Oletteko rakastunut ihmiseen jota ette voi saada?
Oletteko parisuhteessa olevat rakastuneet saavuttamaan kohteeseen? Julkkikseen, työpaikalla tai harrastuksessa tapaamaannne mieheen? tiedätte että ette voi saada häntä, mutta olette toivottoman ihastunut.
Ihastuin laulajaan, ruotsalaiseen. En tietenkään voi häntä saada, mutta en voi tunteilleni mitään. Kauan tätä kestää.....
Kommentit (78)
Mä oon ollu aivan lätkässä Laitelan Ismoon jo jotain kolme vuotta. En vaan saa sitä miestä mielestäni. En kehtaa puhua tästä kavereille enkä varsinkaan miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen parisuhteessa kaikin puoli aivan ihanan miehen kanssa, mutta silti haikailen ensirakkauteni perään. Tästä kaikesta on jo toistakymmentä vuotta aikaa ja vaikka emme koskaan edes virallisesti seurustelleet, en ole sen jälkeen tuntenut ketään kohtaan samalla tavalla. Pahinta tässä kaikessa on se, että meillä on useampi yhteinen ystävä, joten en tule koskaan oikeastaan pääsemään hänestä "eroon". En tosin haluaisikaan, vaikka tiedän, että niin olisi varmasti kaikille parempi. Niin minulle, puolisolleni, kuin ensirakkaudelleni ja hänen uudelle puolisolleen. En silti vain voi tunteilleni mitään, minä kaipaan häntä joka päivä :(
Varmaan todella kivaa olla puolisosi, kun haikailet toisen perään joka päivä.
Niin, tiedän olevani epäreilu ja tekeväni väärin miestäni kohtaan. Usko pois, jos vain suinkin voisin, en todellakaan tuntisi kuten tunnen.
Minä olen viimeiset 10 vuotta ollut ihastunut työkaverin. Mies on minua noin 10 vuotta vanhempi ja joitakin senttejä lyhyempi duunari ja itse olen päällikkö. En vaan mahda mitään, mutta käyn aivan kuumana kyseiseen mieheen. Jopa samassa hississä matkustaminen on tuskaa, kun tuntuu että mies vetää puoleensa kuin magneetti. Katseista päätellen mieskin tuntee kemian välillämme. Itse olen sinkku ja mies on eronnut, mutta en vaan voi tehdä mitään koska se olisi skandaali töissä. Jos kukaan ei saisi tietää, niin olisin miehen sängyssä samantien.
Mä olen aivan rakastunut mieheen, joka nuoruudesta tuttu. Molemmat olemme perheellisiä. Tunne on molemminpuolinen, mutta onneksi asumme tosi kaukana toisistamme. Oma aviopuolisono on täydellinen mies, mutta tässä ihastuksen kohteessa on paljon asioita joista en pidä. Silti tunenn uskomatonta vetovoimaa. Rehellisesti sanottuan en tiedä kuinka tässä tulee käymään...
Täällä myös yks joka ihastunut toivottomasti yhteen ulkolaiseen laulajaan. Ja ikää yli kolmekymmentä.
Ehkä oma suhde on jo niin tylsä että alkaa haaveilla jotain muuta. En tiedä......
Pelasin nettipeliä, ja ajan kanssa rakastuin pelikaveriini. Ihana ihminen, sielunkumppani. Hän on kuitenkin naimisissa ja puoliso on vakavasti sairas, joten ei koskaan voi jättää tätä. Tuntui kauhealta ajatella, että hän olisi vapaa kun puoliso lopulta kuolisi. Emme voi koskaan olla yhdessä, joten kävi niin raastavaksi että lakkasimme pitämästä yhteyttä. Kerran vuodessa vaihdamme kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Pelasin nettipeliä, ja ajan kanssa rakastuin pelikaveriini. Ihana ihminen, sielunkumppani. Hän on kuitenkin naimisissa ja puoliso on vakavasti sairas, joten ei koskaan voi jättää tätä. Tuntui kauhealta ajatella, että hän olisi vapaa kun puoliso lopulta kuolisi. Emme voi koskaan olla yhdessä, joten kävi niin raastavaksi että lakkasimme pitämästä yhteyttä. Kerran vuodessa vaihdamme kuulumisia.
Tämä on kans niitä tosielämän tragedioita: jos puoliso olisi terve, hänet voisi jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kans niitä tosielämän tragedioita: jos puoliso olisi terve, hänet voisi jättää.
Puolison sairastuminen oli tehnyt hänestä katkeran, lopettanut kipujen takia seksielämän, muuttanut suhteen hoitosuhteeksi. Ilman sairautta ei olisi ollut tarvetta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso olisi terve, häntä ei olisi tarve jättää.
Tuttu juttu täälläkin. Olen ollut palavasti ihastunut opettajaani. Koko lukio-opintojeni ajan kuolasin hänen peräänsä ja tein melkein mitä tahansa viettääkseni hänen kanssaan edes pienen hetken. Luonnollisestikin suoritin kaikki hänen opettamansa kurssit, tein ylimääräisiä tehtäviä jotka hän tarkisti yms... Melkein mitä tahansa. Se oli henkisesti hyvin raskasta aikaa - olla niin lähellä mutta silti niin kaukana. No mutta, jotain hyvää siitäkin seurasi: kirjoitin hänen opettamista aineistaan L ja opiskelen samaa alaa yliopistossa :)
Nämä julkkisihastukset on sitten myös ihan arkipäivää. Niiden kanssa on kuitenkin helpompi elää, koska tietää ettei heitä voi saada.
Eiköhän melkein kaikki ole jossain vaiheessa ihastuneet opettajansa. Muistan että meillä oli yläasteella nuori äidinkielen opettaja, johon kaikki luokan tytöt olivat ihastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko parisuhteessa olevat rakastuneet saavuttamaan kohteeseen? Julkkikseen, työpaikalla tai harrastuksessa tapaamaannne mieheen? tiedätte että ette voi saada häntä, mutta olette toivottoman ihastunut.
Ihastuin laulajaan, ruotsalaiseen. En tietenkään voi häntä saada, mutta en voi tunteilleni mitään. Kauan tätä kestää.....
Ei tuo ole rakastumista, vaan ihastumista. Yhdentekevää..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin laulajaan, ruotsalaiseen. En tietenkään voi häntä saada, mutta en voi tunteilleni mitään. Kauan tätä kestää.....Ei tuo ole rakastumista, vaan ihastumista. Yhdentekevää..
Sinkkumies
Niinhän tuo ap sanoikin, että ihastui laulajaan.
Kyllä, olen rakastunut naispuoliseen ystävääni. Hän tuntee lopulta vaan ystävyyttä. Olemme läheisiä ja tunne on kiduttava.
Elämäni aikana vaikka kuinka monta kertaa, voisi melkein sanoa että koko ajan ainakin johonkin. En julkkiksiin, mutta työtovereihin ja muihin tuttaviin.
Olen, mutta ei se parisuhteessa olemista vaatinut koskaan. En kelpaa heille, jotka haluaisin.
N44
Kyllä. Mieheen jota tapailin. Ihastuin pahasti ennen kuin mies ilmoitti että etsii monisuhteita eikä voisi sitoutua. Jatkoin tuhoon tuomittua suhdetta ja särjin sydämeni.