Ikävää kun vanhenee ... on niin paljon ihania miehiä
Ihanaa katsella komeita miehiä mutta ikävää kun itse vanhenee. Ja vanheeehan ne miehetkin mutta hitaammin ...
Haikeaa ... ja surullista. Mietittekö koskaan tällaisia?
Kommentit (10)
Olisinpa jo 50, niin ei kukaan vinkuisi tekemään penskoja. :D
Minä vanhenen vuosi per vuosi niinkuin monet miehetkin.
Mä olen aina ollut kovasti miesten perään, joten minusta on ikävää vanheta. Miesten ja naisten välinen kemia on ollut hauskinta elämässä.
Sellaiset naiset jotka nuorina pelasi ihmisten tunteilla esim. nauramalla vanhemmille naisille ja viemällä heidän ikäiset miehet: Miltä tuntuu olla vanha nainen? Karma hits back, eikö niin? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ollut kovasti miesten perään, joten minusta on ikävää vanheta. Miesten ja naisten välinen kemia on ollut hauskinta elämässä.
Vittua on tullut jaettua reippaasti? Kyllä jotkut meistä miehistä polkee vanhojakin lorttanoita, joten eiköhän sulle kullia riitä jatkossakin.
Ei. Sä et tajunnut ollenkaan mitä tarkoitin. Mut ei se mitään, ne jotka tajuaa, ne tajuaa.
Koskee se vanheneminen meitä miehiäkin. Joskus sitä huokaa että niin paljon naisia ja niin vähän aikaa.
Sitten vielä tämmöinen kuten mä joka on kerrallaan vain yhden kanssa. Nytkin sama monta vuotta mutta kerkesin mä nuorena käydä ihan kohtuullisen määrän läpi.
Plussat uudesta ja tutusta. Se tuttu osaa niitä juttuja mistä olet kertonut tykkääväsi ja uusi, no se uutuuden viehätys. Voi v.tt. kun osaisi olla semmoinen joka on tyytyväinen siihen mitä on. Mä olen sen verran rehellinen että myönnän olevani vähän sellainen etten osaa olla tyytyväinen siihen mitä saan. Jokin sisäinen halu saa haluamaan milloin mitäkin.
no onhan noita ihania miehiä vaikka kuinka paljon, mut mä en halua ketään niistä, vaan ainoastaan omaa miestäni. Te muut voitte pitää ne :)
Jaa. No mä en ole ainakaan huomannut, että miehet vanhenis hitaammin. Toi on vaan tommonen asenne mikä on istutettu ihmisiin tässä yhteiskunnassa. Miehen "arvo" mukamas vaan kasvaa iän myötä. Eikä tuo asia tule koskaan muuttumaankaan, koska naisia on helppo aivopestä.