Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä kaikilla ammatti?
Kommentit (23)
Tyhjän toimittaja. Niin - mikäli se voidaan lukea ammatiksi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Olen koulutukseltani melko tuore oikeustradenomi, -- Tällä hetkellä teen eräälle ravintola ja majoitusliikkeelle kahtakin etupäässä ilta/yövuoroa hotellin vastaanotossa, tai salin puolella tarjoilijana.
Miten sait nuo paikat? Työpaikkailmoituksia kun lukee, niin lähes kaikilta vaaditaan työkokemusta alalta. Vastaanottovirkailijoilta vaaditaan hotellialan koulutusta tai jopa vartijakorttia, tarjoilijoilta ravitsemusalan koulutusta, hygieniapassia ja tietysti sitä kokemusta taas.
On ammatti, sairaanhoitaja. Tein pitkään töitä mutta sitten sairastuin ja nyt olen pysyvästi työkyvyttömyyseläkkeellä. Monet itkut olen itkenyt kun en voi enää ammatissani toimia. Varsinaiseen eläkeikään vielä parikymmentä vuotta. Harmittaa, ahdistaa ja ketuttaa. Sairaus niin paha etten voi keikkatyötäkään tehdä. Turhauttavaa.