Lasku Viaplaysta ilman asiakkuutta?
Onko muilla kokemusta? Nettipankissa kävin ja ylläripylläri siellä luottokorttilaskua 17,90 ja merkinta Viaplay. Asia hoidettu Viaplayn kanssa, mutta nyt vaivaa miten ovat saaneet luottokorttinumeroni. Koskaan en ole moista palvelua käyttänyt. Puolisolla ollut viime syksynä 1 kk ilmainen kokeilu, mutta ihan hänen omilla tiedoilla.
Kommentit (8)
Mies ottanut maksuttoman kuukauden myös sinun tiedoillasi ja unohtanut peruuttaa palvelun?
No aika varma. Itse olen käyttänyt luottokorttia tosi harvoin ja siihenhän tarvii verkkopankkitunnukset, jos netissä sillä maksaa ja ne ainakin on turvassa. Vähän mietityttää kyllä, että jossain automaatilla jollain laitteella kaapattu kortin tiedot, kun semmoista on tapahtunut. Pitää nyt seurata tilannetta. Viaplay ei mitenkään kyseenalaistanut, vaan suoraan sanoivat palauttavansa rahat parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ottanut maksuttoman kuukauden myös sinun tiedoillasi ja unohtanut peruuttaa palvelun?
Ei todellakaan ole. Todettiin heti palvelun olevan huono ja olemme tilanneet netflixin.
Öö eihän luottokortilla maksamiseen tarvitse verkkopankkitunnuksia. Kaksi eri asiaa.
MINULLA ON LÖYSÄ JA HAISEVA VITTU t.ap
Luottokorttihan on täysin suojaamaton kapine väärissä käsissä koska nettimaksamisessa kortissa lukevat tiedot riittää.
Vierailija kirjoitti:
Öö eihän luottokortilla maksamiseen tarvitse verkkopankkitunnuksia. Kaksi eri asiaa.
Kyllä minun ainakin pitää vahvistaa osto vielä verkkopankkitunnuksilla.
Esim. jos tilaisin vaikka viaplayn, ensimmäisellä kerralla vahvistan oston pankkitunnuksilla ja jatkossa pystyvät veloittamaan kk-maksun suoraan kortilta.
Oletko varma ettei kukaan ole saanut käsiinsä sinun luottokortin numeroa ja käyttänyt sitä tilaamiseen? Sinuna sulkisin kortin.