Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä siistit ihmiset pitävät kerran-pari pitämiään vaatteitaan?

Vierailija
02.02.2017 |

Otsikossa se tulikin. Itsellä suurin ongelma tuntuu olevan siisteyden ylläpitämisessä kodissa se, että kerran tai useammin käytetyt vaatteet (ei, en tosiaankaan pese kaikkia vaatteita vain yhden käyttökerran jälkeen) kasautuvat esim. sohvan kulmaan, ja jäävät siihen ja lopulta menevät sitten pesuun kuitenkin, kun "unohtuvat" siihen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan takaisin kaappiin.

Vierailija
2/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulakossa. Hay Loop seisoo huoneen kulmassa ja henkareilla käytetyt vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lipastossa oma laatikko vähän käytetyille. Henkarivaatteet laitan takaisin kaappiin.

Vierailija
4/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naulakko vähän pidetyille vaatteille. 

Vierailija
5/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku halpa vaaterekki. Meinaa keikata kun niitä vaatteita on siinä sen verran paljon. Mutta kannattaa silti, ei tule kulutettua vaatteita liiallisella pesemisellä eivätkä jää jalkoihin pyörimään.

Vierailija
6/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vaaterekkiä olen itsekin ajatellut, mutta yksiössä kun asun, niin sille ei oikein meinaa olla tilaa. Ellei jonkun ihan pienen löytäisi jostain :)

-Ap

Vierailija
7/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolin selkänojalle. 

Vierailija
8/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa ennen toi ongelma ja mulla oli kaikkia laatikoita ja naulakoita sitä varten. Mutta sitten kyllästyin ja aloin laittaa ne takaisin kaappiin. Ja tää onkin ihan paras systeemi, ei kasoja missään!

Vierailija
9/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitan kaappiin takaisin, kuten myös mieheni.

Vierailija
10/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni rekki, johon mahtuu noin 6 henkaria. Kaapissa myös oma pino kerran-pari käytetyille.

Vierailija
11/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin kaappiin tietysti. Ei ne siellä mitenkään "saastuta" muita vaatteita, jos kerran ihan siistejä ovat. Ja jos eivät ole, menevät pesuun.

Vierailija
12/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni rekki, johon mahtuu noin 6 henkaria. Kaapissa myös oma pino kerran-pari käytetyille.

Saako udella mistä oot löytänyt noin pienen rekin? :)

- Ap

Vierailija
13/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatehuoneeseen hyllylle omaksi kasaksi.

Vierailija
14/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako udella mistä oot löytänyt noin pienen rekin? :)

- Ap

Ostin muutama vuosi sitten Stokkalta. Oli muistaakseni tanskalainen designtuote, merkkiä en muista. 

Vierailija
15/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä voi laittaa omille paikoilleen kaappiin, jos kerran eivät ole likaisia?

Vierailija
16/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kaappiin, kaapissa on täysin puhtaat vaatteet. Pesen aina vaatteet viimeistään kahden käyttökerran jälkeen, usein yhden kerran jälkeen.

Vierailija
17/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin kaappiin. Ainoastaan jos tiedän pukevani seuraavana päivänä esim. samat farkut, jätän ne valmiiksi tuolille odottamaan. Tai jos olen illalla tosi väsynyt niin laitan vaatteet tuolille ja viikkaan kaappiin seuraavana päivänä.

Jos vaate on niin likainen, ettei se voi mennä takaisin kaappiin niin sitten se menee pesuun.

Vierailija
18/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on laatikko ja hengaripaikka tällaisia vaatteita varten, mutta rehellisyyden nimissä ne lojuu enimmäkseen sängyllä, tuolilla tai makuuhuoneen lattialla...

Vierailija
19/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikaappiin kirjoitti:

En laita kaappiin, kaapissa on täysin puhtaat vaatteet. Pesen aina vaatteet viimeistään kahden käyttökerran jälkeen, usein yhden kerran jälkeen.

Mitä helv... Vaatteet kuluu ihan sika nopeeta tolleen ja muutenkin ihan hiton tyhmää touhuun

Vierailija
20/36 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

The chair