Miestäni ei huoli kukaan
Ei ole pelkoa. Kelpaisiko sinun miehesi muillekkin naisille?
Kommentit (25)
Itse miehenä olen huomannut ilmiön siten että jos olen esim. treffeillä jonkun naisen kanssa niin muut naiset katsovat minua ihan eri tavalla mitä kuin jos olisin yksin, katseissa on kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi. Jos eroaisimme niin nopeammin hän löytäisi uuden kuin minä. Mutta vasta tätä palstaa seurattuani olen tajunnut, kuinka tärkeää on tietää, että hän kelpaisi. Se nimittäin kertoo, että hän ei ole vain tyytynyt minuun.
No eihän se sitä kerro.
Vai saisiko sinun miehesi kenet tahansa? Ehkä valinnan varaa oli, mutta taso ei silti olisi riittänyt missiin tai mallin töitä tekevään juristihottikseen?
Miehen pitäisi olla sellainen joka saa kenet tahansa, eikä sellaista miestä ole maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö onko tämä jotenkin yleistä että muiden naisten mielipide vaikuttaa niin paljon siihen että haluaako itse jonkun miehen? Olen siis nainen itsekin. Ymmärrän että jotkut miehet ovat suositumpia kuin toiset, mutta en ajatellut että se johtuisi pelkästään siitä suosiosta (vaan esim. ulkonäöstä, luonteesta, olemuksesta jne.).
Sen olen kyllä huomannut että kun joku mies yrittää jotain naista baarissa mutta nainen esittää ettei ole kiinnostunut, niin jos menen iskemään sitä miestä niin kyllä on nopeasti se nirppanokka miehessä kiinni kiehnäämässä kun käännän selkäni. :D Olen ajatellut että se johtuu vain huonosta itsetunnosta, mutta toisaalta aika monella naisella tuntuu olevan huono itsetunto.
Tuosta tulee mieleen että mies ei ole asetelmassa tärkeä vaan kilpailu toista naista vastaan.
Eikö mies itsessään kiinnosta naisia? Kiinnostaako naisia vain voittaa toiset naiset saamalla kaikista suosituin mies?
Se miten tasokkaan miehen saa kertoo naisen omasta tasosta. Siis naisen harhaisessa mielessä.
Hauska paradoksi tässä on että oikeastihan asia on tismalleen päin vastoin. Supermallin kanssa seurusteleva ruma mies on miesten silmissä äijä ja naisten silmissä varmaankin joku menestyjä. Komean, menestyneen statusmiehen kanssa seurusteleva Tavis-Tiina on yhä kaikkien silmissä Tavis-Tiina.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi. Jos eroaisimme niin nopeammin hän löytäisi uuden kuin minä. Mutta vasta tätä palstaa seurattuani olen tajunnut, kuinka tärkeää on tietää, että hän kelpaisi. Se nimittäin kertoo, että hän ei ole vain tyytynyt minuun.
No eihän se sitä kerro.
Vai saisiko sinun miehesi kenet tahansa? Ehkä valinnan varaa oli, mutta taso ei silti olisi riittänyt missiin tai mallin töitä tekevään juristihottikseen?
Miehen pitäisi olla sellainen joka saa kenet tahansa, eikä sellaista miestä ole maan päällä.
On niitä jotka saisi 90 % kenet vaan mutta ne usein ei tyydy yhteen naiseen muuten kuin parisuhteeseen, sänkyyn pitää päästä muidenkin kanssa kun kerran on mahdollisuus lähes keneen tahansa.