Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun mies syyllistää minua nipottajaksi vaikka kaikki naiset tekisivät samoin kuin minä

Vierailija
02.02.2017 |

Pitäisi se nyt tajuta, että jos sukat haisevat tai pieraisee kamalan hajun, että jokainen nainen huomauttaisi tuosta. Eikä ole edes ensimmäinen tuntemani yhtä ääliö mies. Miten heillä ei leikkaa, että se en ole vain minä, vaan koko maailman muutkin naiset inhoaisivat tuollaista? Kellään samoja kokemuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas antaisin mitä vaan tosta noiden haisuleiden suhteesta. N31 siis.

On tosi ahdistavaa elää miehen kanssa joka ei siedä mitään elämän "ilmiöitä" . En voi leikata kynsiä hänen ollessa kotona (kuulemma ääni ja ajatuskin ällöttää), hän ei voi harrastaa seksiä jos kasvoilla on yksikin hikipisara (halut katoaa siis päiviksi), ja kaiken huipuksi sain kuulla olevani epänaisellinen ollessani oksennustaudissa.

Haluaisin suhteen, jossa voisin olla oma itseni ilman jatkuvaa varpaillaan oloa. Mutta mies tuskin tästä enää muuttuu.

Vierailija
22/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt jotenkin ymmärrä.

Tottakai miehen -ja naisenkin- ilmavaivat, hikiset sukat tai likaiset työvaatteet haisevat pahalle, mutta eikö olisi outoa jos näin ei olisi?

Mun mies osaa haista todella järkylle välillä töistä tullessaan, mutta en mä käsitä miksi siitä pitäisi huomauttaa ilkeästi. Joskus, jos haju on IHAN kamala, niin saatan nauraen pitää nenästäni kiinni ja äännellä muka kauhistuneena. Mutta sen jälkeen raahaan miehen suihkuun, missä pestään toisemme puhtaiksi ja loppuilta ollaankin peiton tai viltin alla puhtaina ilman niitä vaatteita.

Tai jos mies pieraisee mun vieressä, en useinkaan sitä noteeraa mitenkään, vaikken siitä niin innoissani olisikaan. Jälleen, jos lemu on hirveä, saatan "hyökätä" mieheni syliin ja "mäkättää" hyväntuulisesti miten hirveä lurjus hän on, ja kostan vääryyden esim pussaamalla niin pitkään että sen on pakko kantaa mut makkariin.

Nää asiat vaan kuuluu elämään ja ihmisyyteen, eikä kaikki välttämättä ole aina aurinkoa ja ruusuntuoksua. Mutta miksi niistä pitäisi pulttia ottaa?

N31

Jokainen haisee joskus. Entä jos mies ei pidä ollenkaan hygieniastaan huolta ja haisee paskalta aina? Eikä auta kun huumorilla sanoo että mennään suihkuun. Tai jos mies piereskelee aina estottomasti eikä voi huomaavaisesti olla piereskelemättä silloin kun syö tai harrastaa seksiä?

Ok, jos mies haisisi järkylle AINA, eikä vain hikisen työpäivän jälkeen, niin joo, kyllä munkin huumori saattaisi siihen loppua. Varsinkin jos asiasta juttelu ei tuottaisi mitään tulosta. Tosi harva ihminen tahalleen haisee, eli kerrottava se sille olisi ja tarvittaessa tarjouduttuva mukaan sinne suihkuun. Jos kyseessä oma mies siis. ;)

Ja joo, piereskely esim juhlapöydässä on vaan törppöä, eikä siinäkään taida auttaa kuin vain jutella asiasta.

Mutta seksin aikana en todellakaan edes ehdi huomaamaan mitään pieruja, en miehen enkä omiani. Johan siitä häviäisi kaikki tunne ja fiilis, jos vaan keskittyy puristamaan pakaroitaan yhteen :D Mulle ainakin seksi on niin kokonaisvaltainen ja mukaansatempaava asia, etten mä kontrolloi suurinta osaa muistakaan toiminnoista sillä hetkellä :D

Niin, että paska ja kusi lentää? Ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko on mennä viereen haistelemaan?

Vierailija
24/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt jotenkin ymmärrä.

Tottakai miehen -ja naisenkin- ilmavaivat, hikiset sukat tai likaiset työvaatteet haisevat pahalle, mutta eikö olisi outoa jos näin ei olisi?

Mun mies osaa haista todella järkylle välillä töistä tullessaan, mutta en mä käsitä miksi siitä pitäisi huomauttaa ilkeästi. Joskus, jos haju on IHAN kamala, niin saatan nauraen pitää nenästäni kiinni ja äännellä muka kauhistuneena. Mutta sen jälkeen raahaan miehen suihkuun, missä pestään toisemme puhtaiksi ja loppuilta ollaankin peiton tai viltin alla puhtaina ilman niitä vaatteita.

Tai jos mies pieraisee mun vieressä, en useinkaan sitä noteeraa mitenkään, vaikken siitä niin innoissani olisikaan. Jälleen, jos lemu on hirveä, saatan "hyökätä" mieheni syliin ja "mäkättää" hyväntuulisesti miten hirveä lurjus hän on, ja kostan vääryyden esim pussaamalla niin pitkään että sen on pakko kantaa mut makkariin.

