Miten olet kostanut yhteiskunnalle tänään?
Itse laitoin tyhjät säilyketölkit muiden roskien mukana sekajätteeseen.
Kommentit (59)
Muistakaa että luonnon tuhoaminen aiheuttaa yhteiskunnalle harmaita hiuksia. Pienetkin teot vaikuttavat!
Olen päinvastoin hyödyttänyt yhteiskuntaa tekemällä kolme tuntia palkatonta työtä.
Pienkerrostalon pihalla möllöttää peruna. Veikkaan sen tipahtaneen eilen minulta isohkosta perunasäkistäni kaupasta tullessa. En tee asialle mitään,olen vain päivän mittaan katsellut kun sen päälle on sadellut ohut lumipeite.
Olen pysytellyt hengissä tämänkin päivän. Suosin Gandhilaista passiivista vastarintaa.
Vierailija kirjoitti:
Öh? Mihin ne pitäisi laittaa?
Vaatteita en ole ostanut koko vuotena. En niin ainuttakaan. En pikkareita, en mitään.
En ole tehnyt mitään enkä myöskään tarjonnut veljelleni kyytiä ja hän joutui kävelemään eikä yhteiskunta saanut minun verojani maksamastani bensiinistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainaki roskis metallijätteille erikseen.
Mäkin laitoin peltisen kidneyhernetölkin sekajätteeseen. Syyllinen olo, kun en jaksanut kiikuttaa metallinkeräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainaki roskis metallijätteille erikseen.
Meillä ei ole.
Ostin kaupasta lihatiskiltä tuotteita, ja laitoin lihat lämpimään muropakettien taakse ja jätin ostamatta.
Helvetti kun pitää polttaa tuota tupakkaa. Yhteiskunnan syytä toki sekin. Keräävät niin paljon takaisin tupkakin hinnassa ja verossa minun tukirahoista. Pitäisi löytää joku paikka mistä saisi tilattua halpaa kessua ettei yhteiskunta pääsisi hyötymään.
>pasko ämpräriin ja hiippaile yöllä taloyhtiön saunaan
>laita pökäleitä kiukaan kivien alle
Ihan hiljakseen kironnut vaan... No hieman nyrkkiä puinut myös.
- Laitoin sanomalehden töissä sekaroskikseen ja ajattelin että senkin työpaikan jätemäärässä yks paperiroskis olisi aivan paskan maku.
- En jaksanut raaputtaa auton ikkunaa, vaan uitin siihen tuulilasinpesunestettä, kunnes se suli.
- Ajoin ylinopeutta.
- Puhuin ajaessa puhelimeen ja tsekkasin facebookin.
- En ostanut mitään.
- Lapsella oli hiihtoa koulussa, en ole ostanut sille suksia, koska vituttaa moinen välineurheilu.
nostin taas 845e veronmaksajien rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hiljakseen kironnut vaan... No hieman nyrkkiä puinut myös.
Toisinaan on hyvä odottaa että se viha yhteiskuntaa kohtaan kasvaa sisällä ja sitten kerralla ryöpsähtää kaikki viha ulos! Yksilöllistä! Jokainen kyllä löytää oman tiensä.
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka olisitkin jo tulevana kesänä kaatamassa käytettyä moottoriöljyä valtion metsiin :)
Heitin myös tumpin maahan vaikka roskis olisi ollut kävelyreittini varrella.