Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko koskaan kokosi tullut esteeksi jossain palvelussa?

Vierailija
02.02.2017 |

Kauneushoitolassa painoraja 110kg. Tuskin olisivat tuota sivuilleen laittaneet, ellei olisi oikea ongelma?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin auttaa naapurin mummoa ja vein sen autolla kauppaan.

Vedin koria ja työnsin pyörätuolia. Kaikki meni loistavasti kunnes päästiin mysli hyllylle ja mummon toivoma mysli oli ylimmällä hyllyllä.

Minulla pituutta 162cm ja hylly oli hieman korkeammalla. Mitään koroketta ei ollut tietenkään näkyvillä.

Onneksi siitä kulki ohi pidempi nuorimies ja pyynnöstä suostui ottamaan meille hyllyltä sen myslin.

Sen reissun jälkeen totesin mummolle ettei minusta ole myslin haku palveluihin kokoni takia.

Muita ostoksia kyllä teemme edelleen yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittipalvelu

Vierailija
4/10 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut enimmillään 15 kiloa ylipainoinen ja se ei ole ikinä haitannut missään. Tuossa kunnossa kävim mm. Disney Worldissä ja siellä kyllä näki niitä joilla oli, laitteiden ulkopuolella oli kokeilupenkit joissa pystyi testaamaan mahtuuko jne.

Vierailija
5/10 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt luovuttamaan verta, olin liian laiha. Jos tuota nyt 'palveluksi" voi sanoa...

Vierailija
6/10 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsillä en päässyt kaikkiin laitteisiin. M 198cm

Vierailija
7/10 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli mennä vuonna monta kk säiliönpuhdistus kurssilla tai sitä ainakin siellä tekivät. Hän oli niin lihava ettei mahtunut kaikkiin öljysäiliöihin. Kun opettaja huomasi sen kaverini vaihtoi kurssia.

Seuraavaksi hän oli hakeutunut nuohoojakurssille vaikka ei jaksanu katolle kiivetä... 80-luvun työllisyyskurssit..

Vierailija
8/10 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneushoitolassa painoraja 110kg. Tuskin olisivat tuota sivuilleen laittaneet, ellei olisi oikea ongelma?

Mihin mahtoi perustua? Ainoa mitä keksin on hoitopöydän kestävyys tms.

Vierailija
9/10 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoissa eivät meinanneet huolia minua ryhmään. BMI oli vähän vajaa 24 ja mielestäni tarvitsin kevennystä.

Vierailija
10/10 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-kokoinen yläosa ei mahtunut päälleni ja oli suurin kyseisessä liikkeessä. Mitat 163 cm / 72 kg, joten kevennyttävä on, mikäli mielii heiltä vaatteita ostaa. Toki muutenkin olisi hyvä olla normaalipainoinen.