Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on pahin tuntemasi aikuinen "suttupytty?"

Vierailija
01.02.2017 |

Miten sotkee, entä siivoaako itse jälkiään? Sana on vapaa.

Meidän työpaikalla on yksi mies, joka sotkee aivan mielettömästi! Hän syö ruokatauolla eväänsä hotkimalla. Sitä ruokaa lentää pitkin pöytää ja osa tippuu lattialle. Lisäksi hänellä on tapana puhua suu täynnä ruokaa, kuvottavaa.
Eikä tietenkään ikinä siivoa jälkiään. :( Kahvia loiskuttaa myös pitkin pöytää joka kerta.

Olen usein hiljaa mielessäni miettinyt, miltä mahtaa näyttää tämän miehen kotona.....
En vaan tajua tuollaista jumalatonta sotkemista aikuiselta ihmiseltä!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miehen kaveri. Kämppänsä on täynnä tavaraa sikin sokin ja kasoissa. Esim. mainoslehtiä on korkeat pinot eteisen seinustaa vasten, tyhjiä tölkkiä/pulloja yms. muuta rompetta pyörii pitkin poikin lattioita. WC pönttö on pinttyneen ruskeanmusta, hella saastainen ja haju oksettava. Petaamattomassa sängyssä hikisen pinttyneeltä näyttävät petivaatteet. Haisee itsekin hieltä, mikä osittain johtuu siitä, ettei näköjään huvita pyykätä säännöllisesti ja lemut pinttyy vaatteisiin. Ihmettelen miksi kukaan (aikuinen ja kykenenvä) haluaa asua noin? Elämänlaatu  paranisi kohisten, jos vaan pitäisi kämppänsä siistimpänä, mutta ei kai kiinnosta.

Vierailija
2/4 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on perus tylsä akka. Relaa vähän tai sun elämästäsi tulee hemmetin vaikea (veikkaan et se on jo).

Mä ainakin sottailen silloin tällöin ja olen nainen mutta miehet ovatkin rakastaneet mua kysta sellasena ku oon. En ikinä haluaisi miestä joka ois täydellisen siisti puudeli ja sellainen mitä sinä selvästi etsit :) mut onneks meitä ihmisiä on monenlaisia

Nainen, rento elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen kämppikseni huone näytti siltä, ettei hän siivonnut koskaan. Hänen huoneensa oli täynnä epämääräistä roinaa ja paperipinoja. Jos huoneen ovi oli raollaan, sieltä löyhähti paha haju.

Kun muutin kyseiseen soluasuntoon, keittiö oli karseassa kunnossa: tiskaamattomia astioita, homeisia mukeja jne. Jos siivosin keittiön jonkinlaiseen järkevään kuntoon, suttukämppiksen tultua kotiin keittiö oli vähän ajan päästä taas kuin pommin jäljiltä. En osaa edes kuvailla sitä, miten saastainen ja oksettava keittiö oli. Jos keittiössä koski johonkin, käteen saattoi jäädä epämääräinen tahmea tunne. Sotkija ei tiskannut astioitaan kunnolla vaan ilmeisesti vain huljautti niitä juoksevan hanan alla ja pyöräytti vähän harjalla, jos sitäkään. Hänen tiskiharjansa ja muut keittiövälineensä olivat limaisia ja ällöttäviä.

Ilmoitin epäsiisteydestä opiskelija-asuntolan toimistoon, ja sieltä kävivät jonkin tekosyyn varjolla tarkistamassa asunnon (korjaushommia muka - vain minä tiesin oikean syyn käyntiin). Kirjeitse tuli sitten kehotus siivota. Jotenkin tämä sotkukämppis onnistui keplottelemaan itsensä pois siivousvastuusta, eikä hän muuttanut tapojaan edes kirjeen jälkeen. Vitutti. Minä ja toinen siisteydestä pitävä kämppis yritimme pitää edes jonkinlaista hygieniatasoa yllä, mutta sotkukämppis terrorisoi meitä yhä epäsiisteydellään. Olin silloin melko nuori ja liian kiltti. Yritin itse siivoilla parhaani mukaan ja välillä hampaat irvessä siedin sotkua, kunnes sotkukämppis muutti pois.

Sotkukämppis näytti käyvän melko säännöllisesti suihkussa mutta haiskahti silti omituiselle. Ilmeisesti hän ei pessyt vaatteitaan juuri koskaan. Epäilen, että hänellä oli mielenterveysongelmia ja jonkinlainen passivoiva lääkitys.

Vierailija
4/4 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni, Ei minkäänlaista siivousta (hän nukkuu äitini kanssa eri makuuhuoneessa ja hänellä on myös oma työhuone), ei minkäänlaista järjestystä tai puhtaanapitoa. Kaljatölkkejä ympäriinsä ja haisee, äitini on jo luovuttanut siivoamisyritysten kanssa. Muut osat talosta on puhtaat ja siistit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä