Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajaako jotkut siis vielä manuaalivaihteisilla autolla?? Tänään töissä...

Vierailija
01.02.2017 |

Kuulin tänään töissä, että kaveri ajaa yhä manuaaliautolla :-D
Ajokortin saatuani 18-vuotiaasta saakka olen ajanut vain _uudenkarheilla_ kalliilla autoilla. En kuitenkaan tiennyt, että ihmiset ajelevat yhä vanhoilla rotiskoilla :-D kuulemma vielä ihan yleistä!

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kalleimmat superautot ovat aina manuaaleja. Automaatti niissä mielettäisiin noloksi vitsiksi.

Joo, tai jos lähtee suunnistamaan tiistairasteja navigaattorilla... Sekin olisi noloa! Mutta jos autolla ajamista tai suunistamista ei varsinaisesti halua harrastaa, on paljon mukavampi lähteä reissuun navigaattorin kanssa automaattivaihteisella autolla ;)

Vierailija
22/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5. Itsekään en ymmärrä köyhien edesottamuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kalleimmat superautot ovat aina manuaaleja. Automaatti niissä mielettäisiin noloksi vitsiksi.

Joo, tai jos lähtee suunnistamaan tiistairasteja navigaattorilla... Sekin olisi noloa! Mutta jos autolla ajamista tai suunistamista ei varsinaisesti halua harrastaa, on paljon mukavampi lähteä reissuun navigaattorin kanssa automaattivaihteisella autolla ;)

Varsinkin Suomen talvessa liukkailla teillä ajelen kyllä mieluummin manuaalilla koska kontrolli liikkumiseen on ihan toista kuin jollai robottiautomaattivaihteistolla.

Vierailija
24/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on melkein kuin "ajaako joku ihan oikeasti sinisellä autolla vaikka kaupoissa on punaisiakin"?

Vierailija
25/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajokortin saatuani 18-vuotiaasta saakka olen ajanut vain _uudenkarheilla_ kalliilla autoilla. En kuitenkaan tiennyt, että ihmiset ajelevat yhä vanhoilla rotiskoilla :-D kuulemma vielä ihan yleistä!

Onpas huono trolli.

Mulla ei ole vanha auto eikä  mutta se on manuaali ja pidän siitä. Automaattia ei huoli, ihan selkeästi automaattiautolla ajelu rappeuttaa ennenaikaisesti aivoja kts esimerkki lainauksessa.

Kun ajelee edullisemmalla autolla jää enemmän rahaa sijoituksiin. Suomen ulkopuolelle. Maksele sä vaan autoveroja tänne ihan rauhassa.

Vierailija
26/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas huono trolli.

Mulla ei ole vanha auto eikä  mutta se on manuaali ja pidän siitä. Automaattia ei huoli, ihan selkeästi automaattiautolla ajelu rappeuttaa ennenaikaisesti aivoja kts esimerkki lainauksessa.

Kun ajelee edullisemmalla autolla jää enemmän rahaa sijoituksiin. Suomen ulkopuolelle. Maksele sä vaan autoveroja tänne ihan rauhassa.

Ap ei vaan oppinut autokoulussa manuaalilla ajamaan, silloin tulee kortti joka oikeuttaa vain automaatilla ajamiseen. Eli ylpeilee sillä että on vaan paskat motoriset taidot 😜

Vierailija
27/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin Suomen talvessa liukkailla teillä ajelen kyllä mieluummin manuaalilla koska kontrolli liikkumiseen on ihan toista kuin jollai robottiautomaattivaihteistolla.

No, niin...nyt niitä perusteluja :D

Vierailija
28/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En autoista oikein mitään tiedä. Miksi sen pitäisi olla automaattivaihteinen?

Vierailija
29/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on varmaan takavero corolla vuodelta -70.

Vierailija
30/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on varmaan takavero corolla vuodelta -70.

Ja ajaa Vatasen ohjeilla :D

Vierailija
31/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lienee hienopieru.

Vierailija
32/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 95% ajaa manuaalivaihteilla.Ei ole kovin harvinaista.

Vierailija
33/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät automaattivaihteiset edes ole oikeita autoja. Jenkkien hommaa sellaiset, ne kutsuvat automaatteja autoiksi vähän samalla tavalla kuin kutsuvat käsimunaa jalkapalloksi.

Vierailija
34/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä siirrytä automaattiin kun ei manuaalilla enää psysty ajamaan, ehkä siinä 75v +

Mutta joku jo 18-vuotiaana :O

Vierailija
35/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kunnon autoja edes saa kun automaatilla.

Huippuluokan urheiluautotkin ovat kaikki automaatteja nykyään.

Automaatti kun hakkaa ihmisen kaikessa: niin nopeudessa kuin mukavuudessakin.

Vierailija
36/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelen aamuyöstä  ja iltapimeässä valottomilla  ja osin auraamattomillakin moottoriteillä  toistatuhatta kilometriä joka viikko joten polttoaineen kulutus merkitsee aika paljon enemmän kuin tavan stadikuskilla. Automaattia tarvitsee vain pääkaupungissa ruuhka-aikaa enkä minä ajele siellä joten minulla on manuaalivaihteinen auto.

Vierailija
37/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät automaattivaihteiset edes ole oikeita autoja. Jenkkien hommaa sellaiset, ne kutsuvat automaatteja autoiksi vähän samalla tavalla kuin kutsuvat käsimunaa jalkapalloksi.

Ja niin vaan jäät liikennevaloissa kauas taakse.... :)

Vierailija
38/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi kysymys näistä automaattivaihteisista. Olen ollut kahden eri kaverin kyydissä niiden automaattivaihteisissa autoissa ja se kyyti on kamalaa!!! Tulen herkästi matkapahoinvoivaksi ja se kyyti on sellaista vähän nykivää maantieajossa. Se pieni nykiminen riittää saamaan pahoinvoivaksi. Eikö mun kaverit osaa ajaa vai mikä on ollut vikana?

Vierailija
39/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin vaan jäät liikennevaloissa kauas taakse.... :)

OT, mä jään ihan suosiolla "kauas taakse", säästän bensarahaa ja ympäristöä, kun en kaasuta, oli se sitten automaatilla tai manuaalilla, menemään kuin joku peräkammarin poika ainoalla pätemistavallaan.

Vierailija
40/162 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi kysymys näistä automaattivaihteisista. Olen ollut kahden eri kaverin kyydissä niiden automaattivaihteisissa autoissa ja se kyyti on kamalaa!!! Tulen herkästi matkapahoinvoivaksi ja se kyyti on sellaista vähän nykivää maantieajossa. Se pieni nykiminen riittää saamaan pahoinvoivaksi. Eikö mun kaverit osaa ajaa vai mikä on ollut vikana?

Automaatti ei nyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi