Olis hyvä kun välillä elettäisiin ilta- ja yöporukan mukaan, eikä aina aamu ja päiväporukan mukaan.
Tulen n. 24.00 kotia yöllä töistä ja olis kiva sitten alkaa imuroimaan ja tehdä päivänaskareita. Nukun pitkälle aamuun ja päivähän se taitaa jo yleensä olla kun herään.
Yöllä ei saa "meluta" mutta päivällä se on sallittua vaikka osa ihmisistä nukkuu ja käy ilta-yöllä töissä myöskin.
No onneksi osa kaupoista on auki 24/7 voi vaikka mennä kauppaan ostoksille.
Kommentit (6)
Tälläisen etuoikeuden saa, kun muuttaa omakotitaloon.
Vierailija kirjoitti:
Tälläisen etuoikeuden saa, kun muuttaa omakotitaloon.
Mistä mä nyt tähän hätään semmosen hommaisin, lainaatko??
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa vähemmistön pitää antaa periksi. Muuten ei kukaan voisi koskaan tehdä mitään, mistä kuuluu ääntä tai aiheutuu muuta estettä toisen ihmisen unelle tai levolle.
Niin vähemmistö on aina vähemmistö ja oikeudet eivät kuulu heille!? ;D
Yhteiskunta on jo muuttunut paljon 24/7-suuntaan ihan viime vuosina.
Itse teen sännöllistä iltatyötä ja päivärytmini on päinvastainen, kun normi päivätyöläisellä. Aina pääsee kauppaan, jumppaan ym. Oli vuorokausirytmi mikä tahansa. En kylläkään valvo öitä, joten ei tulisi mieleenikään imuroida tai pyykätä keskellä yötä. Niitä teen aamupäivisin, kun olen kotona.
Ala kansanedustajaehdokkaaksi ja äänestän sinua. Muuten asia ei mene eteenpäin, ei keskustelupalstojen avulla.
Kai taloyhtiö voi säätää itse omat sääntönsä?
Tässä asiassa vähemmistön pitää antaa periksi. Muuten ei kukaan voisi koskaan tehdä mitään, mistä kuuluu ääntä tai aiheutuu muuta estettä toisen ihmisen unelle tai levolle.