Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin juuri tammikuun mittaisen palstailutauon, suosittelen!

Vierailija
02.02.2017 |

Kyllästyin negailuun ja provoihin ja siihen, että kaikki vapaa-aika tuntui menevän täällä aaveella joten päätin pitää taukoa. Tänään olen täällä ensimmäistä kertaa sitten joulukuun 31. päivän :)

Aluksi oli outoa kun oli tottunut käymään täällä vuosien ajan, meinasin alussa automaattisesti klikata tänne kun tulin koneelle. Netin käyttöni väheni jonkin verran, mutta ei niin paljon kuin toivoin. Kuluneen kuukauden aikana sain kuitenkin enemmän aikaiseksi ja yleisfiilikseni oli parempi. Suosittelen paussia tai pysyvää poistumista muillekin, you can do it!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen kuukauden taukoja kaikille addikteille ja muille heikkoluontoisille vätyksille. Meille muillehan se on täysin tarpeetonta, kuten vaikka tipaton tammikuu.

Vierailija
2/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin mielellään, mutta ei ole mitään muutakaan. :( En viittis pelkästään katsoa seiniä ja pyöritellä peukkujakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ykkösen kaltaisia kommentteja kaipasin erityisesti taukoni aikana...

Ap

Vierailija
4/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisin mielellään, mutta ei ole mitään muutakaan. :( En viittis pelkästään katsoa seiniä ja pyöritellä peukkujakaan.

Minä sain luettua kirjoja, kun aiemmin käytin senkin ajan palstailuun. Koti pysyi siistimpänä ja palstan sijaan surffailin muualla netissä kiinnostavilla sivuilla. Kaikkein positiivisin vaikutus oli kuitenkin mielialaan, itse olen melko herkkä ja kaikenlainen vihapuhe ja ilkeämielinen turhanpäinen trollailu vaikutti väistämättä fiilikseen, vaikka vain väliaikaisesti. Miksi altistaa itseään negatiiviselle energialle ja jonkun vihaajan tekstioksennukselle vapaaehtoisesti?

Ap

Vierailija
5/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pysyisikin poissa täältä. Menee paljon aikaa ja pääosin hukkaan.

Muuta tärkeää jää tekemättä. Tämä on koukuttavaa 😔. 😞,, .😶

Vierailija
6/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain luettua kirjoja, kun aiemmin käytin senkin ajan palstailuun. Koti pysyi siistimpänä ja palstan sijaan surffailin muualla netissä kiinnostavilla sivuilla. Kaikkein positiivisin vaikutus oli kuitenkin mielialaan, itse olen melko herkkä ja kaikenlainen vihapuhe ja ilkeämielinen turhanpäinen trollailu vaikutti väistämättä fiilikseen, vaikka vain väliaikaisesti. Miksi altistaa itseään negatiiviselle energialle ja jonkun vihaajan tekstioksennukselle vapaaehtoisesti?

Ap

Koska ei ole mitään muutakaan. Mulla on pelkkää vapaa-aikaa päivästä toiseen. Kirjojen lukeminen alkaa tympiä hyvin äkkiä, sitä kaipaa edes jotain kontaktia muihin ihmisiin.

Vierailija
7/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen joskus ollut pitkiä aikoja pois täältä. Palatessa tunne on outo: on kuin siirtyisin toiseen todellisuuteen, niin kuin oikeastaan siirrynkin. Täällä jatkuu sama viha, kauna, kateus, katkeruus ja typeryys kuin aina ennenkin. Sekä tietysti versio nro 21 398 aiheesta "20v naiset ovat vielä lapsia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi