palvelut heikkenee pikkuhiljaa, kun ihmiset työnnetään maksamaan kaikki itse.

Vierailija
54/59 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen alkavani absolutistiksi, kun nelosolut tulee kauppoihin. Yrittävät selvästi tappaa osan kansasta ennen aikojaan alkoholilla. Ihan piruuttani aion elää pitkään eläkkeellä yhteiskunnan piikkiin. 

Vierailija
55/59 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lajittele roskia, kaikki menee samaan läjään paitsi paperit ja pullot vien kauppaan. Laitan myös kahvinkeittimet ym. sekajätteeseen, en edes tiedä mihin ne voisi viedä eikä mulla ole autoa.

Vierailija
56/59 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kymmeneen enkä aio tehdä mitään kehittävää tänään.

Vierailija
57/59 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen kostavani niin, että lähden päivystykseen ja vaadin päästä osastolle. Kävin aiemmin tällä viikolla jo päivystyksessä koska mulla on mielenterveysongelmia ja tilanne nyt kriisiytynyt selvästi, mutta lähettivät vaan kotiin ja käskivät syödä Opamoxia. Sanoin ihan suoraan ettei Opamox auta niihin ongelmiin, joiden kanssa painin nyt (mm. pakkoajatukset), ei niitä kiinnostanut. Osastolla on kivaa kun ei tarvitse tehdä itse mitään, esim. laittaa ruokaa, ja saa olla rauhassa muutenkin. Ja mikä tärkeintä, osastopäivät tulevat helvetin kalliiksi yhteiskunnalle mutta maksan itse niistä vain vajaa parikymppiä per päivä.

Vierailija
58/59 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kokoomuksen puolueteltalla koko naapuruston spurgujen voimin juomassa monta kuppia kahvia ja syömässä suklaat. Kuunneltiin muka kiinnostuneina, mutta lähettiin alkoon kun verensokerit saatu ylös ensin. Ääniä me ei nille anneta ainuttakaan.

Vierailija
59/59 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lajittele roskia, kaikki menee samaan läjään paitsi paperit ja pullot vien kauppaan. Laitan myös kahvinkeittimet ym. sekajätteeseen, en edes tiedä mihin ne voisi viedä eikä mulla ole autoa.

Meidän roskakatoksen sekajäte astiat on olleet ylitäynnä siitä asti kun lajittelua on tullut muihinkin kuin pahvi, paperi ja sekajäte. Biojäte ja kolme jotain astiaa. Se miksei lajittelu toimi johtuu siitä ettei keittiön roskikseen mahdu useita astioita. Sinne tiskipöydän alle tai missä kenelläkin roskis on pitäisi mahtua 5-6 että kipot riittäisi.

Paljonpa se lajittelu ja kierrätys auttaa kun talvivaara ja vastaavat. Kostan polttamalla jointin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi