Tapailemani mies laittoi itselleen aamiaiseksi munia, pekonia ja kahvia, minä sain hedelmän ja vettä "mä ajattelin ettei naiset tykkää"
Minulla oli kova nälkä ja pyysin sitten, että laittaisi minullekin munia ja pekonia ja laittoikin sitten. Mutta ärsyttää vieläkin tuo oletus, että naiset syövät aamiaiseksi vain hedelmää ja vettä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä oikeasti ainoa, jolla on perusolettamana tehdä vieraalleni sama ruoka kuin itselleni? Moukka mies mun mielestä.
Moukka mies, mutta eri syystä kuin sinä sanot. En koskaan oleta että luonani yöpyvä nainen syö samanlaisen aamiaisen kuin itse syön. Kerron mitä jääkaapistani löytyy ja kysyn mitä niistä hän haluaa. Ja haluaako aamiaisen sänkyyn vai syödäänkö pöydän ääressä.
Minulle kävi niin, että mies tarjosi minulle kysymättä punaviiniä ja otti itse viskiä. Olisin halunnut viskiä.
Vierailija kirjoitti:
Pekonia syövä nainen nyt vaan on ällöttävä. Ei rasvainen liha kuulu naisen ruokavalioon.
Perhana! Mä voin syödä rasvasta ruokaa milloin ikinä ja milloin vain haluan tullut selluliittia sinne ja tänne ei ruoka katso ihmistä kenelle ne sopii ja kuka saa syödä!
Vai sanoiko äitisi et saa syödä salaattia se on pupun ruokaa vaikka salaatista tykkäisit?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi niin, että mies tarjosi minulle kysymättä punaviiniä ja otti itse viskiä. Olisin halunnut viskiä.
Toi on epäkohteliasta ei kysytä mitä toinen haluaa vaa ajatellaan kivikauden aivoilla "ugh nainen ugh punaviini ugh tykkää punaviinistä"
Ensi kerralla, kun menette treffeile KYSYKÄÄ mitä toinen haluaa 😂😆
Tuo kuulostaa vielä lievältä verrattuna minun kauhukokemukseeni. Jos haluatte lukea kertomuksen 2000-luvun luolamiehestä niin tässä tulee.
Tapailin parikymppisenä 30-vuotiasta miestä. Hän oli vuokrannut viikoksi mökin keskeltä ei mitään ja minä torvi lupauduin mökkiseuraksi.
Heti ensimmäisenä mies halusi, että minä puran hänen matkatavaransa ja viikkaan vaatteet kaappiin. Tein sen, sillä ajattelin olla huomaavainen enkä tajunnut että tuolle tyypille naiset ovat pelkkiä kotitalous/seksiorjia.
Seuraavaksi hän ehdotti, että "laittaisimme" päivällistä. Tämä tarkoitti sitä, että hän seisoa tönötti grillin vieressä paistamassa _itselleen_ pihviä. Minä katoin pöydän, tein salaatit, perunamussin, jälkiruuan, katoin juomat pöytään ja tein meille drinkit. Odotin että mies tulisi pihvien kanssa. Hän saapui sen itselleen paistamansa pihvin kanssa. Kysyin enkö minä saa mitään, vastaus "Onhan siinä salaattia"
Veti hevosen annoksen ruokaa naamaansa ja jätti astiat ja roskat pöytään, lähti sisälle ryyppäämään. Korjasin ainoastaan omat astiani pois.
Ajattelin ottaa paikasta sen verran irti mitä mahdollista joten menin uimaan. Illemmalla mies ilmestyi laiturille karjumaan "Mikset ole ämmä korjannut pöytää"
Minun oli mahdollista saada kyyti vasta seuraavana päivänä joten jouduin nukkumaan samassa mökissä. Sanoin, että nukun sohvalla ja häivyn heti aamulla, että älä sitten yritä mitään tai soitan poliisit.
Keskellä yötä heräsin siihen kun hän silitteli sisäreisiäni ja kuiskaili "Nyt ämmä haarat auki" hyppäsin pystyyn ja juoksin liiteriin jonne lukittauduin yöksi. Mies onneksi sammui hetken ovea rynkytettyään.
Aamulla keräsin tavarani (hakemaan tullut isoveli oli turvanani) ja häivyin ääntä nopeammin.
Samana iltana tuli viesti "Beibi, joskus uusiksi?"
Öööööööh. Ehkä ei.
Et ole ainoa...Mutta provoihin nyt voi laittaa mielipiteen, jolla ei ole mitään tekemistä tosi elämän kanssa.