Nää asiat vaan kuuluu elämään ja ihmisyyteen, eikä kaikki välttämättä ole aina aurinkoa ja ruusuntuoksua. Mutta miksi niistä pitäisi pulttia ottaa?

N31

Jokainen haisee joskus. Entä jos mies ei pidä ollenkaan hygieniastaan huolta ja haisee paskalta aina? Eikä auta kun huumorilla sanoo että mennään suihkuun. Tai jos mies piereskelee aina estottomasti eikä voi huomaavaisesti olla piereskelemättä silloin kun syö tai harrastaa seksiä?

Ok, jos mies haisisi järkylle AINA, eikä vain hikisen työpäivän jälkeen, niin joo, kyllä munkin huumori saattaisi siihen loppua. Varsinkin jos asiasta juttelu ei tuottaisi mitään tulosta. Tosi harva ihminen tahalleen haisee, eli kerrottava se sille olisi ja tarvittaessa tarjouduttuva mukaan sinne suihkuun. Jos kyseessä oma mies siis. ;)

Ja joo, piereskely esim juhlapöydässä on vaan törppöä, eikä siinäkään taida auttaa kuin vain jutella asiasta.

Mutta seksin aikana en todellakaan edes ehdi huomaamaan mitään pieruja, en miehen enkä omiani. Johan siitä häviäisi kaikki tunne ja fiilis, jos vaan keskittyy puristamaan pakaroitaan yhteen :D Mulle ainakin seksi on niin kokonaisvaltainen ja mukaansatempaava asia, etten mä kontrolloi suurinta osaa muistakaan toiminnoista sillä hetkellä :D

Voitko tulla sanomaan mun vaimolle ton?

Just tollasesta seksistä oon haaveillu jo toistakymmentä vuotta.

Eli sulle on ok tai jopa toivottavaa että  nainen piereskelee kun olet antamassa suuseksiä hänelle?

Vierailija
25/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas antaisin mitä vaan tosta noiden haisuleiden suhteesta. N31 siis.

On tosi ahdistavaa elää miehen kanssa joka ei siedä mitään elämän "ilmiöitä" . En voi leikata kynsiä hänen ollessa kotona (kuulemma ääni ja ajatuskin ällöttää), hän ei voi harrastaa seksiä jos kasvoilla on yksikin hikipisara (halut katoaa siis päiviksi), ja kaiken huipuksi sain kuulla olevani epänaisellinen ollessani oksennustaudissa.

Haluaisin suhteen, jossa voisin olla oma itseni ilman jatkuvaa varpaillaan oloa. Mutta mies tuskin tästä enää muuttuu.

älkää nyt ainakaan lapsia hankkiko...

Vierailija
26/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos mies pieraisee mun vieressä, en useinkaan sitä noteeraa mitenkään, vaikken siitä niin innoissani olisikaan. 

N31

Koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin huomaavaisuus tai toisen kunnioittaminen? Ei sitä yleensä kukaan työkaverinkaan tai satunnaisen bussimatkustajan vieressä pieraise, miksi siis oman kumppanin?

Vierailija
27/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt jotenkin ymmärrä.

N31

Tsiisus 😒

Vierailija
28/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos mies pieraisee mun vieressä, en useinkaan sitä noteeraa mitenkään, vaikken siitä niin innoissani olisikaan. 

N31

Koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin huomaavaisuus tai toisen kunnioittaminen? Ei sitä yleensä kukaan työkaverinkaan tai satunnaisen bussimatkustajan vieressä pieraise, miksi siis oman kumppanin?

Miten näitä kaasuja siis estetään purkautumasta? En tiedä onko mulla lihaksissa jotain vikaa, mutta pidättely on aika vaikeaa muuten kuin tietyissä asennoisssa. Seisoessa tulee väistämättä ulos, onneksi tosin äänettömästi. Syön kuplattomia aina ennen tärkeitä juttuja.

- ohis

Vierailija
29/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt jotenkin ymmärrä.

N31

Voitko tulla sanomaan mun vaimolle ton?

Just tollasesta seksistä oon haaveillu jo toistakymmentä vuotta.

Eli sulle on ok tai jopa toivottavaa että  nainen piereskelee kun olet antamassa suuseksiä hänelle?

Ei, vaan ei sellaisilla asioilla ole väliä. Olisi todella kiihottavaa ja innostavaa ja upeaa, jos saisin vaimon edes hetkeksi siihen tilaan ettei enää hallitsisi itseään. Nykytilanne on se, että silloin harvoin kun seksiä saan, on se niin kliinistä ja tylsää että tympäisee koko touhu.

Vierailija
30/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajut vaikuttavat paljon siihen miten viehättävänä toisen kokee, tutkitustikin. Jos nyt jossain vaiheessa saan hankittua naisen, en aio piereskellä lähimailla.

Vierailija
31/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kun aina valittaa miesten hajuista, niin mites toisinpäin? Miten miehet suhtautuu teidän lenkkikamoihin tai pieruihin?

Vierailija
32/32 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaan tykkää hikisistä vaatteista.. Tai ainakin kovasti sellaisen vaikutelman olen saanut ;)