Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin anopin ja lasten kanssa kaupoilla ja häpesin silmät päästä!

Vierailija
02.02.2017 |

Tämä tapahtui eilen. Oltiin parkkipaikalla kun lapselle tuli pissahätä. Sanoin että seuraavassa kaupassa on vessa, koita pidättää sinne asti ja menin istumaan autoon. Seuraava kauppa mihin mentiin oli aivan minuutin päässä. Ennen kun lapsi kerkesi autoon istumaan, niin anoppi tuli ja vetäisi lapselta (poika) housut alas ja käski pissaamaan keskelle parkkipaikkaa muiden autojen vieressä! En voinut väliinkään mennä koska eihän se lapsi enää sitä pissaa olisi voinut pidättää kun kerran oli jo aloittanut pissaamisen. Tietenkin vielä viereisen auton omistaja tuli autolleen jolle anoppi vain huikkasi että se on vaan lapsen pissaa.

Hermostuin tästä sitten ja minä kuulema ylireagoin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä on tämä legenda, että jos pissaamisen aloittaa niin sitä ei enää pysty lopettamaan? :D

Vierailija
22/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mummon ykkösajatus ollut että lapsen pitää päästä pissalle, autonpenkki ei kastu ja kauppareissu ei keskeydy sen takia että on pissavahinko. 

Toiset ovat enemmän toiminnan ihmisiä, en usko hetkeäkään että mummolla olisi ollut ilkeät mielessään kun lapsen otti nopeasti siihen auton ulkopuolelle pissaamaan. 

Silkka sattuma että viereisen auton omistaja sattui paikalle, käsittääkseni lapsi ei pissannut hänen autonsa päälle vaan maahan. Ei ole tarvetta ottaa nokkiisi. :)

No ei varmaan ollut pahat mielessä. Veikkaan ettei ollut yhtään mikään mielessä. On se toisten mukava astua parkkipaikalla ulos autosta suoraan pissaan. Mutta kun minä, minä, minä ja minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lapsen pissa olisi jotenkin vähemmän ällöttävää? Taloyhtiössämme on joku äityli, joka lasten leikkipaikalta vie lapsen pissalle parkkipaikkaa reunustavan pensasaidan viereen, lämmitystolppien juurelle. Ja taloon on matkaa kaikki 20 metriä! Ei aikuistenkaan ole soveliasta kuseskella alueelle, jolla toiset kulkevat, miksi se olisi lapsilta hyväksyttävämpää? Koska se pissa muuttuu "oikeaksi" pissaksi, eikä ole enää "vain lapsen pissaa"? Tulee mieleen joskus tuntemani ihminen, jonka pikkukoira merkkaili toisten kodeissa, ja jolla oli tapana kuitata tämä sanomalla "pienen koiran pissi on kuin hajuvettä". Ei tasan ollut!