En kehtaa käydä kakalla kun poikaystävä on kotona
Puoli vuotta ollaan yhdessä asuttu, mutta en kehtaa päästäö pierua tai käydä kakalla kun mies on paikalla. Mies kyllä kehtaa näin toimia. Onko nyt ihan normaalia?
Kommentit (30)
Laske housut alas, pyllistä pojuydeen päin ja levitä persposket. PRÖÖT! Noin vaan, ja siitäkin päästiin
Kannattaa hommata sellanen avannepussi vatsaan. Se on niin siisti ja näppärä. Ei tarvii sit häpeillä turhia.
normaalilta kuulostaa. pesutupaa varailet, roskia viet, haet maitoa läheiseltä huoltoasemalta jne. aika usein, eikö? ;)
Keskustelu poikaystävän kanssa voisi hyödyttää sinua. Pieni asunto todennäköisesti kyseessä tapauksessasi 😶
Minulla on sama ongelma, vaikka yli vuosi ollaan asuttu yhdessä. Poikaystäväni laittaa kuulokkeet päähän ja huoneensa oven kiinni silloin kun yritän käydä isolla asialla. Vessassa laitan suihkun päälle. Nämä toimenpiteet ovat saanet minut rauhoittumaan. Välillä on vielä hetkiä jolloin uskallan käydä vessassa vain ollessani yksin kotona. Yksi onnistunut vessakäynti poikaystävän ollessa kotona, kuitenkin palauttaa rohkeuteni.
Hyvä että tästä ongelmasta puhutaan välillä, vaikkakin suurin osa pitää provoiluna. Kannattaa muistaa, että eivät kaikki ihmiset ole yhtä täydellisen rohkeita toimimaan elämän erilaisissa tilanteissa.
No ei kai se toinen wc.n oven takana kuuntele mitä teet wc.ssä. Pane wc.n ovi kiinni.
En minäkään. Pelkään että poikis pitää mua ällönä kun saa selville että kakkaan
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Olen 24.
Ap
Ap, kerro huolista poikaystävällesi, puhumalla asia selviää.
Meillä just toisin päin, tosin osasyynä varmaan sairastamani crohnin tauti. Esim. Poikaystävä on suihkussa ja crohnin akuuttivaiheen päällä ollessa on pakko päästä vessaan HETI, oli siellä joku muu tai ei. Ja voitte kuvitella ettei se ilotulitus ihan hiljaista ole. No, eipä ainakaan ujostuta mitkään asiat :D
Mutta ymmärrän kyllä alottajaa, tosi monet "häpeää/ujostelee" tollasissa asioissa, mut eipä siinä muu auta kuin päästä siitä yli. Ehkä joskus vielä tulee hetki, milloin se pieru vaan lipsahtaa ja siinä sitten hetki nolostellaan, mutta jälkikäteen tilanteesta rohkaistuu. Eikä tarvii enää häpeillä, iiiihan luonnollisia ääniä!
Ei kuulosta ihan normaalilta. Pelkäätkö jotenkin poikaystävääsi? Onko hän niitä tyyppejä, joiden mielestä naiset eivät piere, ulosta, hikoile tai haise koskaan pahalta?
Kyllähän ihmisen pitää voida käydä tarpeillaan myös kumppanin ollessa kotona. Mielestäni henkilöllä on oltava jokin psyykkinen häiriö, jos tuo ei onnistu.
Haluaisin kuulla perusteluja sille, miten tuntemattoman ihmisen pelko haittaa teitä? Oletteko myös vihaisia kun joku kertoo pelkäävänsä esim esiintymistä? Ette suostu hyväksymään asioita joita ette ymmärrä?
Pakko kysyä: onko teillä vessapelkoisilla seksielämää sen miehen kanssa? Käyttekö saunassa yhdessä? Teidät on jo nähty, haistettu ja maistettu (pussatessa, vai mitä luulit? 😉) Vessassa ei edes käydä yhdessä. Paljon isompi juttu minusta on olla lähikontaktissa tai muuten vaan näkyvillä alasti kuin käydä yksin suljetun oven takana normaaleilla asioilla. Myös Putin, paavi, Miss Universum, Trump, suosikkilaulajasi ja KAIKKI muut tekevät niin.
SinVergüenza kirjoitti:
Meillä just toisin päin, tosin osasyynä varmaan sairastamani crohnin tauti. Esim. Poikaystävä on suihkussa ja crohnin akuuttivaiheen päällä ollessa on pakko päästä vessaan HETI, oli siellä joku muu tai ei. Ja voitte kuvitella ettei se ilotulitus ihan hiljaista ole. No, eipä ainakaan ujostuta mitkään asiat :D
Mutta ymmärrän kyllä alottajaa, tosi monet "häpeää/ujostelee" tollasissa asioissa, mut eipä siinä muu auta kuin päästä siitä yli. Ehkä joskus vielä tulee hetki, milloin se pieru vaan lipsahtaa ja siinä sitten hetki nolostellaan, mutta jälkikäteen tilanteesta rohkaistuu. Eikä tarvii enää häpeillä, iiiihan luonnollisia ääniä!
Yöks 🤢🤢🤢
Mikä siinä kakkaamisessa pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta ihan normaalilta. Pelkäätkö jotenkin poikaystävääsi? Onko hän niitä tyyppejä, joiden mielestä naiset eivät piere, ulosta, hikoile tai haise koskaan pahalta?
Kyllähän ihmisen pitää voida käydä tarpeillaan myös kumppanin ollessa kotona. Mielestäni henkilöllä on oltava jokin psyykkinen häiriö, jos tuo ei onnistu.
Minkälainen psyykkinen häiriö?
Ihan kauhealta kuulostaa! Vessassa käynti on ihan luonnollinen asia eikä sitä pitäisi joutua häpeämään.
Meillä mies pieraisi ensimmäisen kerran muutama päivä sen jälkeen kun olimme alkaneet tosissaan seurustella. Eikä hän häpeillyt asiaa ollenkaan. Minulla meni vähän kauemmin päästä estoistani, mutta varsin pian uskalsin käydä vessassa hänen luonaan tai jos hän tuli luokseni kylään.
Jos mies suhtautui lapsellisesti naisten tarpeilla käymiseen tai toteaa että eihän naiset piere tai pasko, niin käske ukon suksia suolle.
Kyllä minä ainakin olen siinä käsityksessä etteivät hienot naiset käy kakalla. Ja olen nelikymppinen.
Ihan normaalia, itsekin ujostelen joskus, en huolestuisi tuosta, sano miehelle että laukeaa päällesi, kyllä pelot lähtee saatana.