Persoonallisuushäiriöisten parisuhde
Olen epävakainen ja narsistinen luonne ja olen tällä hetkellä parisuhteessa toisen epävakaan kanssa. Hyvää suhteessa on se että ymmärrämme toisiamme paljon paremmin kuin ympärillä olevat ihmiset ja olemme läheisiä monella tasolla (välillä liikaakin). Huonoa ainakin ultimaalisen rakkauden ja täydellisen vähättelyn vaihtelu kumppania kohtaan molemmin puolin, ja se, että kun kumppanillani menee huonosti niin itsellänikin alkaa mennä päin v*tä. Välillä mietin että olisiko helpompaa että edes toinen olisi se tasapainoinen, jos vaikka tasapainottaisi sitten itseänikin. Vaikka olen onnellinen ja rakastan kumppaniani niin unelmoin usein olevani sinkku, että voisi tutustua uusiin ihmisiin vaikka päivittäin ja harjoittaa narsistisia kissa-hiirileikkejäni vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tuntuu että on tylsää kun on vain 1 kumppani kerralla mitä voi pyörittää. Ja tämän viestin ei ole tarkoitus olla provosoiva, olen vain aika sekaisin ja mietin olisko täällä muita jotka joltain osalta samaistuisi tähän tai olisi mielipiteitä aiheesta?
Kommentit (3)
Olen itse narsisti ja en siedä epävakaita. Epävakaat ovat hyviä manipuloimaan.
Olen itse epävakaa ja inhoan itseään täynnä olevia narsisteja!
Minusta olisi oikein hyvä, jos persoonallisuushäiriöiset pariutuisivat keskenään. Et tule löytämään tervettä ihmistä rinnallesi tasapainottamaan sinua, sillä erehtyessään rinnallesi terveet ihmiset ennen pitkään lähtevät tai sairastuvat itsekin. Suosittelen sinua siis pysymään vastedeskin toisten persoonaltaan häiriintyneiden parissa.