En kehtaa käydä kakalla kun poikaystävä on kotona
Puoli vuotta ollaan yhdessä asuttu, mutta en kehtaa päästäö pierua tai käydä kakalla kun mies on paikalla. Mies kyllä kehtaa näin toimia. Onko nyt ihan normaalia?
Kommentit (30)
Niin kannattaa kerätä sitä kakkaa sinne suoleen niin että jossain vaiheessa se pidätyskyky pettää ja soseeet on housuissa. Oisko se nolompaa??
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä: onko teillä vessapelkoisilla seksielämää sen miehen kanssa? Käyttekö saunassa yhdessä? Teidät on jo nähty, haistettu ja maistettu (pussatessa, vai mitä luulit? 😉) Vessassa ei edes käydä yhdessä. Paljon isompi juttu minusta on olla lähikontaktissa tai muuten vaan näkyvillä alasti kuin käydä yksin suljetun oven takana normaaleilla asioilla. Myös Putin, paavi, Miss Universum, Trump, suosikkilaulajasi ja KAIKKI muut tekevät niin.
On seksielämää. Vähän vain ujostuttaa alasti oleminen (etenkin jos valot ovat päällä) mutta se menee nopeasti ohi. Vessajutut ovat vaikeita, koska yleisesti niistä kerrotaan vitsejä ja äänet herättävät huomiota. Ja jos muutenkin on helposti nolostuvaa tyyppiä, rennot vessareissut ovat mahdottomia. Eipä tämä onneksi ketään muuta kuin minua itseäni haittaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se toinen wc.n oven takana kuuntele mitä teet wc.ssä. Pane wc.n ovi kiinni.
Ei auta, jos on pieni asunto ja seinät pahvia. Meillä kuuluu kaikki äänet vaikka kuinka olisi ovi kiinni. :(
Se tuntuu pahalta kun siinä pöntöllä istuessa pelkää, entä jos pääsee vahingossa ääniä. Joskus en sen vuoksi pysty edes yrittämään.
Voi jumalauta! Tiettävästi jokaisen tähän mennessä ikinä eläneen ihmisen perseestä on tullut säännöllisesti paskaa ulos. Se on siis melko normaalia.
näitä varmaan syntyy noiden pyypyyvanhempien seurauksena.
Sanot sille miehelle että voitko lähtee nyt lätkimään kun mulla on kauhea paskahätä!!
AP, oletko muuten erite- tai pöpökammoinen? Käykää yhdessä pesulla tai saunassa, pesemässä hampaita kun toinen virtsaa, tms. Pyydä häntä laukeamaan päällesi tai laukea sinä hänen päälleen. Harrastakaa seksiä valot päällä, kokeilkaa suuseksiä tai peppuleikkejä niin alkaa viimeistään ne estotkin lähtemään. :)
Kauhean vaikealta ja rajoittuneelta kuulostaa teidän elämänne jos joudutte jatkuvasti piilottelemaan luonnollisia tarpeitanne jopa puolisoiltanne. Että täytyy ajoittaa ulostaminenkin siten että toinen pelaa pelejä/kuuntelee musaa kuulokkeet päässä? Siis mitä?
Ilmoittakaa vaikka isoon ääneen menevänne paskalle ja naurakaa perään. Ei ole niin vakavaa, eikä ne miehet teidän kakkaamisestanne säpsähdä. Jos säpsähtävät niin ohjatkaa jonkun psykologin juttusille.
Mulla oli sama juttu eksän kanssa. Ja meillä on sentään yhteinen lapsikin... Kävin paskalla, kun eksä esim pelasi kuulokkeet päässä tai ei ollut kotona. Ei mua sinänsä hävetä, mutta en vaan pysty olemaan rennosti. Sama juttu vaikka olisi joku nainen kuulolla tai vaikka oma äiti.