Mitä sinkku ja yksinäinen kovia kokenut ihminen voi tehdä kun haluaisi vain käpertyä jonkun kainaloon hoivattavaksi?
Lapsesta asti hellyysvajetta, ja nyt on niin rankkaa että en oikein jaksa enää. Jos vain joku voisi hetken pitää kainalossa ja silittää. :( Mitä muuta keksisin?
Kommentit (50)
Koira auttaa ensihätään. Joku sellainen rotu, joka on kova "pusuttelemaan".
Jos oot nainen, niin ei tarvitse ton eteen paljon ponnistella.
Vuokraa sellainen halikaveri. Niitä on saatavilla ainakin pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Etsi Tinderistä joku halailu kaveri. Minäkin olen kärsinyt pitkään hellyyden puutteesta. Löysin Tinderistä söpön ulkomaalaisen vaihtarin joka lupasi että voi tulla halailemaan ja piristämään minua. Selitin suoraan hänelle että olen hyvin yksinäinen, ujo ja vähän masentunut ja että en etsi varsinaisesti seksiseuraa. Olemme jutelleet nyt yli kuukauden ja meillä on kohta ensitreffit. 😊 N20
Et ole vielä edes nähnyt koko tyyppiä, ja silti mainostat hyvänä kokemuksena? No ei siinä, ajatuksen tasolla ihan hyvä idea, jos toimii, kuten odotat.
No silloinhan hän voi käpertyä jonkun kainaloon hoivattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Älytön väite. Juuri naisena on erittäin vaikea löytää miestä (homomiehet poislukien), jolta saisi vain hellyyttä ja läheisyyttä ilman seksiä.
Mäkin elänyt aika rankan elämän mutta oksettaa ajatus että joku haluaa että häntä "hoidetaan" ja "hoivataan". Just samat itsesääli-ihmiset jotka hamuaa diagnooseja itselleen.
Mä saanut rakkautta ja hoivaa kun oon ite antanut sitä muille. Nouse sängystä ja tee jotain muiden puolesta niin takuulla saa takas hellyyttä. Ei toki kannata jotain toista itsekästä tai tyhmää ihmistä joka käyttää hyväksi/haluaa vaan toiselta.
Karma.
Etsit hieman huonompaa lihaa Tinderistä, niin saat nopeasti seuraa.
Vierailija kirjoitti:
usein siitä tulee myös se viimeinen miehet mielummin ottaa naisen, jolla ei ole kenneliä.
Ymmärrän tosi hyvin aloittajan ajatukset. Olen ollut tosi pitkään yksin. Mitään rakkaussuhdetta minulla ei ole koskaan ollut, koskaan kukaan ei ole lohduttanut tai sanonut, kyllä tästä yhdessä selvitään. Yksin on raskasta varsinkin silloin, kun elämä murjoo. Nostankin hattua kaikille yksin elämää tarpoville ja kriiseistä selviäville ja niille, jotka eivät selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi Tinderistä joku halailu kaveri. Minäkin olen kärsinyt pitkään hellyyden puutteesta. Löysin Tinderistä söpön ulkomaalaisen vaihtarin joka lupasi että voi tulla halailemaan ja piristämään minua. Selitin suoraan hänelle että olen hyvin yksinäinen, ujo ja vähän masentunut ja että en etsi varsinaisesti seksiseuraa. Olemme jutelleet nyt yli kuukauden ja meillä on kohta ensitreffit. 😊 N20
Et ole vielä edes nähnyt koko tyyppiä, ja silti mainostat hyvänä kokemuksena? No ei siinä, ajatuksen tasolla ihan hyvä idea, jos toimii, kuten odotat.
Olemme kuitenkin jutelleet jo yli kuukauden ja vaikka emme olekaan tavanneet kasvotusten pidän hänestä todella paljon. En kyllä tiedä mikä tässä voisi mennä nyt niin kamalasti pieleen. Olemme suunnitelleet että laitamme yhdessä ruokaa ja katsomme jonkun elokuvan. Sen leffan aikana voin sitten käpertyä hänen kainaloonsa. Ei tuo kuulosta minusta yhtään huonolta suunnitelmalta. N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
usein siitä tulee myös se viimeinen miehet mielummin ottaa naisen, jolla ei ole kenneliä.
Älä viitsi puhua muiden miesten puolesta.
En todellakaan kehota aloittajaa ottamaan koiraa, koira otetaan vain jos on aito kiinnostus koiria kohtaan ja sellainen elämäntilanne, että siihen voi sitoutua jopa 15 vuodeksi. Mutta silloin, jos on koiraihminen niin ensinnäkin myös miehissä on koiraharrastajia, toiseksi heissä on paljon sellaisia, jotka eivät itse olisi ottaneet koiraa mutta koira ei ole heille ongelma. Kolmanneksi jos nainen tykkää koirista niin se nyt on ihan sama mitä koiravihaajamiehet ajattelevat, ei heistä paria tulisi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri naiselle onkin lottovoitto, jos löytää kunnollisen miehen. Kaiken maailman pettäjiä ja plluhaukkoja on kyllä maailma täynnä, mutta jos haluaa kunnon miehen, niin vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että se poika ei para-aikaa pane muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme kuitenkin jutelleet jo yli kuukauden ja vaikka emme olekaan tavanneet kasvotusten pidän hänestä todella paljon. En kyllä tiedä mikä tässä voisi mennä nyt niin kamalasti pieleen. Olemme suunnitelleet että laitamme yhdessä ruokaa ja katsomme jonkun elokuvan. Sen leffan aikana voin sitten käpertyä hänen kainaloonsa. Ei tuo kuulosta minusta yhtään huonolta suunnitelmalta. N20
Että kun joku voi olla naivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä mutta eihän kenestäkään voi varmasti tietää näitä asioita. Emmehän me edes seurustele joten se ei kai ole minun asiani jos hän panee muita. Sen verran olen oppinut elämästä ja miehistä että heiltä ei kannatta odottaa liikoja. N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Para-aika?
Koira ei käy koska olen allerginen. Eikö hoivatuksi tuleminen ole ihmisen perustarve? Minulla oli ankarat vanhemmat ja tunnekylmä lapsuudenkoti. En muista ikinä olleeni sylissä. Minusta kasvoi juuri sellainen reipas ulospäin iloinen suorittaja, joka kyllä auttaa muita ja hoitaa ja järjestää, mutta ei itse saa tukea ja hoivaa koska "kyllä se pärjää". Ja en varmasti osaa heikkouttani näyttääkään.
Mitään seksitöntä hellyyttä en etsi, vaan ihan täysipainoinen parisuhdekin kävisi jos niin sattuisi onni potkaisemaan. Lähinnä kyselen että mitä muut tekevät silloin kun voimat vain loppuvat. Ehkä minulla on joku tunne lukossa sisälläni, koska säännöllisesti koen tarvetta käpertyä jonkun hoivattavaksi niin että itse ei tarvitsisi kantaa huolta mistään.
Terapiassa käyn mutta en kai sielläkään pysty täysin luottamaan ja avautumaan. Ap