Mitä tarkoittaa kun omakantaan kirjoitetaan "asiallinen nuori nainen"
Kommentit (13)
Olet täyspäisen oloinen. Osaat selkeästi keskustella lääkärin kanssa.
Tätä on kyselty täällä monta kertaa. Tuo on ilmaus sille, että vaikutat ns. normaalilta ja että jää vaikutelma, että siihen mitä kerrot voi luottaa.
Noita on nyt muutaman vuoden ajan kirjoiteltu. Siis lääkärit ihan kaikista asiakkaista tuollaisia lausuntoja. Kai tarkoitus on jokin tietojen alustava kerääminen valvontarekisteriä varten. Jotakin tuollaista.
Otin suurena kohteliaisuutena: ikäisekseen hyvässä kunnossa ja virkeä. 80 v
Tuon merkinnän saa, kun käyttäytyy normaalisti. Jotkut sairaudet ja lääkkeet voivat aiheuttaa aggressiivisuutta tai muuten epäsopivaa käytöstä, joten siksi tuo kirjataan.
Olet siis ihan normaali. Jos ensi kerralla olet rähjäinen ja äkäinen, niin tiedetään, että jotain on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Noita on nyt muutaman vuoden ajan kirjoiteltu. Siis lääkärit ihan kaikista asiakkaista tuollaisia lausuntoja. Kai tarkoitus on jokin tietojen alustava kerääminen valvontarekisteriä varten. Jotakin tuollaista.
Aina on kirjoiteltu, nyt ne vaan tulee Kantaan itse luettaviksi.
Aikaan ja paikkaan orientoitunut, kykenee järkevään ja todenperäiseen keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kun kirjoitetaan sinne, että potilas on puhelias. Vastasin lääkärin kysymyksiin enkä jaaritellut niitä näitä.
Ei ole koskaan kirjoittanut itselle puhelias. Ehkä vastaat normaalia pidemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on kirjoiteltu, nyt ne vaan tulee Kantaan itse luettaviksi.
Kyllä minulla luki jo 20 vuotta sitten jossain lausunnossa joka terveyskeskuksesta tuli kotiin. Olikohan kopio lähetetystä lähetteestä. Asiallinen.
Yks hoitaja kerran kirjoitti tuossa pari vuotta sitten: hyvinvoiva, hyväntuulinen rouva.838
Mitä tarkoittaa kun kirjoitetaan sinne, että potilas on puhelias. Vastasin lääkärin kysymyksiin enkä jaaritellut niitä näitä.