Miten niin monen inhokkeihin kuuluvat Bounty -suklaapatukat?
Tuli tuosta makeiskeskustelusta mieleen. En ole kyllä muutamaan vuoteen niitä maistellut, mutta keskustelu pisti makuhermot hyrräämään kun muistelin sitä kuorrutetta ja ihanaa kookostahnaa mikä suli suuhun ja sai narskutella niitä kookoksen palasia... Ei sitten ilmeisesti kaikkien makuhermoja miellytä. Te jotka ette pidä ko. Patukoista/karkeista, mikä mättää? Makuja on monenlaisia, haluan vain kuulla missä kohtaa teillä jotka ette tykkää menee ko. tuote "yli" :D
Kommentit (62)
Aaaahhh ihanaa,söin juuri 2 Bounty patukkaa.
Olin aivan unohtanut minkälaista herkkua se on,en varmaan 5 vuoteen ole ostanut.
Kookos on pahaa vaikka patukkaan piilottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta makeiskeskustelusta mieleen. En ole kyllä muutamaan vuoteen niitä maistellut, mutta keskustelu pisti makuhermot hyrräämään kun muistelin sitä kuorrutetta ja ihanaa kookostahnaa mikä suli suuhun ja sai narskutella niitä kookoksen palasia... Ei sitten ilmeisesti kaikkien makuhermoja miellytä. Te jotka ette pidä ko. Patukoista/karkeista, mikä mättää? Makuja on monenlaisia, haluan vain kuulla missä kohtaa teillä jotka ette tykkää menee ko. tuote "yli" :D
Enpä tiedä vastausta tuohon, miksi on niin monen inhokki. Itsekään en siitä kovin paljon pidä. Mutta tykkään kyllä kovasti kookoksesta! Se Maraboun kookossuklaa oli NIIN ihanaa!! Voi miksi se lopetettiin!!
Kolme syytä: kookos, kookos ja kookos. Harva suomalainen tykkää äklömakeasta kookoksesta, itämaiden (kauko-itä) ihmiset tykkää.
Inhoan niitä hiutaleita. Niin keveitä, että kaikki ei mene kurkusta alas ja sitten ne pyörivät suussa ja hampaiden välissä koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä vastausta tuohon, miksi on niin monen inhokki. Itsekään en siitä kovin paljon pidä. Mutta tykkään kyllä kovasti kookoksesta! Se Maraboun kookossuklaa oli NIIN ihanaa!! Voi miksi se lopetettiin!!
Anteeksi kun pahoitin nyt jonkun mielen tällä viestillä. Pitää varmaan ostaa Bounty, että saa analysoida oikein kunnolla miksi en siitä tykkää.
Moni inhoaa kookoksessa koostumusta, ei makua. Itsekin saa aina kaivella kookoshiutaleita hampaiden välistä Bountyn jälkeen, mutta on se sen arvoista :D
No nyt on pakko mennä ostamaan pari Boyntyä!
Kookos vaan on niin jumalattoman pahaa. etenkin ne hitulat.
Bounty suklaapatukka oli suosikkini lapsena ja on sitä vieläkin. Eläköön Bounty!
Lapsena en tykännyt kookoksen mausta, nykyään olen fani. Ei sitä kerrallaan voi paljoa syödä, mutta pieninä määrinä.
Yök yök kookokselle. Se päällä oleva suklaa on erinomaista, mutta kun patukkaa puraisee, niin se narskunta on kuin järsisi raakaa sipulia.
Sitä kookosta on ihan liikaa, sisältö on pelkkää kookosta. Ei kiitos.
Äitini tykkää, koska rakastaa kookosta.
Minä tykkään yleensä kookoksesta ihan hulluna, mutta Bounty on silti kamalaa.
Bounty on ihanaa, niin ovat myös kookoskeksit ja kookos muissakin muodoissaan myös tuoksuna. Bountyn sisus on mukavan tahmeaa.
Kookosvesikin on pahaa.
Kookos on pahaa ihan missä vaan. Leivonnaisetkin pilaa järjestään.
Kookoksen takia. Bountya on ollut joulukalenterissakin, mutta luovutin sen eräälle, joka pitää siitä.
Juu mulle kävi ainakin just näin. Olin muutenkin ihan yliherkkä mauille ja oksensin jos jokin maistui yhtään erikoiselta tai voimakkaalta. Luulin haukkaavani jotain tavallista suklaapatukkaa, ja kun suuhun tulikin se karhea kookos ja lemahti kookoksen maku, niin oksuhan siinä tuli välittömästi. Sittemmin olen kyllä tykästynyt moniinkin voimakkaampiin/erikoisempiin makuihin, mutta Bounty ei mene, ei sitten millään. Lapsena mua oksetti jopa Doris-keksit, kun niissä oli muutama kookoshiutale siinä kreemissä.