Kysy kånken-hullulta mitä vain
Tänään näin yhdeksän oksettavaa kånkenia. Jopoja en nähnyt yhtäkään, onneksi on ilmeisesti niin liukasta ettei niin paskalla pyörällä voi ajaa.
Mitä haluat kysyä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin yhdeksän oksettavaa kånkenia. Jopoja en nähnyt yhtäkään, onneksi on ilmeisesti niin liukasta ettei niin paskalla pyörällä voi ajaa.
Mitä haluat kysyä?
Mulla on 70-luvun Jopo. Ostin sen 80-luvun lopulla parilla kympillä (muutamalla eurolla), kun Jopot olivat menneet pois muodista.
Mitä Jopo-hullu haluaisit kysyä?
Mä ajoin tänään Kombi Midillä kuten joka päivä, se on hyvin paljon Jopoa vastaava fillari eikä ollut liian liukasta. :) Selässä oli Kånken. <3
Vierailija kirjoitti:
Kerroin teinilleni, että palstalla on Kånken-hullu. Hän ajatteli positiiviselta kannalta, että olet ikään kuin hulluna Kånkeneihin. Tykkäät niistä. Onkohan se sittenkin niin?
Itseasiassa niin minäkin olen tähän ketjuun saakka luullut. Siis en ole kyseisiin ketjuihin sen kummemmin katsonut, vaan nähnyt ainoastaan otsikoita. Niistä on jäänyt kuvitelma, että palstalla olisi joku, joka siis karsastaisi ihmisiä, jotka ovat hulluna Kånkeneihin, eli karsastaisi Kånken-hulluja.
No joo, olen keski-ikäinen mies ja aivan pihalla kaikesta muodista ja vasta tämän palstan myötä kuulin ylipäätään moisesta repusta ja sen sitten googlasin, että minkälaisesta kantovälineestä oikein on kysymys, joten nyt minäkin tiedän, minkäkainen on Kånken reppu ja tämän ketjun myötä senkin, minkälainen on kyseiseen repun hullu. Aina oppii jotain uutta :)
Mitä mieltä olet henkilöstä, joka osti Kånkenin yli 10 vuotta sitten? Onko hän mielestäsi paskan trendin paskojen aloittajien joukossa, jumalainen edelläkävijä ja ennustaja vai jotain muuta?
Minua kummastuttaa eikö ihmisiä hävetä käyttää täysin samaa reppua kuin muut. Näen täällä pienellä paikkakunnalla kymmeniä kånkeneita päivittäin, vaikka olen ulkona yhteensä vain tunnin. Yläkoululaisilla villitys on lähtenyt kunnolla käsistä.
Hieman muuten nauratti kun näin kerran keltaista kånkenia selässään kantavan ihmisen, ja hänen takanaan oli myös keltaista reppua kantava. Vihamielisesti katsoi edessä olevan kånkenia, tajusi ettei olekaan niin uniikki kuin oli luullut.
Vierailija kirjoitti:
Minua kummastuttaa eikö ihmisiä hävetä käyttää täysin samaa reppua kuin muut. Näen täällä pienellä paikkakunnalla kymmeniä kånkeneita päivittäin, vaikka olen ulkona yhteensä vain tunnin. Yläkoululaisilla villitys on lähtenyt kunnolla käsistä.
Hieman muuten nauratti kun näin kerran keltaista kånkenia selässään kantavan ihmisen, ja hänen takanaan oli myös keltaista reppua kantava. Vihamielisesti katsoi edessä olevan kånkenia, tajusi ettei olekaan niin uniikki kuin oli luullut.
Minä käytän Kånkenia, mutta olen mies. Juuri kukaan mies ei käytä tätä reppua, joten olen rohkea oman tien kulkija. Vähän kuin kaljaa juova nainen.
Kerroin teinilleni, että palstalla on Kånken-hullu. Hän ajatteli positiiviselta kannalta, että olet ikään kuin hulluna Kånkeneihin. Tykkäät niistä. Onkohan se sittenkin niin?